Geen zorgen , die is toch geblesseerd voor de helft van de tijdquote:Op vrijdag 8 september 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dan een beetje kijken naar de opstelling of ik er zin in heb. Maar als Siem op rechtshalf staat geloof ik het wel eigenlijk.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Bergkamp is assistent-trainer, wat kan hij er aan doen
Driejarig contractquote:Op vrijdag 8 september 2017 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen zorgen , die is toch geblesseerd voor de helft van de tijd
Niks verbaast me meer met die idioten daar.quote:
Die moet alleen maar zorgen dat de pionnen goed staan op de training.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Bergkamp is assistent-trainer, wat kan hij er aan doen
Maakt ons wel weer met 2 goals kampioen.quote:
Daarom kan ik me er niet echt meer druk om maken, ze doen maar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks verbaast me meer met die idioten daar.
In de winter krijgt Boerrigter een conctract
En driekwart van het seizoen loopt hij vooral in de weg.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Maakt ons wel weer met 2 goals kampioen.
enoh terughalenquote:Op vrijdag 8 september 2017 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks verbaast me meer met die idioten daar.
In de winter krijgt Boerrigter een conctract
Zelfde hier ja . Zitten weer in dat cirkeltje waar dure uitgaande transfers tekorten moeten dekken omdat ze geen CL of EL spelen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom kan ik me er niet echt meer druk om maken, ze doen maar.
Ja en dan elk jaar weer op hetzelfde punt de Telegraaf propaganda en gelul en toch geen enkele zelfkritiek.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfde hier ja . Zitten weer in dat cirkeltje waar dure uitgaande transfers tekorten moeten dekken omdat ze geen CL of EL spelen.
En tegensprekende verhaaltjes van het TH die niemand meer serieus neemt .quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan elk jaar weer op hetzelfde punt de Telegraaf propaganda en gelul en toch geen enkele zelfkritiek.
Frank de Boer komt ook nog wel terug.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En tegensprekende verhaaltjes van het TH die niemand meer serieus neemt .
heb jij de ep?quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
In een goede doelen praatje nog reclame maken voor dr app hahaha
In november ergens als Keizer een paar op rij verloren heeftquote:Op vrijdag 8 september 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank de Boer komt ook nog wel terug.
Gewoon lekker vullen.quote:
Zoiets ja, dan ben ik er wel echt definitief klaar mee.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In november ergens als Keizer een paar op rij verloren heeft
Die met Tijl Beckand was pas slechtquote:Op vrijdag 8 september 2017 21:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
Slechtste aflevering? Valt toch wel mede?
Genee is een meeloper.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Wat zit Genee hier nou lacherig over te doen, zat hij zelf niet in een boeddhistische fase?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |