is dat Frigo?quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En het waren niet de eerste de beste die hij daar op minuten reed.
[ afbeelding ]
Death or the gladiols zoals Louis zou zeggenquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar is de kans ook een stuk groter dat hij zichzelf ergens tegenkomt..
(al heeft dat Contador in zijn hele carrière nooit tegen gehouden)
De eeuwige support van wimderon?quote:
En een Big Mac na iedere rit!quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:20 schreef franklop het volgende:
[..]
De eeuwige support van wimderon?
als hij samen met Bert boven komt gaat Froome er echt niet meer voor sprinten en mag Contador winnenquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk overigens gewoon dat Froome gaat winnen.
Bietensap niet vergeten.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En een Big Mac na iedere rit!
die had je ook nog ja. Wel leuk om verder te neuzen tussen de uitslagen. Casero en zo was ik alweer bijna vergeten.quote:
Dat doet me een beetje denken aan dat sprintje op de Mont Ventouxquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
als hij samen met Bert boven komt gaat Froome er echt niet meer voor sprinten en mag Contador winnen
Aardige tijdrijderquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik bedoel kennen jullie Santos Gonzalez?
Sommige namen vergeet je snel ja. Garcia Casas bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
die had je ook nog ja. Wel leuk om verder te neuzen tussen de uitslagen. Casero en zo was ik alweer bijna vergeten.
Geloof ik helemaal niks van, dit soort steile klimmen ligt Froome wat minder naar mijn idee.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk overigens gewoon dat Froome gaat winnen.
Waarde van een podiumplaats of zelfs ritwinst wordt ook wat overdreven. Ze verzinnen anders echt wel een extra huldiging in Madrid. Hij verdient het podium daar voor hem alleen, niet op het derde treetje.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben bang dat Bert morgen zichzelf overschat en zichzelf zodoende opblaast
Het is idd makkelijker je aan te passen aan regen dan aan heet weer.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tegenwoordig kan vrijwel iedereen tegen slecht weer, het is de zon waar ze niet meer tegen kunnen.
Heeft op die muren anders ook wel eens goed gepresteerd, werd in Huy ook al eens 2de achter Purito in de Tour, terwijl dat korte explosieve hem juist minder zou liggen..quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niks van, dit soort steile klimmen ligt Froome wat minder naar mijn idee.
Reed vandaag anders best netjes in droog weer in Canadaquote:Op vrijdag 8 september 2017 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is idd makkelijker je aan te passen aan regen dan aan heet weer.
Voor een Wellens wordt dat echt een probleem...die kan eigenlijk alleen maar een goed voorjaar rijden.
Het is blijkbaar 19 graden in Quebec, dat kan onze Tim nog wel aan.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Reed vandaag anders best netjes in droog weer in Canada
Dat gaat nog net, maar een Tour of Vuelta gaat hem voorlopig niet worden voor Wellens.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is blijkbaar 19 graden in Quebec, dat kan onze Tim nog wel aan.
Nooit. Zo'n allergie is verdomd weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat gaat nog net, maar een Tour of Vuelta gaat hem voorlopig niet worden voor Wellens.
is toch ontzettend zuur voor hem want je zag in de Binckbank Tour weer dat het een prima renner isquote:Op vrijdag 8 september 2017 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat gaat nog net, maar een Tour of Vuelta gaat hem voorlopig niet worden voor Wellens.
hij weigert ook cortisonen te nemen en dat zou kunnen helpenquote:Op vrijdag 8 september 2017 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nooit. Zo'n allergie is verdomd weinig aan te doen.
Of hij moet het geluk hebben dat hij er ineens uit het niets geen last meer van heeft.
Vind je het gek, driekwart van Sky fietst met zeer zeldzame schildklieraandoeningen en astma rondquote:Op vrijdag 8 september 2017 23:03 schreef WSTVLTRN12 het volgende:
Terwijl Sky met allerlei attesten rondloopt....
Past allemaal in het genot van het nieuwe wielrennen. Alleen jammer dat al vijf jaar alleen een abandon van Froome de koers kan redden behoudens een show van Contador.quote:
Dat zat er wel in helaas.twitter:katushacycling twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 18:49:33X-rays done. Broken pelvis (left) for @MatveyMamykin . No good news from #LV2017. Needs to stay some four days in… https://t.co/YSChhXQWVv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |