De Gendt is een prima renner.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, nu winnen ze zelfs van de G-categorie.
Gaat helaas weer ingelopen worden door het gezwel.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:29 schreef komrad het volgende:
Ondertussen is Bertje weer een heldenactie aan het uitvoeren
Beter, ik ook.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:32 schreef franklop het volgende:
Ha Trentin nog 14e! Die had ik ook nog
Alsof je alleen Sunweb iets moet verwijten.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sunweb
Zorg er dan voor dat Wilco mee is met Contador, in plaats van dit laffe verdedigen.
Die rijden op kop toch? Of ontvang jij andere beelden?quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je alleen Sunweb iets moet verwijten.
TEAM SKYquote:Op vrijdag 8 september 2017 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die rijden op kop toch? Of ontvang jij andere beelden?
idd.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sunweb
Zorg er dan voor dat Wilco mee is met Contador, in plaats van dit laffe verdedigen.
moet je wel kunnen volgenquote:Op vrijdag 8 september 2017 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sunweb
Hier momenteel Meintjes op kop?quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die rijden op kop toch? Of ontvang jij andere beelden?
Kelderman gaat het morgen niet volhouden hoor. Angliru is te lastig voor hem.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer, ik gun het Bertje eigenlijk meer dan Kelderman
Heb je je tv achterstevoren staan?quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier momenteel Meintjes op kop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |