Waar gaat de vergelijking mank dan?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze vergelijking is ook te debiel voor woorden, maar ga vooral verder met goedkoop scoren.
Wat jij doet is hetzelfde als dit:quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:33 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Japan na een grote ramp.
[ afbeelding ]
Afrika
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:01 schreef Rangono het volgende:
[..]
Waar gaat de vergelijking mank dan?
Dat is nou JUIST het punt dat ik maak! Men maakt stemmerij om van het volk waar ze het meest op haten de foute foto's bij te zoeken. In mijn "vergelijking" staan de Afrikaantjes gewoon rustig en netjes in de rij, zo kan het dus ook maar dat laat men selectief/niet zien. En die hooligans zijn overigens wel degelijk witte Nederlanders, het uitschot onder de Nederlanders zoals elk volk een bepaalde groep uitschot kent.quote:Op dinsdag 12 september 2017 16:30 schreef Rangono het volgende:
[..]
[..]
Niet echt een vergelijking. Bij de eerste foto gaat het om hooligans (dus uitschot).
Je lijkt moeite te hebben met onderscheid maken. Waar het omgaat is dat het een een globale vergelijking is, en jij een ramp met hooliganisme vergelijkt.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat is nou JUIST het punt dat ik maak! Men maakt stemmerij om van het volk waar ze het meest op haten de foute foto's bij te zoeken. In mijn "vergelijking" staan de Afrikaantjes gewoon rustig en netjes in de rij, zo kan het dus ook maar dat laat men selectief/niet zien. En die hooligans zijn overigens wel degelijk witte Nederlanders, het uitschot onder de Nederlanders zoals elk volk een bepaalde groep uitschot kent.
Zo werkt propaganda, gefeliciteerd je hebt weer wat geleerd.
Jij begrijpt het punt gewoon niet! Iemand anders dom noemen terwijl je het zelf niet goed kan interpreteren.quote:Op woensdag 13 september 2017 17:15 schreef Rangono het volgende:
[..]
Je lijkt moeite te hebben met onderscheid maken. Waar het omgaat is dat het een een globale vergelijking is, en jij een ramp met hooliganisme vergelijkt.
Beetje dom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |