Wat verwacht Thijs dan van Contador? Dat hij zich laf in het wiel van Froome nestelt zonder iets te bereiken?quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben vanaf nu Thijs Zonneveld-fan af.
9 complimenten nog wel.quote:Op donderdag 7 september 2017 22:28 schreef komrad het volgende:
[..]
Complimenten van menschen die weggezapt zijn?
Door één opmerkingquote:Op vrijdag 8 september 2017 08:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Rare column van Thijs. Hij valt altijd aan wat de koers aantrekkelijk maakt maar heeft doping gebruikt dus goed dat hij stopt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Een wielrenner valt aan om tijd terug te pakken op concurrenten, zoals in een sport dat eigenlijk hoort. De rest die zich laf in het wiel van Froome nestelt, behoudens Miguel.quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:44 schreef Szura het volgende:
Contador
Die maakt dit Sky-koersverkrachtingsritueel tenminste nog enigszins dragelijk om naar te kijken.
Thijs
Dit is zeker niet z'n allerbeste column inderdaad, maar ik snap wel een beetje wat hij bedoelt. Bij heel veel andere renners die betrokken waren bij Operacion Puerto (of andere dopingzaken) wordt dat in elk bijzinnetje vermeld in de krant en krijgen de renners in elk interview wel een keer een vraag daarover, dat gebeurt bij andere sporten ook, zie maar Gatlin op het afgelopen WK en dat geldt wel voor meer atleten. Mag dan bij Contador helemaal niks over zijn verleden vermeld worden omdat hij aanvallend koerst en daardoor een verrijking is voor de koers? Daarbij is zijn verleden en zijn vooral zijn ploegen misschien nog wel dubieuzer dan bij veel van die andere renners..quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Thijs is een prima wielerjournalist maar dit vind ik geen goede column.
beste keuze ooit van Tom is om bij de Rabobank weg te gaan destijdsquote:Op vrijdag 8 september 2017 07:17 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze foto tegen op twitterz
Normaal gesproken had hij daar ook helemaal niet gereden, hij had al een contract getekend bij Cervelo en zou zonder tussenstap meteen overstappen naar de profs, maar die ploeg viel om en toen heeft hij uiteindelijk toch nog een jaar voor Rabo Continental gereden. Was wel een enorm goede ploeg trouwens destijds, groot deel daarvan is uiteindelijk goed terecht gekomen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beste keuze ooit van Tom is om bij de Rabobank weg te gaan destijds
Bizar koppel dan ook. 2 toptalenten die het waarmaken. kelderman wel pas met een late doorbraak maargoed.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beste keuze ooit van Tom is om bij de Rabobank weg te gaan destijds
nou dat valt ook nog wel mee in 2014 werd Wilco al 7e in de Giro. Alleen heeft hij de afgelopen 2 jaar gewoon stil gestaan qua prestaties en ontwikkelingquote:Op vrijdag 8 september 2017 09:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Bizar koppel dan ook. 2 toptalenten die het waarmaken. kelderman wel pas met een late doorbraak maargoed.
hopelijk krijgen we in het voetbal ook weer zo'n generatie:p.
Dumoulin, Kelderman, Rohan Dennis, Hofland, van Baarle, Sinkeldam, Bol..quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Bizar koppel dan ook. 2 toptalenten die het waarmaken. kelderman wel pas met een late doorbraak maargoed.
hopelijk krijgen we in het voetbal ook weer zo'n generatie:p.
Dat was natuurlijk knap, maar nu maakt hij pas zijn potentieel waar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nou dat valt ook nog wel mee in 2014 werd Wilco al 7e in de Giro. Alleen heeft hij de afgelopen 2 jaar gewoon stil gestaan qua prestaties en ontwikkeling
Waar reed ie in z'n eerste beloftejaar (2009)? En in 2010?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal gesproken had hij daar ook helemaal niet gereden, hij had al een contract getekend bij Cervelo en zou zonder tussenstap meteen overstappen naar de profs, maar die ploeg viel om en toen heeft hij uiteindelijk toch nog een jaar voor Rabo Continental gereden. Was wel een enorm goede ploeg trouwens destijds, groot deel daarvan is uiteindelijk goed terecht gekomen.
Daar kun je ook best aardig mee schroeien in de TTTquote:Op vrijdag 8 september 2017 09:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dumoulin, Kelderman, Rohan Dennis, Hofland, van Baarle, Sinkeldam, Bol..
Best een leuk clubje was dat toen
Parkhotel Valkenburgquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:29 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Waar reed ie in z'n eerste beloftejaar (2009)? En in 2010?
Alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere etappe moeten winnen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:18 schreef Columbiafan het volgende:
Wat moet Trentin/Quick-Step doen om alsnog die puntentrui te winnen?
Als Villella en hij voor de Angliru allebei geen punten pakken, moet hij top-2 rijden op de Angliru om de trui over te nemen, geloof ik.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:21 schreef Columbiafan het volgende:
Wat moet MAL doen om alsnog de bollentrui te winnen?
Stel dat Froome morgen evenveel punten haalt als Trentin zondag, wat me voor Froome het hoogst haalbare lijkt, dan zou Trentin vandaag in totaal 17 punten moeten pakken. Dat staat gelijk aan de tussensprint winnen en minimaal 4e worden in de etappe.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:18 schreef Columbiafan het volgende:
Wat moet Trentin/Quick-Step doen om alsnog die puntentrui te winnen?
morgen en zonder zijn er ook nog tussensprints? of ligt die morgen na de cordalquote:Op vrijdag 8 september 2017 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stel dat Froome morgen evenveel punten haalt als Trentin zondag, wat me voor Froome het hoogst haalbare lijkt, dan zou Trentin vandaag in totaal 17 punten moeten pakken. Dat staat gelijk aan de tussensprint winnen en minimaal 4e worden in de etappe.
Ik heb het ook over punten inclusief tussensprints, maar morgen ligt ie na de eerste klim, vlak voor de Cordal.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:39 schreef komrad het volgende:
[..]
morgen en zonder zijn er ook nog tussensprints? of ligt die morgen na de cordal
Zit je in de brugklas van het VMBO ofzo?quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:01 schreef Wuwwa het volgende:
Zo, vanochtend nog even voor het eitje 'Neuk je moeder' verstuurd naar José.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |