Dat is speelbaar voor Bert met het oog op top 3. al denk ik dat Wilco het gaat redden.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Froome
Nibali 1'37
Kelderman 2'17
Zakarin 2'29
Contador 3'34
quote:Op donderdag 7 september 2017 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was een toneelstukje van Froome gisteren, zoals iedereen ook had kunnen weten.
Nee hoor, gaat lossen op Angliru.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was een toneelstukje van Froome gisteren, zoals iedereen ook had kunnen weten.
Etappe 18 hè, dat hij het in de eerste helft zou doen was evident.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze Vuelta van de appelboer heeft zich maandenlang aangekondigd hoor.
omdat?quote:Op donderdag 7 september 2017 17:53 schreef Wuwwa het volgende:
https://streamable.com/vp1st
Kruijswijk DQ
Wisjfoel sinking, zou Mart zeggen.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat lossen op Angliru.
Ik ga de huid niet verkopen voor de beer geschoten is.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kies je voor de riem of het wielershirt?
Tot hoeveel km mag dat dan?quote:Op donderdag 7 september 2017 17:53 schreef Wuwwa het volgende:
https://streamable.com/vp1st
Kruijswijk DQ
Ik denk niet dat hij dat bedoeld maar meer omdat de bidon van een bmc man komtquote:Op donderdag 7 september 2017 17:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tot hoeveel km mag dat dan?
Peloton zit daar 10 minuten achter de kop, dus op zo'n 25km van de meet
Alaflipper kreeg laatst ook uit een andere auto een bidon. Niks aan het handje.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:57 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Je laten helpen/soigneren door de concurrerende ploeg, jaartje schorsing.
quote:Op donderdag 7 september 2017 17:57 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Je laten helpen/soigneren door de concurrerende ploeg, jaartje schorsing.
Froome valt in afdaling Cordal. Nibali zakt er doorheen op de Angliru. Kelderman wint met 10 seconden voorsprong op Zakarin de Vuelta.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wisjfoel sinking, zou Mart zeggen.
Tenzij Vuelta being Vuelta en de Angliru een walgelijke winnaar krijgt, zit je na morgen aardig gebakken ja.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga de huid niet verkopen voor de beer geschoten is.
Na morgen durf ik voorzichtig te juichen denk ik
Angliru heeft maar een keer een flopwinnaar gehad.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tenzij Vuelta being Vuelta en de Angliru een walgelijke winnaar krijgt, zit je na morgen aardig gebakken ja.
Die is van haar stoel gegleden en heeft haar hoofd gestoten. Momenteel ligt ze in de ambulance op weg naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:00 schreef Columbiafan het volgende:
Is er al een reactie van José Been binnen?
Gewoon een renner gekozen die al een paar dagen niet meer in koers isquote:Op donderdag 7 september 2017 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lach om de ploeg van dagwinnaar in CM
Wat een ploeg
Ongelofelijk weer
Meteen op de Colladona.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar gaat Bert morgen aanvallen? Vrij korte rit.
Ik ga echt stoppen met dit spel.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon een renner gekozen die al een paar dagen niet meer in koers is
Maar wat is er toch met Pantano? UCI aan de telefoon gehad?quote:Op donderdag 7 september 2017 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar gaat Bert morgen aanvallen? Vrij korte rit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |