Met een beetje geluk gaat Iwanius in 2020 acclimatiserend ten onderquote:Op donderdag 7 september 2017 11:13 schreef Handleiding het volgende:
Op dit tijdstip al aan het bier
quote:Op donderdag 7 september 2017 11:08 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Klacht 1:
Iwanius die opening Hudson's Bay Rotterdam nog niet heeft geduid.
- Kun je er acclimatiseren? Met of zonder paffer?
- Kan nieuwe "Miep" er slagen voor haar winterkleding?
Kortom, waar blijft de review?
Klacht 2:
Kortpittige kapsels op donderdagochtend om 10:00.
RTV Rijnmond: Rotterdammers massaal in de rij voor opening van Hudson Bay Rotterdam.
quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iwanius bij Hudson Bay Rotterdam.
quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iwanius bij Hudson Bay Rotterdam.
Nope, je bent niet de enige. Toen ik hoorde van de nieuwe naam dacht ik ook van: " Waar kennen we dat ook weer van."quote:Op vrijdag 8 september 2017 07:57 schreef Pharkus het volgende:
Ben ik wereldvreemd als ik Hudson Bay niet ken, nou ja behalve dat dat ding in Canada ligt.
Niks mis mee. Ik vind het altijd zo scheef dat het bijna normaal is als je je 's avonds half in coma zuipt maar je erop afgerekend wordt als je in de ochtend een biertje knalt.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:13 schreef Handleiding het volgende:
Op dit tijdstip al aan het bier
Komt omdat je overdag nog verplichtingen hebt meestal en s avonds niet meer. Maar buiten dat zou ik er nu ook geen trek in hebbenquote:Op zondag 10 september 2017 13:04 schreef DeAfgeleide het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik vind het altijd zo scheef dat het bijna normaal is als je je 's avonds half in coma zuipt maar je erop afgerekend wordt als je in de ochtend een biertje knalt.
Toch een bedrijf dat al een paar honderd jaar meedraait. Ooit de eigenaar van een groot gedeelte van Canada.quote:Op vrijdag 8 september 2017 07:57 schreef Pharkus het volgende:
Ben ik wereldvreemd als ik Hudson Bay niet ken, nou ja behalve dat dat ding in Canada ligt.
Wellicht zal ik de wiki dan maar eens doornemenquote:Op maandag 11 september 2017 17:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Toch een bedrijf dat al een paar honderd jaar meedraait. Ooit de eigenaar van een groot gedeelte van Canada.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |