Ik zal mij daarbij voegen. Nachtbagger was altijd iets moois voor mij, het heeft mij mijn hele pubertijd doorgeholpen.quote:Op donderdag 7 september 2017 04:23 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Het dodetopicspel is volgens mij de nieuwe nachtbagger onzin, enig verschil is dat ze overdag aan de pils zitten en in de late uurtjes over gerechten en muziekvideo's kletsen.
En daar tussen heel veel bagger
Wat bedoel je met bikkeltijd? Ben een tijdje weg geweest.quote:Op donderdag 7 september 2017 04:25 schreef sig000 het volgende:
Vroeger was het bikkeltijd, semi voor de instappers.
Bedankt! Ik heb al een muziekvideo die ik wil besprekenquote:Op donderdag 7 september 2017 04:29 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 7 september 2017 04:27 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik zal mij daarbij voegen. Nachtbagger was altijd iets moois voor mij, het heeft mij mijn hele pubertijd doorgeholpen.
[..]
alvast veel plezier daar!
Jij ook bedankt! Wist niet dat Fok! tegenwoordig een wiki had.quote:Op donderdag 7 september 2017 04:29 schreef sig000 het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Bikkeltijd
Overdag is het dodetopicspel nachtbagger en 's nachts is het veel te serieusquote:Op donderdag 7 september 2017 04:23 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Het dodetopicspel is volgens mij de nieuwe nachtbagger onzin, enig verschil is dat ze overdag aan de pils zitten en in de late uurtjes over gerechten en muziekvideo's kletsen.
En daar tussen heel veel bagger
Aangezien ik zo me bedje ga op zoeken ga ik je dat nu niet uitleggen, maar wil je er uitbreid mijn onderbouwing in geven als ik weer fris en fruitig ben en tijd voor FOK! heb.quote:
Hoewel ik niet snap wat je bedoelt wens ik je toch een fijne nachtrust. Wellicht, als ik het herinner, zal ik morgen de uitleg lezen. Slaap lekker.quote:Op donderdag 7 september 2017 04:43 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Aangezien ik zo me bedje ga op zoeken ga ik je dat nu niet uitleggen, maar wil je er uitbreid mijn onderbouwing in geven als ik weer fris en fruitig ben en tijd voor FOK! heb.
Ben nu in mijn proberenmoetewordenfase snapje
Ja daarom ben ik er ook nog zelden in de nachtquote:Op donderdag 7 september 2017 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Overdag is het dodetopicspel nachtbagger en 's nachts is het veel te serieus
Een plek om 's nachts te kletsen is toch de hele functie van ONZ?quote:Op donderdag 7 september 2017 04:46 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik er ook nog zelden in de nacht![]()
Ik realiseerde mij laatst dat het ONZ is.. zo verpest ik jullie topic met mijn geklets
Niet in mijn geval.. ik praat altijd over serieuze dingenquote:Op donderdag 7 september 2017 04:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Een plek om 's nachts te kletsen is toch de hele functie van ONZ?
Onzin was vroeger het forum voor "grappige conversaties" die niet in een serieus forum als general chat konden. GC is een stuk losser nu en na een golf van matige users is onz een beetje doodgebloed. Kijk maar eens naar ONZ / Onzin Paints! hoe weinig nieuwe paint topics er nog zijn tegenwoordig. (goed daar zou ik dus ook zelf iets aan kunnen doen als ik de tijd hadquote:Op donderdag 7 september 2017 04:46 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik er ook nog zelden in de nacht![]()
Ik realiseerde mij laatst dat het ONZ is.. zo verpest ik jullie topic met mijn geklets
Ik ben ook met en oog half dicht het typen......quote:Op donderdag 7 september 2017 04:53 schreef devzero het volgende:
nee ik slaap half en moet eigenlijk naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |