Ah, Helene Hendriks.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ene manwijf van Fox met het wasmachinehoofd.
Of er is een groep weggereden van 150 man.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:23 schreef TheArt het volgende:
Er lossen schijnbaar zelfs renners uit het peloton
Waarbij Hendrik Heleensen een adequatere naamgeving was geweest.quote:
Dag Jozee!quote:Op donderdag 7 september 2017 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn. Dan weet dat domme wichtje meteen hoe iedereen over haar denkt.
Blousequote:Op donderdag 7 september 2017 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met zo'n blouse kunnen we in ieder geval wel spreken van een midlifecrisis.
Hoewel dat niet gek is als je iedere dag naar Jozee moet koekeloeren.
Je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 7 september 2017 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ene manwijf van Fox met het wasmachinehoofd.
Alleen Flipquote:Op donderdag 7 september 2017 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk, we zijn vertrokken. Nu kijken welke van mijn loten in de prijzen zijn gevallen.
Flip, Soler en Lutsenko.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:41 schreef TheArt het volgende:
Trentin, Alaphilippe, De Marchi, Cort, Oliveira, Soler, Konrad, Chevrier, Gougeard, Skujins, Tolhoek, Mohoric, Lutsenko, Armee, Visconti, Maison, Roux, Rossetto, Pardilla en Reyes.
Ik doe mee. Mister Coeliakie of Kindsoldaat.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
Luts op z'n verjaardag, Mohoric voor z'n tweede, maar doe mij maar Patrick Konrad.
Ik was vergeten dat Konrad überhaupt meedeed, waarom zou die een overwinning verdienen?quote:Op donderdag 7 september 2017 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
Luts op z'n verjaardag, Mohoric voor z'n tweede, maar doe mij maar Patrick Konrad.
twitter:BaukeMollema twitterde op donderdag 07-09-2017 om 14:38:13Today's finish climb in the Vuelta. Good memories! Circuito Montañés 2007. 📸 @David5Turbo https://t.co/qxJi1FOq1l reageer retweet
Of larsquote:Op donderdag 7 september 2017 14:55 schreef Columbiafan het volgende:
Campenaerts op weg naar ritwinst in GB
Kan zich beter voor zaterdag sparen.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik schrijf Mas alvast op voor morgen, die is weer opzichtig aan het sparen.
Dit is toch vooral een aankomst voor Flip.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk rijdt alaphillipe voor trentin en niet andersom. Een eentwee zit er natuurlijk ook makkelijk in.
Ja, maar trentin wil de puntentrui en Flip is moe van gister.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is toch vooral een aankomst voor Flip.
Fuck you all!!!! Hij kan het geld goed gebruiken voor Nike en haar nieuwe autoquote:
twitter:Niketimmermans twitterde op woensdag 06-09-2017 om 23:18:54Eindelijk mijn nieuwe autootje! #mini #minicoopers https://t.co/xAjAuCB7Tr reageer retweet
Die gaan het wel halenquote:Op donderdag 7 september 2017 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tien minuten voorsprong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |