Absoluut niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:21 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heeft die wel een beetje een sprint?
So crazy it just might work.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:06 schreef wimderon het volgende:
Matteo Trentin Quick - Step Floors 3.553.903
Rafal Majka Bora - Hansgrohe 3.484.057
Romain Bardet AG2R La Mondiale 2.582.563
Tomasz Marczynski Lotto Soudal 2.002.771
Luis León Sanchez Astana Pro Team 1.686.015
Tobias Ludvigsson FDJ 1.102.442
Luis Guillermo Mas Bonet Caja Rural - Seguros RGA 660.189
Brendan Canty Cannondale-Drapac Pro Cycling 658.951
Loïc Vliegen BMC Racing Team 393.120
De winnaar is bekendquote:Op donderdag 7 september 2017 13:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn team van vandaag:
Naam renner Ploeg Waarde
Alberto Contador Velasco Trek - Segafredo 4.352.164
Schwarzmann, Vanbilsen, Koning, Hoelgaard en Mertz hebben al 3 minuten.quote:
Vier daarvan heb ik dus komt goed.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schwarzmann, Vanbilsen, Koning, Hoelgaard en Mertz hebben al 3 minuten.
Ik ga zwaar teleurgesteld zijn als hij vandaag niets onderneemt.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2017 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schwarzmann, Vanbilsen, Koning, Hoelgaard en Mertz hebben al 3 minuten.
Tja, ik neem aan dat zelfs Looney Theuns vandaag niet mee mag van Portal & co.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga zwaar teleurgesteld zijn als hij vandaag niets onderneemt.
Waar een wil is, is een weg.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tja, ik neem aan dat zelfs Looney Theuns vandaag niet mee mag van Portal & co.
Het zou wel slim zijn als ze iemand hebben waar hij samen die 30 km na de laatste Collada mee kan overbruggen.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tja, ik neem aan dat zelfs Looney Theuns vandaag niet mee mag van Portal & co.
Meintjes is in de aanval gegaan?quote:Op donderdag 7 september 2017 13:37 schreef wimderon het volgende:
Romain Bardet, Tomasz Marczynski, Julian Alaphilippe, Adam Yates, Rui Alberto Faria Da Costa, Jaime Roson Garcia , Pello Bilbao Lopez De Armentia, Jack Haig and Louis Meintjes enjoyed a 30 second lead over the peloton, but have been reeled in by Bora-Hansgrohe.
Zoveel moeite terwijl ik na 2 namen als wist dat je met mijn kloten aan het spelen was.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:37 schreef wimderon het volgende:
Romain Bardet, Tomasz Marczynski, Julian Alaphilippe, Adam Yates, Rui Alberto Faria Da Costa, Jaime Roson Garcia , Pello Bilbao Lopez De Armentia, Jack Haig and Louis Meintjes enjoyed a 30 second lead over the peloton, but have been reeled in by Bora-Hansgrohe.
Laffe hond die Majka, als die hier bij mee was gegaan had ik 5 man gehadquote:Op donderdag 7 september 2017 13:37 schreef wimderon het volgende:
Oke dus ditquote:Op donderdag 7 september 2017 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, het was een grapje.
Van wim verwacht ik dat toch wat minder snel dan van Mani.
Hij had ook Anton kunnen neerzetten maar dan had iedereen (zelfs jij) na 2 seconden door dat het een grap was.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, het was een grapje.
Van wim verwacht ik dat toch wat minder snel dan van Mani.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |