abonnement Unibet Coolblue
pi_173631631
en verder wat banktoestel zegt. zorg dat je niet alleen voor het college zelf ernaar toe gaat.
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 7 september 2017 @ 00:00:10 #27
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173631664
Ga nou eerst gewoon steeds wel en als je dan (heel) goeie cijfers haalt, dan kan je er eens over nadenken of je af en toe keertje een college niet kan gaan. Andersom is gewoon dom
pi_173631665
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:56 schreef Eenskijken het volgende:
anderhalf uur dat je in een overvolle trein zit? Leiden-Amsterdam-Utrecht snap ik maar dat is 40 minuten.
Woon in Brabant.
pi_173631672
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 00:00 schreef hugecooll het volgende:
Ga nou eerst gewoon steeds wel en als je dan (heel) goeie cijfers haalt, dan kan je er eens over nadenken of je af en toe keertje een college niet kan gaan. Andersom is gewoon dom
Will do.
pi_173631691
Als de trein echt zo druk is, pak dan een paar treinen eerder. Vaak veel rustiger, kun je in de trein en op de uni vooraf je college nog eens doornemen en koffie drinken.
Your opinion of me is none of my business.
pi_173631746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 00:03 schreef Sarasi het volgende:
Als de trein echt zo druk is, pak dan een paar treinen eerder. Vaak veel rustiger, kun je in de trein en op de uni vooraf je college nog eens doornemen en koffie drinken.
Ben nu al onderweg vanaf 6 uur ivm dal vrij.
pi_173631820
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 00:09 schreef Lord-inthe-north het volgende:

[..]

Ben nu al onderweg vanaf 6 uur ivm dal vrij.
Download de NS reisplanner even anders. Daarin kun je precies zien welke treinen vaak drukker zijn en welke rustiger. Je kunt niet alles hebben, dus het is of een halfuur langer slapen en niet zitten, of een halfuur eerder opstaan en wel zitten. Your choice.
Your opinion of me is none of my business.
pi_173632056
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 00:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Download de NS reisplanner even anders. Daarin kun je precies zien welke treinen vaak drukker zijn en welke rustiger. Je kunt niet alles hebben, dus het is of een halfuur langer slapen en niet zitten, of een halfuur eerder opstaan en wel zitten. Your choice.
nah zo werkt het ook weer niet.. vrijwel elke trein in de randstad is tegenwoordig bomvol, of je nou om 7 of 8 uur er zit.
There are only 151 Pokémon.
pi_173632095
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 01:00 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

nah zo werkt het ook weer niet.. vrijwel elke trein in de randstad is tegenwoordig bomvol, of je nou om 7 of 8 uur er zit.
Om zes uur niet. En om tien uur ook niet. Het is echt onzin dat elke trein bomvol zit. Ik reis ontzettend veel met de trein en het is zeer zelden dat ik gebonden ben aan een te verwachten druk tijdstip, en in die gevallen koop ik een eerste klas upgrade.
Your opinion of me is none of my business.
pi_173632464
TS, verrekte Brabo, man up! :)

Je hebt al een twijfelachtige studiegeschiedenis, en je mag dus van geluk spreken dat er uberhaupt een universiteit is die je heeft toegelaten. Thuis blijven wonen en treinen, nee dat gaat het echt niet worden. Kies 100% voor je studie en ga dus dichterbij wonen. Word je ook meteen een grote jongen van. Volg die colleges en haal je p.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_173633235
Succes er mee. 5 uur reizen op een dag, weet niet hoe je het vol gaat houden. En niet gaan zou ik ook niet doen, vooral niet als je een poosje uit het studeren bent geweest.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173633268
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 00:09 schreef Lord-inthe-north het volgende:

[..]

Ben nu al onderweg vanaf 6 uur ivm dal vrij.
Waarom heb je dan geen studentenreisproduct?
pi_173633345
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 04:49 schreef Lyrebird het volgende:
TS, verrekte Brabo, man up! :)

Je hebt al een twijfelachtige studiegeschiedenis, en je mag dus van geluk spreken dat er uberhaupt een universiteit is die je heeft toegelaten. Thuis blijven wonen en treinen, nee dat gaat het echt niet worden. Kies 100% voor je studie en ga dus dichterbij wonen. Word je ook meteen een grote jongen van. Volg die colleges en haal je p.
makkelijk gezegd maar er zijn tig redenen waarom iemand niet zomaar kan verhuizen naar de andere kant van het land..

Reizen an sich is prima te doen. Is gewoon zaak dat je zelf je tijd goed planned en inricht.
There are only 151 Pokémon.
pi_173633358
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 01:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Om zes uur niet. En om tien uur ook niet. Het is echt onzin dat elke trein bomvol zit. Ik reis ontzettend veel met de trein en het is zeer zelden dat ik gebonden ben aan een te verwachten druk tijdstip, en in die gevallen koop ik een eerste klas upgrade.
voor een student is dat natuurlijk geen optie... zoals gezegd gaat ts nu al om 6 uur de deur uit. Eerder kan niet, en als ie later gaat zal ie het college missen.
There are only 151 Pokémon.
pi_173633632
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:14 schreef Lord-inthe-north het volgende:

[..]

Moet dertig minuten lopen en laatste stuk van anderhalf uur altijd vol dus heb om precies te zijn dertig minuten de tijd om te leren met zitplaats in een niet-overvolle trein.
Van waar naar waar reis je dan? Ik reis 40 minuten naar mijn werk in de randstad in de spits en zelfs ik heb vrijwel altijd een zitplaats de hele rit. En dat is op het drukste moment van de spits (7.00-7.30).

Verder ben ik het eens met het idee dat je meer kan doen dan alleen college volgen. Maak er een studiedagje van, duik met wat studiegenoten de bieb in en ga elkaar helpen. Slaap desnoods bij een studiegenoot die er wel woont als het laat wordt. Dan ben je er vast als je de dag erna college hebt.

Hoeveel college heb je per week? Wil je echt studeren, want je komt niet erg gemotiveerd over...
pi_173633650
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 00:09 schreef Lord-inthe-north het volgende:

[..]

Ben nu al onderweg vanaf 6 uur ivm dal vrij.
Reis dan buiten de spits, t is echt niet zo heel moeilijk. Of reis eersteklas.
pi_173633794
... is lezen zo moeilijk dobuledip? Eersteklas dagelijks als student reizen? Tuurlijk joh..

en oja, waarom gaat ie niet gewoon om 9 uur weg als ie om 9 uur college heeft...

manmanmanman... denk eens na zeg
There are only 151 Pokémon.
pi_173633826
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:30 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

voor een student is dat natuurlijk geen optie... zoals gezegd gaat ts nu al om 6 uur de deur uit. Eerder kan niet, en als ie later gaat zal ie het college missen.
Ja, om een halfuur te lopen en om half zeven in de trein te stappen. Dat kan dus ook allemaal een halfuur eerder. Overigens is dalvrij eerste klas helemaal zoveel duurder niet.
Your opinion of me is none of my business.
pi_173634067
Verhuizen is het beste.
Maar goed, zoals ik je situatie lees: wel gaan. En gebruik die werkgroepen vooral ook om te bonden met wat studiegenoten.
pi_173635105
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:15 schreef Eenskijken het volgende:
... is lezen zo moeilijk dobuledip? Eersteklas dagelijks als student reizen? Tuurlijk joh..

en oja, waarom gaat ie niet gewoon om 9 uur weg als ie om 9 uur college heeft...

manmanmanman... denk eens na zeg
Buiten de spits reizen kan ook best. Stap je om 6 uur in heb je sowieso wel een zitplaats.
pi_173635114
En anders gewoon niet zeiken en op kamers gaan.
pi_173648462
Ga voorlopig nog naar de werkgroepen. Hc's staan online dus dat hoeft niet.

Raden jullie aan om samenvattingen te leren of de gehele stof? En hoe zit dat met arresten?
pi_173650092
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:04 schreef Lord-inthe-north het volgende:
Ga voorlopig nog naar de werkgroepen. Hc's staan online dus dat hoeft niet.

Raden jullie aan om samenvattingen te leren of de gehele stof? En hoe zit dat met arresten?
Als je enkel en alleen uit samenvattingen kunt leren stellen de tentamens weinig voor.
pi_173652202
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:04 schreef Lord-inthe-north het volgende:
Ga voorlopig nog naar de werkgroepen. Hc's staan online dus dat hoeft niet.

Raden jullie aan om samenvattingen te leren of de gehele stof? En hoe zit dat met arresten?
Arresten lezen en de essentie eruit halen, of dat opschrijven vanuit het HC.
En maak je eigen samenvatting en leer die.
pi_173652415
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:55 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Van waar naar waar reis je dan? Ik reis 40 minuten naar mijn werk in de randstad in de spits en zelfs ik heb vrijwel altijd een zitplaats de hele rit. En dat is op het drukste moment van de spits (7.00-7.30).

Verder ben ik het eens met het idee dat je meer kan doen dan alleen college volgen. Maak er een studiedagje van, duik met wat studiegenoten de bieb in en ga elkaar helpen. Slaap desnoods bij een studiegenoot die er wel woont als het laat wordt. Dan ben je er vast als je de dag erna college hebt.

Hoeveel college heb je per week? Wil je echt studeren, want je komt niet erg gemotiveerd over...
Nou als ik trein heb van 7:30 is het het ook vaak staan hoor. Denk dat er vrij weinig trajecten zijn waar je kan zitten op dat tijdstip. Lig ook aan op welk punt je instapt op een traject.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')