Heeft Meintjes ooit de prijs voor strijdlust gewonnen?quote:Op woensdag 6 september 2017 17:55 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het meesterplan van Dani Moreno is? Rijdt zich elke dag de vernieling in in de favorietengroep terwijl hij al op een half uur achterstand staat. Dit is nog erger dan Meintjes.
Zeg dan ook niets joh.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Ja ik heb dus niks kunnen zien stelletje oelewappers.
Dan moet je zoiets niet roepenquote:Op woensdag 6 september 2017 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Lul dan ook niet zo domquote:Op woensdag 6 september 2017 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal nog eens antwoord gevenquote:Op woensdag 6 september 2017 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik wacht met smart op je verdere analyses van de etappe die je niet hebt gezienquote:Op woensdag 6 september 2017 17:58 schreef Mani89 het volgende:
gewoon je bakkes houden danquote:Op woensdag 6 september 2017 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Froome lijkt minder sterk dan voorgaande seizoenen en op steile klimmen heb je minder voordeel van een goede ploeg. Het lijkt me echt sterk dat hij hier bewust een minuut verliest. Het gaat er zaterdag om spannen.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja joh, prima. Peña Cabarga dan? Of de Angliru zelf in 2011 bijvoorbeeld?
Deniffel heeft tips gekregen van Pfannenberger.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Ja jongens echt sorry dat het niet bij me opkwam dat Stefan Deniffel bergop Dani Moreno op anderhalve minuut kan fietsen.
Froome heeft altijd wel zo'n toneelstukje. Die 'hongerklop' in de Tour bijvoorbeeld, dat soort werk.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Froome lijkt minder sterk dan voorgaande seizoenen en op steile klimmen heb je minder voordeel van een goede ploeg. Het lijkt me echt sterk dat hij hier bewust een minuut verliest. Het gaat er zaterdag om spannen.
Wat kan die jongen pieken zeg, buiten de Ronde van Oostenrijk en deze ene etappe dit jaar alleen maar DNF's achter zijn naam staan.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deniffel heeft tips gekregen van Pfannenberger.
Nouja, geen toneelstukje natuurlijk van deze control freak.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Froome heeft altijd wel zo'n toneelstukje. Die 'hongerklop' in de Tour bijvoorbeeld, dat soort werk.
Je mag je best verheugen op zaterdag, maar de kans is best groot dat het een enorme sof gaat worden.
Zeker met twee 'rustdagen' ertussenquote:Op woensdag 6 september 2017 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Froome heeft altijd wel zo'n toneelstukje. Die 'hongerklop' in de Tour bijvoorbeeld, dat soort werk.
Je mag je best verheugen op zaterdag, maar de kans is best groot dat het een enorme sof gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |