Onnodig hard weer dit. Jammer.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.
Als ze allebei toevallig op vakantie waren naar Sint Maarten stond ik nu de polonaise te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Mag Loewie ook mee?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.
Als ze allebei toevallig op vakantie waren naar Sint Maarten stond ik nu de polonaise te lopen.
Zijn act begint ondertussen wel vermoeiend te worden ja.quote:
Maar R_R, jij snapt toch wel dat dat voor de sake van het vlaggetje is?quote:Op woensdag 6 september 2017 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn act begint ondertussen wel vermoeiend te worden ja.
Maar in feite doet hij hetzelfde als Wilco, alleen dan met mindere benen. Toch vindt iedereen het in dit topic razend knap van Wilco, terwijl hij gewoon net zo kut is als Meintjes. Misschien nog wel erger, want hij heeft juist meer mogelijkheden.
Daar verzet ik mij dus tegen.quote:Op woensdag 6 september 2017 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar R_R, jij snapt toch wel dat dat voor de sake van het vlaggetje is?
Die jongen is nog nooit in de top 5 van een grote ronde geëindigd. Is het dan heel gek dat hij dat wil proberen vast te houden zonder een soort alles-of-niets scenario te proberen. Niet bepaald gek in mijn ogen. Als hij straks 10x in de top 5 van een grote ronde is geëindigd zonder het een keer op een andere manier te proberen dan mag je flink klagen ja.quote:Op woensdag 6 september 2017 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn act begint ondertussen wel vermoeiend te worden ja.
Maar in feite doet hij hetzelfde als Wilco, alleen dan met mindere benen. Toch vindt iedereen het in dit topic razend knap van Wilco, terwijl hij gewoon net zo kut is als Meintjes. Misschien nog wel erger, want hij heeft juist meer mogelijkheden.
Jammer dat mijn verzetstopic tegen Nationalisme bij sport in TDF is blijven hangenquote:Op woensdag 6 september 2017 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar verzet ik mij dus tegen.
Iedereen mag toch zelf weten waarvoor hij juicht? We hebben al een mooie diversiteit met KP voor de Colombiaantjes en Columbiafan voor de Duitsers en zulksquote:Op woensdag 6 september 2017 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat mijn verzetstopic tegen Nationalisme bij sport in TDF is blijven hangen.
Buiten het feit dat ik het hier niet mee eens ben koerst Wilco in dat geval vooral voor Wilco en niet voor ons. Dan hoeven wij dus ook niet op de banken te staan omdat Wilco weer eens op een onzichtbare manier naar boven is geslopen.quote:Op woensdag 6 september 2017 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die jongen is nog nooit in de top 5 van een grote ronde geëindigd. Is het dan heel gek dat hij dat wil proberen vast te houden zonder een soort alles-of-niets scenario te proberen. Niet bepaald gek in mijn ogen. Als hij straks 10x in de top 5 van een grote ronde is geëindigd zonder het een keer op een andere manier te proberen dan mag je flink klagen ja.
Wimderon die alleen juicht voor de meest gehate wielrenners. R_R die alleen juicht voor Foster Parents kindjes.quote:Op woensdag 6 september 2017 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Iedereen mag toch zelf weten waarvoor hij juicht? We hebben al een mooie diversiteit met KP voor de Colombiaantjes en Columbiafan voor de Duitsers en zulks
Ik heb meer respect voor mensen die voor de bandwagon langskwam talentjes spotten en hun ontwikkeling hebben meegemaakt. Ik kan gewoon niet fascistoïde doen en juichen voor een Nederlander terwijl het in feite een ontzettende randdebiel is, of niet sport beleeft volgens mijn ideaalbeeld. Dat zit niet in mijn aard.quote:Op woensdag 6 september 2017 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Iedereen mag toch zelf weten waarvoor hij juicht? We hebben al een mooie diversiteit met KP voor de Colombiaantjes en Columbiafan voor de Duitsers en zulks
dat noemen ze de puberteitquote:Op woensdag 6 september 2017 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor mensen die voor de bandwagon langskwam talentjes spotten en hun ontwikkeling hebben meegemaakt. Ik kan gewoon niet fascistoïde doen en juichen voor een Nederlander terwijl het in feite een ontzettende randdebiel is, of niet sport beleeft volgens mijn ideaalbeeld. Dat zit niet in mijn aard.
Bandwagon422quote:Op woensdag 6 september 2017 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor mensen die voor de bandwagon langskwam talentjes spotten en hun ontwikkeling hebben meegemaakt. Ik kan gewoon niet fascistoïde doen en juichen voor een Nederlander terwijl het in feite een ontzettende randdebiel is, of niet sport beleeft volgens mijn ideaalbeeld. Dat zit niet in mijn aard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |