Ruim, Majka heeft vast niet iedereen, de rest heeft iedereen.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:41 schreef DeLuna het volgende:
2 tm 7, 9, 14 en 15
Ik heb het weer overleefd
Dat is niet genoeg om het te winnen van de springveren.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Michel en Jose vergeten dat het morgen ook gewoon aankomst bergop is. Niet vergelijkbaar met dit, maar wel 2km aan 9%.
Was sterker dan frooooooomquote:Op woensdag 6 september 2017 17:42 schreef Coppi het volgende:
Kelderman is toch juist normaal gesproken wel sterk op muurtjes?
Maar misschien wel een mogelijkheid voor Nibali om een seconde of 10 terug te pakken.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg om het te winnen van de springveren.
Als ze niet te lang zijn ja.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:42 schreef Coppi het volgende:
Ik zag heel veel niet met Woods, dat zal vast ook schelenquote:Op woensdag 6 september 2017 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ruim, Majka heeft vast niet iedereen, de rest heeft iedereen.
Zoals vandaag, ja.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:42 schreef Coppi het volgende:
Ik heb geen Contador, hoe dom is dat.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:41 schreef DeLuna het volgende:
2 tm 7, 9, 14 en 15
Dat zeiden we ooit ook bij Rob Ruijghquote:Op woensdag 6 september 2017 17:43 schreef Columbiafan het volgende:
Reyes en Aguirre uitstekend 25 en 26, dat is wel enorm hoopgevend met het oog op de toekomst.
Jij gaat gewoon stijgen met Majka en woodsquote:Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zag heel veel niet met Woods, dat zal vast ook schelen
Ik vergat Miguel tijdens zijn pieken.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb geen Contador, hoe dom is dat.
Hij ziet er nog goed uit ook.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze prestatie is nog lachwekkender dan alles wat Marczynski heeft laten zien
In de Ronde van Oostenrijk was het ook al zo debiel dat hij bijna Lopez kon volgen. Wat een clown.
Het is een act. Geen bril op, knikje bij de finish. Pure deceptie.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ja best wel. Froome bleek toch enigszins menselijk vandaag.
Ik zie Aru er ook nog wel uitvallen en dan Kruijswijk de top 10 in.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:43 schreef TheArt het volgende:
Kruijswijk is Chaves zelfs ruim voorbij in het klassement en staat nu maar 3 sec. van de top-10.
2,3,4,5,7,9,14,15 hier. Ook niet onaardig.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zag heel veel niet met Woods, dat zal vast ook schelen
quote:Op woensdag 6 september 2017 17:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niets aan de hand, had gewoon superbenen en het klimmetje ligt hem perfect.
Netjes!quote:Op woensdag 6 september 2017 17:41 schreef DeLuna het volgende:
2 tm 7, 9, 14 en 15
Wel echt een mountainbike klim ditquote:Op woensdag 6 september 2017 17:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niets aan de hand, had gewoon superbenen en het klimmetje ligt hem perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |