Alsof dat aan het weer ligtquote:Op woensdag 6 september 2017 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat nog niet gezien. Ben van ellende maar bier gaan drinken a 10 euro per glas.
Welk hotel zit je?quote:Op woensdag 6 september 2017 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Degusteren is iets andersquote:Op woensdag 6 september 2017 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof dat aan het weer ligt
Alcoholist.
had lounge access gekochtquote:Op woensdag 6 september 2017 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
proeven. eten (ww) : bikken, bunkeren, degusteren, dineren, fretten, gaffelen, gebruiken, kanen, kluiven, knagen, maaltijden, metselen, nassen, nuttigen, opeten, peuzelen, prakken, schransen, schrokken, tafelen, verbruiken, verorberen, vreten, zich voeden.quote:
ik hoop toch wel op rendiervlees.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Maar nu dineren, hou jullie haaks.
Irma Opper Irmaquote:Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik peuzel je moeder.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
proeven. eten (ww) : bikken, bunkeren, degusteren, dineren, fretten, gaffelen, gebruiken, kanen, kluiven, knagen, maaltijden, metselen, nassen, nuttigen, opeten, peuzelen, prakken, schransen, schrokken, tafelen, verbruiken, verorberen, vreten, zich voeden.
huh
Eetzequote:Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2017 19:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik hoop toch wel op rendiervlees.
Laat Tong met rust.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus de enige reden dat Tong zo voor reden vatbaar was de afgelopen tijd is omdat hij dacht moderator te worden (lol)
Hallo Jojoortje!quote:Op woensdag 6 september 2017 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
Dag FOK!vrienden en ander gespuis.
Hey, goed geslapen?quote:Op woensdag 6 september 2017 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
Dag FOK!vrienden en ander gespuis.
M'n tweede koffie staat nu voor mijn neus! Ik was je iets voor.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojoortje!
Ik overweeg koffie te zetten, wat jij?
Oei, tijd om je in te halen.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n tweede koffie staat nu voor mijn neus! Ik was je iets voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |