Todd Akinquote:Op woensdag 6 september 2017 15:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Welke Tjappie zei dat ook alweer? Een of andere evangelist uit de VS lijkt me of in ieder geval die hoek...
Nee hoor. Zodra je niet kan leven als rechter met de beslissing die je moet leveren moet je verzoeken om verschoning.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt me echt een heel naar onderwerp om over te beslissen, ook door alle valse beschuldigingen die er vaak gedaan worden door vrouwen.
Hm dat ik dat nog weetquote:Op woensdag 6 september 2017 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee hoor. Zodra je niet kan leven als rechter met de beslissing die je moet leveren moet je verzoeken om verschoning.
en inderdaad Saind, was in 2008 geloof ik.
Ehm neequote:Op woensdag 6 september 2017 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Daar heb je lang op zitten wachten op de TT
50 uur werkstraf... wat denk je hoeveel ze hadden gekregen als het slachtoffer een meisje was geweest?quote:Op woensdag 6 september 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
Op 1 maart 2006 werd een jongen uit Augustinusga door leeftijdsgenoten tot bloedens toe verkracht met een bevroren frikadel.
Dinsdag werden drie jongens uit Augustinusga (17 en twee keer 16 jaar) door de rechtbank in Leeuwarden veroordeeld tot een werkstraf van 50 uur. Dat juist dit drietal terecht heeft moeten staan, is volgens de Raad van der Kinderbescherming eigenlijk niet zoals het hoort. Een complete vriendengroep was bij het incident betrokken, de hele club had ter verantwoording moeten worden geroepen.
Het is de SC, natuurlijk nietquote:Op woensdag 6 september 2017 15:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Hebben we tegenwoordig niet eens de decency meer dat degene die sluit ook vervolgens mag openen?
De tering.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
Op 1 maart 2006 werd een jongen uit Augustinusga door leeftijdsgenoten tot bloedens toe verkracht met een bevroren frikadel.
Dinsdag werden drie jongens uit Augustinusga (17 en twee keer 16 jaar) door de rechtbank in Leeuwarden veroordeeld tot een werkstraf van 50 uur. Dat juist dit drietal terecht heeft moeten staan, is volgens de Raad van der Kinderbescherming eigenlijk niet zoals het hoort. Een complete vriendengroep was bij het incident betrokken, de hele club had ter verantwoording moeten worden geroepen.
ik weet door de studie echt belachelijke dingen. Zo heb je een arrest waarbij een oude man dood is gegaan omdat hij een vaas op zijn kop kreeg. Hij kreeg die vaas op zijn kop toen hij een man te hard aan het pijpen was.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm dat ik dat nog weet
Toen zat ik zelf in de 3e ofzo
En dan gaan mensen er dus ook nog om lachen als ze het lezen, terwijl dat voor zo'n persoon levenslange psychische schade oplevertquote:Op woensdag 6 september 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
verkracht met een bevroren frikandel![]()
![]()
Badeendje stelen, de bak inquote:Op woensdag 6 september 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
Een frikandel zal nooit meer hetzelfde smakenquote:Op woensdag 6 september 2017 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaan mensen er dus ook nog om lachen als ze het lezen, terwijl dat voor zo'n persoon levenslange psychische schade oplevert
Om hem nabij hetzelfde want het speelt wel mee dat het in een zuipkeet was, en het een vriendengroep is.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
50 uur werkstraf... wat denk je hoeveel ze hadden gekregen als het slachtoffer een meisje was geweest?
Gewoon die kerels dood schieten en dan jezelf.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaan mensen er dus ook nog om lachen als ze het lezen, terwijl dat voor zo'n persoon levenslange psychische schade oplevert
Mother Russiaquote:Op woensdag 6 september 2017 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
Of hun hele familie inclusief huisdieren, Russian style, zodat zij hun hele leven ook mogen lijden.
Nou ja beter een frikandel dan door een flespompoen ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niks gezegd over de TT mallerd (fake news).quote:Op woensdag 6 september 2017 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is de SC, natuurlijk niet
Sowieso, janken om een TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |