De afdaling van de Alisas is helemaal niet zo lastig.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:04 schreef Blik het volgende:
Zeg nou zelf,dat valt toch wel mee? (wetende dat de afdaling -4% is)twitter:AshleyPresents twitterde op woensdag 06-09-2017 om 15:58:54After summit of #PuertoDeAlisas comes steep & technical 9km descentRaining hard+mist/fog=zero visibilityV. danger… https://t.co/6Q4MzGa9if reageer retweet
Directe lijn met Hannes?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:06 schreef TheArt het volgende:
Is Majka nou mee of heeft Bora voor niets gereden?
Ik denk niemand. Zou niet weten wie.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Orieka gaat ook schroeien. Wie ligt eraf?
Maggy rijdt vooraan niet mee om Dani/Alaflip af te zetten.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Orieka gaat ook schroeien. Wie ligt eraf?
quote:Op woensdag 6 september 2017 16:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maggy rijdt vooraan niet mee om Dani/Alaflip af te zetten.
Rijdt niet erg hard in z'n McLaren, moet gezegd wordenquote:
Hij gaat gewoon wereldkampioen worden, althans dat zou geweldig zijn.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nu gaat er iemand over een WK beginnen.
Ik slinger Juan Carlos wel even aan.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:14 schreef TheArt het volgende:
Zou De la Cruz wel mee zijn aangezien Trentin in die groep daarachter rijdt? En Poels?
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 06-09-2017 om 16:18:53Als ik later groot ben word ik zo'n Spaans mannetje met een buikje, een pet en een wandelstok. Lekker hele dag op een pleintje hangen. reageer retweet
MAL gaat dus de bergtrui winnen.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geen puntjes voor Villella op Alisas
Kan je wel een act noemen, maar ik heb er wel verstand van.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De act van Colombiafan over sommige wielrenners wordt soms wel pijnlijk
Hopelijk ergens op een plein in een gehucht in Extremadura dan. Hebben wij er geen last meer van.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:20 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 06-09-2017 om 16:18:53Als ik later groot ben word ik zo'n Spaans mannetje met een buikje, een pet en een wandelstok. Lekker hele dag op een pleintje hangen. reageer retweet
Dikke nek.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kan je wel een act noemen, maar ik heb er wel verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |