SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Wilt u genieten van de werken van onder meer José Been en Juan Antonio Flecha en in volle finale uitgelegd krijgen hoe je het beste bochten kunt nemen dan ben je van harte welkom in het warme bad dat Eurosport heet. Als je een voorkeur hebt voor het beste commentaarduo binnen het wielrennen, Michel Wuyts en José de Cauwer, dan is Sporza meer wat voor jou. Mocht er onverhoopt een Nederlander succes hebben dan bestaat de kans er genoten kan worden van Joris van den Berg.
Opdat wij niet vergeten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspellen:
CYCLINGMASTER:
Subleague: De Vuelta subliek van FOK!
ww: twancastelijns
SCORITO:
https://www.scorito.com/c(...)7b-a042-0f3b18a47a60Groot fan van User Wotte
Denifl moet ook een grap van een Vuelta hebben gereden.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:13 schreef TheArt het volgende:
Dat gaat dus een kopgroep van 6 worden
Dani Moreno
De Marchi
Denifl
Cort
Alaphilippe
Villella
Hij heeft al eens in een kopgroep gezeten.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denifl moet ook een grap van een Vuelta hebben gereden.
Jozee denkt dat ze in de patat zittenquote:Op woensdag 6 september 2017 13:13 schreef TheArt het volgende:
Dat gaat dus een kopgroep van 6 worden
Dani Moreno
De Marchi
Denifl
Cort
Alaphilippe
Villella
Zou het niet vooral aan de tegenwind liggen?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:18 schreef showtimer het volgende:
Niemand wil zich belachelijk maken op die slotklim? Twee rustdagen gehad en dan dit armzalige aanvalswerk.
twitter:SadhbhOS twitterde op woensdag 06-09-2017 om 13:14:44The view down from 2km to go #LV2017 https://t.co/rMU1blNzZ0 reageer retweet
Je oogst wat je zaait he.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:18 schreef showtimer het volgende:
Niemand wil zich belachelijk maken op die slotklim? Twee rustdagen gehad en dan dit armzalige aanvalswerk.
Dani Moreno en Alaphilippe zijn toch leuke renners voor die slotklim?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:18 schreef showtimer het volgende:
Dat is feitelijk wel zo ja, nu kijken we eik alleen nog voor losse etappes haastquote:Op woensdag 6 september 2017 13:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Froomey op z'n muil gaat is de Vuelta meteen weer spannend
Ik kan wel een Froome UI instellen ofzoquote:Op woensdag 6 september 2017 13:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verwacht nu actie van een FA.
Hij is al tweemaal op z'n bek gegaan maar de laffe honden koersten niet.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Froomey op z'n muil gaat is de Vuelta meteen weer spannend
En voor Kelderman.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is feitelijk wel zo ja, nu kijken we eik alleen nog voor losse etappes haast
In het klassementquote:
Valt inderdaad wel mee dit groepje. Meervoudig ritwinnaar mee, en de bergkoning (quote:Op woensdag 6 september 2017 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dani Moreno en Alaphilippe zijn toch leuke renners voor die slotklim?
Nee hoor, de rest gaat dan gewoon op hem wachten en eigenlijk is aanvallen na een valpartij ook heel onsportief dus dan kan je maar beter in het wiel van de Skytrain blijven zitten.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is feitelijk wel zo ja, nu kijken we eik alleen nog voor losse etappes haast
Nibali wachtte ook niet op Kruijswijk.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee hoor, de rest gaat dan gewoon op hem wachten en eigenlijk is aanvallen na een valpartij ook heel onsportief dus dan kan je maar beter in het wiel van de Skytrain blijven zitten.
Die gaan gewoon op tijd teruggepakt worden. Zeker van Astana verwacht ik het nodige achtervolgingswerk.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pff, grote voorsprong al.
als je het maar laatquote:Op woensdag 6 september 2017 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan wel een Froome UI instellen ofzo
Strijd om het podium is zeer interessant. En er hoeft er nog maar eentje uit de top-10 doorheen te zakken en WE eindigen met drie renners in de top-10quote:Op woensdag 6 september 2017 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hebben de sleutel in handen inderdaad. Hebben ze iets aangekondigd?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gaan gewoon op tijd teruggepakt worden. Zeker van Astana verwacht ik het nodige achtervolgingswerk.
Ik doelde meer op de kwantiteit, zes man waaronder klimmers die op een hoogvlakte relatief makkelijk weg kunnen rijden tijdens een integrale uitzending.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dani Moreno en Alaphilippe zijn toch leuke renners voor die slotklim?
Ik hoop dat Astana deze week iets creatiever te werk gaatquote:Op woensdag 6 september 2017 13:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gaan gewoon op tijd teruggepakt worden. Zeker van Astana verwacht ik het nodige achtervolgingswerk.
Betekent dit dat je naar Eurosport aan het kijken bent?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denifl moeten we in de gaten houden volgens Bobbie.
neuken of wielrenners kijken, moeilijke keuze wel...quote:Op woensdag 6 september 2017 13:32 schreef Tjacka het volgende:
hebben jullie link naar die sporza stream
heb zo afgesproken met een vriendin maja geen zin om dit te missen
Hopelijk kan ze dit verlies voor jou compenserenquote:Op woensdag 6 september 2017 13:32 schreef Tjacka het volgende:
hebben jullie link naar die sporza stream
heb zo afgesproken met een vriendin maja geen zin om dit te missen
Je moet wat als de Belgjes niet live zijnquote:Op woensdag 6 september 2017 13:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Betekent dit dat je naar Eurosport aan het kijken bent?
Ik kijk ook hoor, maar het gaat wel erg tegen de principes van RR inquote:Op woensdag 6 september 2017 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet wat als de Belgjes niet live zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |