En nu de juffrouw wat kattendrollen uit de zandbak wil halen zodat iedereen leuk kan spelen staan er een aantal peuters op hun achterste poten en is de wereld te klein.quote:Op zondag 27 december 2020 13:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt ja, in de zandbak hecht men ook waarde aan modder en kattendrollen
ja, bijna goedquote:Op zondag 27 december 2020 13:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En nu de juffrouw wat kattendrollen uit de zandbak wil halen zodat iedereen leuk kan spelen staan er een aantal peuters op hun achterste poten en is de wereld te klein.
Je gaat voorbij aan het feit dat JIJ dat vindt. Ik lees echter weinig tot geen onderbouwingen. Je geeft zelfs zelf aan dat ook te willen doen.quote:Op zondag 27 december 2020 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, bijna goed
de kattendrollen zijn de projecten waar we het net over hadden, maar leuk dat je meedenkt
Maar dat doet ook niemand? Niemand pusht een coin en roept dat je het moet kopen?quote:Op zondag 27 december 2020 13:31 schreef aTypisch het volgende:
het is gewoon storend en jammer dit forum is verworden tot een noob trap, namelijk altcoins promoten
ben daar zelf ook ingetrapt en je kunt er geld mee verdienen, maar je moet niet doen alsof RFI in een rijtje past waar bitcoin in staat
Dat doet niemand hier. Neem een sabbatical want je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 13:31 schreef aTypisch het volgende:
... maar je moet niet doen alsof RFI in een rijtje past waar bitcoin in staat
nee hoorquote:Op zondag 27 december 2020 13:34 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar dat doet ook niemand? Niemand pusht een coin en roept dat je het moet kopen?
En als een noob een coin koopt omdat die hier besproken wordt, is dat toch net zo goed zijn eigen risico imo.
Jij zou alleen BTC willen bespreken en de rest moet weg?
er was niks aan de hand volgens mij totdat het onduidelijk werd wat je in de niet meer SC mag postenquote:Op zondag 27 december 2020 13:38 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar wat dan wel?
Ik bedoel dit opbouwend....
Duidelijk. Maar dan mogen andere daar ook over altcoins praten toch?!quote:Op zondag 27 december 2020 13:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er was niks aan de hand volgens mij totdat het onduidelijk werd wat je in de niet meer SC mag posten
ik wil gewoon in de SC praten
ben juist net weggeweestquote:Op zondag 27 december 2020 13:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat doet niemand hier. Neem een sabbatical want je ziet dingen die er niet zijn.
ik ben niet degene die er voor pleit om posts te verwijderen of de discussie een bepaalde kant op te sturen door regeltjes héquote:Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar dan mogen andere daar ook over altcoins praten toch?!
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij, ja jij, op dit moment zit te trollen in het "Topic Formerly Known As SC". Als je zoveel waarde hecht aan kwaliteit, hou daar dan eens mee op asjeblieft.quote:Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben juist net weggeweest
en alle leuke bitcoiners hebben jullie weggejaagd!
ik ben hartstikke ontopicquote:Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij, ja jij, op dit moment zit te trollen in het "Topic Formerly Known As SC". Als je zoveel waarde hecht aan kwaliteit, hou daar dan eens mee op asjeblieft.
Aha, eerst alts minderwaardig verklaren, dan die dentacoin post, iets over uniswap er overheen. On topic? Ik zie alleen getroll, afzeikgedrag en rants. Je mening mag je hebben, maar kom eens met argumenten.quote:
Leg maar uit waar ik fout zit dan in dat topic? Dentacoin is gewoon super handig voor tandartsen!quote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef recursief het volgende:
[..]
Aha, eerst alts minderwaardig verklaren, dan die dentacoin post, iets over uniswap er overheen. On topic? Ik zie alleen getroll, afzeikgedrag en rants. Je mening mag je hebben, maar kom eens met argumenten.
Argumenten winnen altijd van getroll, gezeik en rants.
Hou dat sarcasme nou maar gewoon voor je. In plaats van dat denigrerende toontje kun je ook proberen eens een positieve bijdrage te leveren. Je hoeft niet altijd alleen maar te doen alsof jij alles begrijpt en de rest oerstom is.quote:Op zondag 27 december 2020 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Leg maar uit waar ik fout zit dan in dat topic? Dentacoin is gewoon super handig voor tandartsen!
see what I did there?
ga ik ook doen denk ikquote:Op zondag 27 december 2020 13:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben er wel even klaar mee.
Heb BTC uit m'n subforum lijst gehaald, het sterft wel uit.
Kijk over enkele maanden wel eens hoe het er voor staat.
quote:Op zondag 27 december 2020 13:59 schreef recursief het volgende:
[..]
Hou dat sarcasme nou maar gewoon voor je. In plaats van dat denigrerende toontje kun je ook proberen eens een positieve bijdrage te leveren. Je hoeft niet altijd alleen maar te doen alsof jij alles begrijpt en de rest oerstom is.
Spijtig maar ik snap het welquote:Op zondag 27 december 2020 13:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben er wel even klaar mee.
Heb BTC uit m'n subforum lijst gehaald, het sterft wel uit.
Kijk over enkele maanden wel eens hoe het er voor staat.
Hoezo? Ik zie maar 1 persoon die onderdeel is van het probleem. Als we diegene vervangen zijn we klaar toch?quote:Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Er hoeft niemand vervangen te worden toch? Gewoon effkes normaal doen en we kunnen door
Ik heb een mention, maar ik kan de originele bericht niet zien waarin ik wordt gementioned. Waar gaat dit over? Waar moet ik mij melden en waarvoor?quote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die users mogen zichzelf melden. Ik ga dat hier niet openbaar maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |