Goed zo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima joh. Kan mij het allemaal bouten.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar wel genoeg tokens toestoppen voor een privé verbinding.
Ja je rijbewijs (lol)quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonde, je weet niet wat je mist.
of juist wel. (lol)
Helpen voor wat?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Night shift: aan.
Zou dat nog helpen vraag ik me af...
Ja. Dat is wetenschappelijk onderzochtquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Wtf wie ben jij? Befbekje?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Naakt of met sokken aan?
Ligt er een beetje aan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er liggen hier in de buurt ook ergens bloemen bij een lantaarnpaal omdat een dronken iemand zonodig zijn auto eromheen moest vouwen. De lantaarnpaal doet het nog.quote:
Lang niet op webcam sites gezeten dus mijn terminologie is wat minder maar ik ben per definitie opgewonden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Werd jij maar eens wetenschappelijk onderzocht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Dat is wetenschappelijk onderzocht
Dat zou inderdaad wel eens verstandig zijn. Ik denk dat de mensheid veel van mij zou kunnen lerenquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd jij maar eens wetenschappelijk onderzocht.
Die bloemen heeft de lantaarnpaal goed gedaan dus (lol)quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er liggen hier in de buurt ook ergens bloemen bij een lantaarnpaal omdat een dronken iemand zonodig zijn auto eromheen moest vouwen. De lantaarnpaal doet het nog.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je leren. Ik vol enthousiasme melden dat The Expanse s2 eindelijk op Netflix staat en ik krijg gewoon 0,0 reactie
En dan wordt er geklaagd over mensen met een sporadisch d/t foutje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die bloemen heeft de lantaarnpaal goed gedaan dus (lol)
Is dat een goed iets?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lang niet op webcam sites gezeten dus mijn terminologie is wat minder maar ik ben per definitie opgewonden.
Geen idee. Ik ga dit weekend wel even wat afleveringen knallen denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Nice!
Is het wat?
Ik heb dat niet expres genegeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |