Echt he. Bij wie twijfel jij of ze wel de titel van volwassen mogen dragen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:56 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Ligt er aan. Net een paar weken 18 kan nog. Daarna is het niet meer serieus te nemen.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Nog 1 jaar en ik mag meer op tijdens het rijden
Ga je dan ook op voor een spoedcursusje Nederlandsch?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Bij wie twijfel jij of ze wel de titel van volwassen mogen dragen?
Opper en Knut vallen sowieso af en ik twijfel bij Typisch.
Oké, gelukkigquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, maakte me wel relevant. kon erger dan een nobuddie zijn.
Hoeveel mag je nu drinken dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Doublepain het volgende:
met alcohol rijdenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Welk spektakelstuk?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Haags, wat vind jij van dit spektakelstuk?
Op Stijn na, eigenlijk iedereen wel in dit topic.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Bij wie twijfel jij of ze wel de titel van volwassen mogen dragen?
Opper en Knut vallen sowieso af en ik twijfel bij Typisch.
Het hele flopland gebeuren is mijn schuld wel, geen moment spijt vanquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Maar Roland, nu je toch zwart bent, kan je ook wel eens uitsluitsel geven over het flopland gebeuren. Zat dat je nu echt dwars al die tijd?
Zal je leren. Ik vol enthousiasme melden dat The Expanse s2 eindelijk op Netflix staat en ik krijg gewoon 0,0 reactiequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Krijg effe lekker de tering joh.
Geen idee, ik drink niet als ik rijquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel mag je nu drinken dan?
Was ook niet serieusquote:
Zonde, je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink niet als ik rij
[..]
Was ook niet serieus
proletariër
Goed zo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima joh. Kan mij het allemaal bouten.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar wel genoeg tokens toestoppen voor een privé verbinding.
Ja je rijbewijs (lol)quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonde, je weet niet wat je mist.
of juist wel. (lol)
Helpen voor wat?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Night shift: aan.
Zou dat nog helpen vraag ik me af...
Ja. Dat is wetenschappelijk onderzochtquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Wtf wie ben jij? Befbekje?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Naakt of met sokken aan?
Ligt er een beetje aan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er liggen hier in de buurt ook ergens bloemen bij een lantaarnpaal omdat een dronken iemand zonodig zijn auto eromheen moest vouwen. De lantaarnpaal doet het nog.quote:
Lang niet op webcam sites gezeten dus mijn terminologie is wat minder maar ik ben per definitie opgewonden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Werd jij maar eens wetenschappelijk onderzocht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Dat is wetenschappelijk onderzocht
Dat zou inderdaad wel eens verstandig zijn. Ik denk dat de mensheid veel van mij zou kunnen lerenquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd jij maar eens wetenschappelijk onderzocht.
Die bloemen heeft de lantaarnpaal goed gedaan dus (lol)quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er liggen hier in de buurt ook ergens bloemen bij een lantaarnpaal omdat een dronken iemand zonodig zijn auto eromheen moest vouwen. De lantaarnpaal doet het nog.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je leren. Ik vol enthousiasme melden dat The Expanse s2 eindelijk op Netflix staat en ik krijg gewoon 0,0 reactie
En dan wordt er geklaagd over mensen met een sporadisch d/t foutje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die bloemen heeft de lantaarnpaal goed gedaan dus (lol)
Is dat een goed iets?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lang niet op webcam sites gezeten dus mijn terminologie is wat minder maar ik ben per definitie opgewonden.
Geen idee. Ik ga dit weekend wel even wat afleveringen knallen denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Nice!
Is het wat?
Ik heb dat niet expres genegeerd.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:03 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan.Ze draagt stockingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Die bloemen heeftquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die bloemen heeft de lantaarnpaal goed gedaan dus (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |