quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:22 schreef TheArt het volgende:
Poels 2e aan de streep op 4 sec. van Ludvigsson.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:22 schreef TheArt het volgende:
Poels 2e aan de streep op 4 sec. van Ludvigsson.
Afgunstquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:23 schreef Smoofie het volgende:
Froome heeft onderweg zeker weer wat medicijnen genomen voor zijn luchtwegen
Afgunstquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:24 schreef Szura het volgende:
Lachwekkend. Ga weg bij die kutploeg Poels.
Of dan had hij nooit top-5 gereden natuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:24 schreef Wuwwa het volgende:
Twee NLers in een grote ronde top 5 als Froome ons Woutje niet had gekaapt
Kämna goed he.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kijk nu ook, Poels wel ontzettend goed, heeft die Vierhouten er goddomme toch verstand van
spreken je over 5 jaar wel als vriend Vroem al zijn titels weer moet inleverenquote:
42 seconden voor Froome denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wordt een secondenspel tussen Froome en Wielco.
Ik schrok, dit kan die gehoopte top 10 worden. Heeft R_R uiteindelijk wel gelijk gekregen dat ie geen top 5 kon rijden in een WT tijdrit, maar heb ik me wel enorm vergist in z'n gezondheidstoestand.quote:
Mag je doen. Mij boeit het niet, ik deed een andere user na.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:25 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
spreken je over 5 jaar wel als vriend Vroem al zijn titels weer moet inleveren
Het is verrassend accuraat vandaag.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:26 schreef Remzz het volgende:
Dat geknooi met die GPS tijden, eigenlijk moeten ze dat gewoon niet doen.
Doet me denken aan DE STREEPquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:26 schreef Remzz het volgende:
Dat geknooi met die GPS tijden, eigenlijk moeten ze dat gewoon niet doen.
ik vind het ook prima hoor, alleen Armstrong was een lul, om hoe ie anderen behandelde. Verder boeit het me niet wat ze in hun lichaam stoppen. Ik vind het belangrijker dat iemand attractief koerst , zoals Bertjequote:Op dinsdag 5 september 2017 17:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Mag je doen. Mij boeit het niet, ik deed een andere user na.
Maar dan kan hij toch ook gewoon zijn ingestort aan het eind?quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:29 schreef TheArt het volgende:
Als Poels iets gedurfder had gestart, dan had hij nog 3e kunnen worden in de tijdrit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |