Neequote:Op dinsdag 5 september 2017 16:11 schreef Max23 het volgende:
Tijdslimiet voor Skuijns geen probleem lijkt me?
Het leven is oneerlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:14 schreef Slobeend het volgende:
Joezi is er wel maar Columbiafan en KP niet.
Waarom zeggen we eigenlijk KP tegenwoordig?quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:14 schreef Slobeend het volgende:
Leuk jullie weer te treffenquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:14 schreef Slobeend het volgende:
Zakarin kan ook goed tijdrijden, wordt lastig.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:14 schreef Joezi het volgende:
Wat kan Kelderman, hij moet toch een plaatsje kunnen stijgen me dunkt!?!?!
Anders moeten we zoveel typen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zeggen we eigenlijk KP tegenwoordig?
Ha die R_Rquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zeggen we eigenlijk KP tegenwoordig?
Ik typ altijd genoeg, van dat probleem heb ik geen last.quote:
Joezigodquote:
En ons dan in het voorjaar tijdens de Klassiekers weer uitlachen en claimen dat ze beste wielernatiequote:Op dinsdag 5 september 2017 16:13 schreef Joezi het volgende:
Och och Sporza weer janken dat de Nederlanders beter zijn
Stel je niet aan, José doet dat nooit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:17 schreef Blik het volgende:
[..]
En ons dan in het voorjaar tijdens de Klassiekers weer uitlachen en claimen dat ze beste wielernatie
Daarvoor kijk ik te weinig Sporza, maar ze zijn wel goed in huilie huilie doen als het niks is en ophemelen als ze een keer goed presterenquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stel je niet aan, José doet dat nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |