abonnement Unibet Coolblue
pi_173597244
Dankjewel voor de herinnering tailfox!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 5 september 2017 @ 11:44:58 #102
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173597311
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:41 schreef tailfox het volgende:

[..]

trol
Nee. Ik ben tegen referenda omdat de materie in 9 van de 10 gevallen te complex is voor de meerderheid van de mensen om te begrijpen. En dus gaan mensen stemmen op basis van onderbuik, angst en onwetendheid.

Dus vind ik dat referenda geen goede methode zijn om tot besluitvorming te komen. Daarbij gaat het hier om raadgevende referenda en dat is zo mogelijk nog dommer. Alleen maar in het leven geroepen om het gepeupel de indruk te geven dat ze iets te zeggen hebben. Het volk wordt er ook nog eens mee voor de gek gehouden omdat men in Den Haag te schijterig is om gewoon eerlijk te zeggen dat ze er zelf ook niet in geloven dat het volk een wijs besluit kan nemen.
pi_173597366
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee. Ik ben tegen referenda omdat de materie in 9 van de 10 gevallen te complex is voor de meerderheid van de mensen om te begrijpen. En dus gaan mensen stemmen op basis van onderbuik, angst en onwetendheid.

Dus vind ik dat referenda geen goede methode zijn om tot besluitvorming te komen. Daarbij gaat het hier om raadgevende referenda en dat is zo mogelijk nog dommer. Alleen maar in het leven geroepen om het gepeupel de indruk te geven dat ze iets te zeggen hebben. Het volk wordt er ook nog eens mee voor de gek gehouden omdat men in Den Haag te schijterig is om gewoon eerlijk te zeggen dat ze er zelf ook niet in geloven dat het volk een wijs besluit kan nemen.
bij de Ukraine ben ik mee eens. Maar dit is veel beter te begrijpen.
  dinsdag 5 september 2017 @ 11:48:13 #104
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173597384
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:47 schreef tailfox het volgende:

[..]

bij de Ukraine ben ik mee eens. Maar dit is veel beter te begrijpen.
Kennelijk niet, want ik zie je tot nu toe nog geen samenhangend punt maken.
pi_173597439
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kennelijk niet, want ik zie je tot nu toe nog geen samenhangend punt maken.
Mijn rede waarom ik hierop stem is niet interessant. Bedoel je wilt toch niks doen met een referendum dus waarom zijn mijn beweegredenen dan noodzakelijk?
Jij gaat toch niet stemmen.

Verder mensen kunnen zichzelf prima inlezen. Bij vragen stuur ik gewoon qoutes.
  dinsdag 5 september 2017 @ 11:56:24 #106
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173597572
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:50 schreef tailfox het volgende:

[..]

Mijn rede waarom ik hierop stem is niet interessant. Bedoel je wilt toch niks doen met een referendum dus waarom zijn mijn beweegredenen dan noodzakelijk?
Jij gaat toch niet stemmen.

Verder mensen kunnen zichzelf prima inlezen. Bij vragen stuur ik gewoon qoutes.
Jij beweert dat je het begrijpt. Kennelijk is dat niet zo. Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
pi_173597589
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jij beweert dat je het begrijpt. Kennelijk is dat niet zo. Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
Keer op keer bewijs je een trol te zijn.
  dinsdag 5 september 2017 @ 11:59:28 #108
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173597627
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:57 schreef tailfox het volgende:

[..]

Keer op keer bewijs je een trol te zijn.
Jammer dat je niets anders kunt dan wijzen en schelden. Probeer eens een inhoudelijke post? En dan niet alleen een quote of een linkje naar een bevooroordeelde bron, maar iets inhoudelijks? En het liefst nog met je mening er bij?

Want tot nu toe ben je niet verder gekomen dan:
- een DNA-databank waar je tegen bent (die al bestaat en waarvan je niet aan kunt geven wat er verandert)
- Noord-Korea
pi_173597723
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jammer dat je niets anders kunt dan wijzen en schelden. Probeer eens een inhoudelijke post? En dan niet alleen een quote of een linkje naar een bevooroordeelde bron, maar iets inhoudelijks? En het liefst nog met je mening er bij?

Want tot nu toe ben je niet verder gekomen dan:
- een DNA-databank waar je tegen bent (die al bestaat en waarvan je niet aan kunt geven wat er verandert)
- Noord-Korea
Jammer dat je hier bent zonder iets toetevoegen.
Dat jij tegen referenda bent heeft niks te maken of mensen hier voor moeten stemmen of niet.
Jij geeft geen een rede waarom je hier niet voor zou tekenen.
Je bent alleen aan het haten op referenda.

Maak je eigen topic over hoe erg je referenda haat.
Dan kan het hier gaan over de sleepwet
  dinsdag 5 september 2017 @ 12:06:40 #110
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173597764
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:04 schreef tailfox het volgende:

[..]

Jammer dat je hier bent zonder iets toetevoegen.
Dat jij tegen referenda bent heeft niks te maken of mensen hier voor moeten stemmen of niet.
Jij geeft geen een rede waarom je hier niet voor zou tekenen.
Je bent alleen aan het haten op referenda.

Maak je eigen topic over hoe erg je referenda haat.
Dan kan het hier gaan over de sleepwet
Gek, want ik probeer met jou gewoon een inhoudelijke discussie te voeren over de sleepwet. Alleen zit er zo verrekte weinig inhoud bij jou.

'Privacy inleveren' boehoehoe.

Weet je wat, ik help je er stap voor stap doorheen. Begin eens met uit te leggen waarom dat slecht is.
pi_173597825
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gek, want ik probeer met jou gewoon een inhoudelijke discussie te voeren over de sleepwet. Alleen zit er zo verrekte weinig inhoud bij jou.

'Privacy inleveren' boehoehoe.

Weet je wat, ik help je er stap voor stap doorheen. Begin eens met uit te leggen waarom dat slecht is.
zoals ik al aangaf zijn mijn reden niet van belang.
Sws is het mijn mening.
Kijk ik heb het getekend en vind het belangerijk om het ook aan jullie te delen.

Ik hoor graag waarom mensen dit niet zouden tekenen. Pas als ik vind dat mijn mening belangerijk kan zijn deel ik die
  dinsdag 5 september 2017 @ 12:56:47 #112
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173598531
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:09 schreef tailfox het volgende:

[..]

zoals ik al aangaf zijn mijn reden niet van belang.
Sws is het mijn mening.
Kijk ik heb het getekend en vind het belangerijk om het ook aan jullie te delen.

Ik hoor graag waarom mensen dit niet zouden tekenen. Pas als ik vind dat mijn mening belangerijk kan zijn deel ik die
:')
pi_173599151
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef ITrade het volgende:
Dankjewel voor de herinnering tailfox!
Graag gedaan
  dinsdag 5 september 2017 @ 14:26:13 #114
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173600183
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:09 schreef tailfox het volgende:
Kijk ik heb het getekend en vind het belangerijk om het ook aan jullie te delen.
_O_
  woensdag 6 september 2017 @ 00:07:15 #115
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173613173
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die ongewenste elementen krijgen die data toch wel als ze er op uit zijn. Waar het mij om gaat is dat tegenstanders van deze wet consequent foute informatie aan het feeden zijn om hun gelijk te halen. DNA-databases, al je e-mails die op straat liggen, je niet meer kunnen verzekeren, Noord-Korea die bij al je data kan. :') :') :')

Er zijn genoeg legitieme en valide redenen te geven om voor of tegen deze wet te zijn, waardoor een eerlijke en goede discussie mogelijk is. Echter wordt dat onmogelijk gemaakt door allerlei polariserende houdingen en domme activistische praat.

Een sleepnet is niets anders dan een enorme berg data die wordt gefilterd op bepaalde triggerwoorden en korte tijd wordt bewaard. Komen er triggers naar voren dan wordt er meer inhoudelijk gekeken naar individuele berichten. Komt daar reden tot onderzoek uit, dan wordt er onderzocht, zo niet, dan wordt de boel op termijn weer verwijderd. Kun je tegen zijn natuurlijk. Snap ik best. Maar onderbouw dat dan en ga niet lopen kwatsen over Noord-Korea en zorgverzekeraars.
Gezien de ICT prestaties van de Nederlandse overheid kunnen ze hun back-ups van de Chinezen terugkopen als het mis gaat maar daar laat ik het dan maar bij. _O- Legereenheid 61398 staat al te wachten om op dat sleepnet mee te surfen. _O- En dat sleepnet is natuurlijk ook voor verzekeraars ook intressant als dat inderdaad een DNA database gaat gaat worden waar ik nu nog aan twijfel.

En als uit jij DNA database blijkt dat je kanker krijgt en een risico bent zou ik je natuurlijk als verzekeraar extra aanpakken. Ik ben geen liefdadigheid instelling. En zou wel iemand inhuren om dat soort data bij de overheid te stelen.

En Noord-Korea staat hier buiten. Die hebben nog een conventionele infrastructuur met vrijwel geen internet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 06-09-2017 00:28:15 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_173618822
Wel een gezellige discussie
pi_173619506
Weer getekend! ^O^
´
  woensdag 6 september 2017 @ 15:04:53 #118
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173621102
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Weer getekend! ^O^
Mag maar 1 keer he..
Staat in de voorwaarden waarmee je akkoord gaat als je tekent.. ;)
pi_173621187
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:04 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Mag maar 1 keer he..
Staat in de voorwaarden waarmee je akkoord gaat als je tekent.. ;)
Er was eerder al een handtekeningactie. Bij 5000 was er genoeg binnengehaald om een 2de ronde te mogen beginnen voor het uiteindelijke behaalde doel.
´
  woensdag 6 september 2017 @ 15:09:02 #120
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173621192
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:08 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Er was eerder al een handtekeningactie. Bij 5000 was er genoeg binnengehaald om een 2de ronde te mogen beginnen voor het uiteindelijke behaalde doel.
Ah oke
pi_173621593
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Weer getekend! ^O^
Goedzo *O* .
pi_173621919
refSleepwet twitterde op woensdag 06-09-2017 om 13:58:50 We zijn inmiddels de 25.000 handtekeningen gepasseerd!!! reageer retweet
pi_173621958
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:30 schreef tailfox het volgende:

[..]

Goedzo *O* .
w/
´
pi_173622277
Dit gaat nog wel even duren :(
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173622388
Ik had het al in een ander topic gezet, maar getekend ^O^
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')