SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2017 11:49:05 ]
De klagers zijn dan ook een beetje simpel, daar zijn we het over eensquote:Op maandag 4 september 2017 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet mad, ik vind dat het er bij hoort, maar Ajax heeft meer dan één keer punten verspeelt na een Europees duel. Dus dat jullie er nu over klagen is best ironisch.
Ja ook een beetje raar om 1 moment eruit te halen en niet de momenten waarin wel punten zijn verspeeld. PSV was ook niet bepaald de mindere die wedstrijd en kreeg veel kansen iets wat de rest van het seizoen door bleef etteren bij deze ploeg, veel gelijkspelen en kansen missen.quote:Op maandag 4 september 2017 11:49 schreef GGMM het volgende:
Lol, Haringkop kwam met een voorbeeld waar PSV zelf nog Europees speelde.
Ja, maar in Engeland doen ze dat niet hoor dus je mag er niks over zeggen anders ben je een huilie!quote:Op maandag 4 september 2017 12:00 schreef Haringkop het volgende:
PSV speelde die week op dinsdag. Terwijl de studie van Verheijen al aantoont dat één extra rustdag al significant is het voordeel van die ploeg is. Niets voor niets dat Ajax (en al haar supporters) zo aandrong om die wedstrijd tegen PSV op maandag te spelen..
Ik ben het meer zat dat er áltijd wel een excuus te bedenken valt waarom je niet top presteert. Ook mét Europese verplichtingen dien je gewoon je wedstrijden te winnen in Nederland als je topclub wil zijn, daar heeft een extra rustdag niet zoveel mee te maken. Dat het beter zou zijn, of beter kan ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 4 september 2017 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar in Engeland doen ze dat niet hoor dus je mag er niks over zeggen anders ben je een huilie!
Dat jij het als excuses zoeken ziet is ook niet erg verrassend. Ik zie het meer als nadenken over hoe je het voor de Nederlandse clubs in Europees verband zo optimaal mogelijk kunt regelen.quote:Op maandag 4 september 2017 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben het meer zat dat er áltijd wel een excuus te bedenken valt waarom je niet top presteert. Ook mét Europese verplichtingen dien je gewoon je wedstrijden te winnen in Nederland als je topclub wil zijn, daar heeft een extra rustdag niet zoveel mee te maken. Dat het beter zou zijn, of beter kan ben ik het wel mee eens.
quote:Op maandag 4 september 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat jij het als excuses zoeken ziet is ook niet erg verrassend. Ik zie het meer als nadenken over hoe je het voor de Nederlandse clubs in Europees verband zo optimaal mogelijk kunt regelen.
Waarom is dat zo erg aan? Ik zie daar weinig excuses in.
Ja, het bespreekbaar maken lijkt mij al een goed punt, maar als dat al niet op een forum kan zonder van die trollreacties metquote:Op maandag 4 september 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat jij het als excuses zoeken ziet is ook niet erg verrassend. Ik zie het meer als nadenken over hoe je het voor de Nederlandse clubs in Europees verband zo optimaal mogelijk kunt regelen.
Dat nadenken is dan ook niet zoveel mis mee, maar men gaat daar pas over nadenken op het moment dat er een verliespot volgt op een Europese wedstrijd. Dat maakt het automatisch een excuus voor die verliespot in mijn ogen. En dat zou niet moeten.quote:Op maandag 4 september 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, want Feyenoord heeft nu al potjes verloren en daarom hebben we het er nu over.quote:Op maandag 4 september 2017 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat nadenken is dan ook niet zoveel mis mee, maar men gaat daar pas over nadenken op het moment dat er een verliespot volgt op een Europese wedstrijd. Dat maakt het automatisch een excuus voor die verliespot in mijn ogen. En dat zou niet moeten.
Laat ook maar.quote:Op maandag 4 september 2017 12:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, want Feyenoord heeft nu al potjes verloren en daarom hebben we het er nu over.
Ik denk wel dat de meeste clubs die 2 extra thuiswedstrijden best kunnen gebruiken voor de begroting. Ook qua tv-gelden moet je in dat geval inleveren.quote:Op maandag 4 september 2017 12:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
[..]
Van mij mag de competitie ook gerust van 18 naar 16 trouwens.
Ja door de bovenste 8 voor de titel te laten spelen en de onderste 8 voor degradatie in knock-out systeem over thuis en uitwedstrijden.quote:Op maandag 4 september 2017 14:17 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de meeste clubs die 2 extra thuiswedstrijden best kunnen gebruiken voor de begroting. Ook qua tv-gelden moet je in dat geval inleveren.
Of je moet net zoals België en Polen een soort play-off systeem instellen.
Chris Woerts genotquote:Op maandag 4 september 2017 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Gaat nooit gebeuren, dat playoff gedoe. Gelukkig.
quote:Op maandag 4 september 2017 15:13 schreef Maastoren het volgende:
Vorig seizoen speelden we europees en we werden gewoon kampioen. Daarnaast kunnen psv en ajax er geen kut van dus waar hebben we het over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |