Na de ritzege van Clement morgenquote:Op maandag 4 september 2017 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer komt Rahim de Vuelta van TLJ analyseren?
Op Kelderman? Minder denk ik.quote:Op maandag 4 september 2017 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Positie zegt geen reet. Het gaat om tijd, en dat worden gewoon meer dan twee minuten. Of hij dan 7e of 18e wordt, maakt niet uit.
Op Froome.quote:Op maandag 4 september 2017 20:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op Kelderman? Minder denk ik.
Ja ..quote:Op maandag 4 september 2017 20:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mensen die op bandwagons springen zijn overigens loeivervelend, maar dat geheel terzijde.
Gadverdamme. Wat een lul vind ik dat. Bijna net zo erg als JJRquote:Op maandag 4 september 2017 20:39 schreef Columbiafan het volgende:
Moscon gaat dus wel voor een snelle tijd? Dan rijdt ie top 5.
Wordt een drukke top tien.quote:Op maandag 4 september 2017 20:47 schreef Columbiafan het volgende:
SKA en Haga zijn dus daadwerkelijk genezen volgens Wielco. Denk wel dat eentje van de twee richttijden voor Kelderman gaat mogen neerzetten. Andersen kan wel top 10 rijden denk ik.
Top 10 moet best kunnen in dit veld.quote:Op maandag 4 september 2017 21:00 schreef Columbiafan het volgende:
Volgens Vierhouten gaat Poels meedoen voor tijdritwinst.
SKA gaat echt geen top 10 rijden.quote:Op maandag 4 september 2017 21:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me nietMoscon, SKA, Froome, Kelderman, Lampaert,...
Maar hij gaat heus de tijdrit niet winnen hoorquote:Op maandag 4 september 2017 21:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Top 10 moet best kunnen in dit veld.
Natuurlijk gaat ie die tijdrit niet winnen, maar niemand neemt Aartje dan ook serieus.quote:Op maandag 4 september 2017 21:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar hij gaat heus de tijdrit niet winnen hoorIk denk dat Jungels kan verrassen.
Waarschijnlijk niet, maar het zou me dan ook weer niet verbazen mocht het toch zo zijn. Tijdritten in de Vuelta zijn altijd onvoorspelbaar en zorgen voor verrassende uitslagen.quote:Op maandag 4 september 2017 21:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
SKA gaat echt geen top 10 rijden.
Voor wat het waard is: Wilco staat 5-3 achter in de h2h tegen Nibali en Zakarin, en 2-0 voor (beide Vuelta 2014) tegen Chaves. Maar kan hij morgen alledrie wel dik achter zich houden denk ik.quote:Op maandag 4 september 2017 21:02 schreef Columbiafan het volgende:
Volgens diezelfde Aart V. kan de volledige top 5 ongeveer even goed tijdriten en is het eigenlijk enkel Nibali waarop Wielco écht tijd kan pakken.
Je kunt je beter afvragen wat er niet mis is met dat volk.quote:Op maandag 4 september 2017 21:13 schreef Tommeke het volgende:
Die Colombianen zijn nog steeds mad op Niki, wat is er mis met dat volk?
Thijs heeft een nog extremere opvatting over Contador als dat ik heb, want Contador is hier wel op een niveau dat die aanvalletjes best rechtvaardigt.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 03-09-2017 om 17:22:07En Contador gaat ten onder. Het is niet langer aanvallen om te winnen, maar aanvallen om het aanvallen. reageer retweet
Dat lijkt me de logica zelve ja. Zeggen dat Tsjaves van hetzelfde niveau is als Wilco in een tijdrit vind ik wel heel erg bezopen.quote:Op maandag 4 september 2017 21:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: Wilco staat 5-3 achter in de h2h tegen Nibali en Zakarin, en 2-0 voor (beide Vuelta 2014) tegen Chaves. Maar kan hij morgen alledrie wel dik achter zich houden denk ik.
Het zal niet veel schelen.quote:Op maandag 4 september 2017 21:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat lijkt me de logica zelve ja. Zeggen dat Tsjaves van hetzelfde niveau is als Wilco in een tijdrit vind ik wel heel erg bezopen.
twitter:andreslopez1 twitterde op maandag 04-09-2017 om 20:22:13@JhonatanRVal @NikiTerpstra @lavuelta @TeamManzana @ClaroSportsCo @ColCiclismo @BiciGoga RESERVEER DE COLOMBANEN. U… https://t.co/o1PBJCxiWW reageer retweet
twitter:ocelotcycling twitterde op maandag 04-09-2017 om 19:58:52@GroothHenk @MRasmussen1974 @UCI_cycling If this critique to @NikiTerpstra is not positive you, must be a white supremacist 🤐 reageer retweet
twitter:ecnico15 twitterde op maandag 04-09-2017 om 16:02:29@owentcharles Niki Terpstra is a silly sausage reageer retweet
Reacties op twitter zijn nog steeds hilarischtwitter:rumoresDfutbol twitterde op maandag 04-09-2017 om 19:58:11@lavuelta Shouldn't @NikiTerpstra be expelled? he violated the UCI code of ethics https://t.co/6N45VGZoSq article 6.1 (discrimination) reageer retweet
Volgens mij hebben al die Colombiaantjes bij hun geboorte last gehad van zuurstoftekort.quote:Op maandag 4 september 2017 21:20 schreef Momo... het volgende:
twitter:andreslopez1 twitterde op maandag 04-09-2017 om 20:22:13@JhonatanRVal @NikiTerpstra @lavuelta @TeamManzana @ClaroSportsCo @ColCiclismo @BiciGoga RESERVEER DE COLOMBANEN. U… https://t.co/o1PBJCxiWW reageer retweet
twitter:ocelotcycling twitterde op maandag 04-09-2017 om 19:58:52@GroothHenk @MRasmussen1974 @UCI_cycling If this critique to @NikiTerpstra is not positive you, must be a white supremacist 🤐 reageer retweet
twitter:ecnico15 twitterde op maandag 04-09-2017 om 16:02:29@owentcharles Niki Terpstra is a silly sausage reageer retweet
Reacties op twitter zijn nog steeds hilarischtwitter:rumoresDfutbol twitterde op maandag 04-09-2017 om 19:58:11@lavuelta Shouldn't @NikiTerpstra be expelled? he violated the UCI code of ethics https://t.co/6N45VGZoSq article 6.1 (discrimination) reageer retweet
''A silly sausage''quote:Op maandag 4 september 2017 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij hebben al die Colombiaantjes bij hun geboorte last gehad van zuurstoftekort.
Nadeel van wonen op hoogte natuurlijk.
Nee, die heeft de laatste dagen weer z'n brasvorm. 10e de maxquote:Op maandag 4 september 2017 21:23 schreef franklop het volgende:
Zie TJ morgen ook wel podium rijden.
Hij is stiekem overleden.quote:Op maandag 4 september 2017 22:22 schreef Columbiafan het volgende:
Lennard al vier dagen gestopt met z'n dagboek op rad-net en hij wordt ook in elk interview/stukje met of over Sunweb verzwegen.
Dat zou wel een dingetje zijn.quote:
Terwijl het nieuwe seizoen van Narcos net uit is.quote:Op maandag 4 september 2017 21:56 schreef Tommeke het volgende:
Terpstra is trending op de Colombiaanse Twitters. Die doorgesnoven gasten hebben echt niks beters te doen
Bij PCM konden ze SWIEPEN in een vlakke rit door met 3 man de sprint in te zetten op meer dan een kilometer van de meet.quote:Op maandag 4 september 2017 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat virus bij Sunweb he..ik vind dat verdacht. Zouden ze niet met zijn allen uit een verboden pot hebben gesnoept..of iets ingespoten gekregen wat niet helemaal goed gevallen is. Zoals bij PCM heel lang geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |