Groep A is ook gespeeld.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Groep D kan het nog leuk worden voor play-off plek tussen Wales en Ierland. Ze treffen elkaar op laatste speeldag. Groep G is wel gespeeld. Groep I knotsgek![]()
Kro 16
Ice 16
Tur 14
Ukr 14
Met nog Tur - Ice en Ukr - Kro
Idd. Er zijn nu 3 reële kansen. Mja hopen op Luxemburg en dat forsberg zijn been breekt ofzo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:18 schreef Morendo het volgende:
Goede uitslagen voor Nederland. Tweede worden en je zit wel bij de acht beste nummer twee.
het is ook wel de lastigste poulequote:Op woensdag 6 september 2017 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Kroatië het WK niet haalt moeten ze dat land echt opheffen.
Heel 🇱🇺 voor de TV natuurlijkquote:Op woensdag 6 september 2017 10:09 schreef Columbiafan het volgende:
Recordaantal kijkers voor Frankrijk-Luxemburg?![]()
Als we het halen dan zijn we gelijk in zo'n goede vorm dat ik Nederland ook wel als favoriet zou zien tegen Slowakijequote:Op woensdag 6 september 2017 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat we van die landen alleen een kansje hebben tegen Noord-Ierland.
Met een beetje geluk houd je net een geplaatste status over, maar dan moet t wel écht mee zitten.
En toch zouden we tegen alle landen gewoon favoriet zien volgens bookmakers.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we het halen dan zijn we gelijk in zo'n goede vorm dat ik Nederland ook wel als favoriet zou zien tegen Slowakije
Tegen Portugal of Italië? Tuurlijk nietquote:Op woensdag 6 september 2017 13:41 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
En toch zouden we tegen alle landen gewoon favoriet zien volgens bookmakers.
Die natuurlijk nietquote:Op woensdag 6 september 2017 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Portugal of Italië? Tuurlijk niet
Heb je mijn bericht erboven wel gelezen?quote:
Tuurlijk, vond het al raar dat je ineens van gedachten was veranderdquote:Op woensdag 6 september 2017 14:13 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Heb je mijn bericht erboven wel gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |