12, 13 overigens.quote:Op zondag 3 september 2017 17:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Scoor ik dan met 1,2,3,4,5,7,8,11,13 beter?
Op basis waarvan in hemelsnaam?quote:Op zondag 3 september 2017 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat zou heel jammer zijn, ik verwacht hem nog.
Is Rein al naar de jachtvelden? Iedereen moet aan het infuus voor de derde week. Na de tijdrit moet Zakarin rianter staan.quote:
Dit tijdsverlies op Zak hoort dus gewoon bij het plan, net als Dumoulin in de Giro.quote:Op zondag 3 september 2017 17:23 schreef Slobeend het volgende:
Kelderman mag nu achter Chaves aan in de tijdrit, dat is wel gunstig.
In ieder geval een goede dagquote:Op zondag 3 september 2017 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
12, 13 overigens.
En ik weet niet hoe duur Poels is, maar ik verwacht het niet.
Nibali heeft ook een goede tijdrit in de benen. Denk dat alleen Froome erboven uit steekt en dat de overige klassementsrenners dicht bij elkaar blijven.quote:Op zondag 3 september 2017 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
Denk wel dat Wilco die 1.10 dichtrijdt op Nibali.
Heeft Mani weer zitten trollen?quote:Op zondag 3 september 2017 17:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Moet je eens in het F1-topic kijken.
Moet toch wel geïnspireerd raken door Dumoulin, hij is godverdomme toch niet verstandelijk beperkt?!quote:Op zondag 3 september 2017 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op basis waarvan in hemelsnaam?
Zak was in het Giro slot ook al de beste.quote:Op zondag 3 september 2017 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Rein al naar de jachtvelden? Iedereen moet aan het infuus voor de derde week. Na de tijdrit moet Zakarin rianter staan.
Henk Krol heeft ook een dubbele nationaliteit. Half Henk Krool half mongool.quote:
Jij kijkt iedere dag naar die interviews van hem. Volgens mij moet je dan toch al een tijd tot de conclusie zijn gekomen dat hij wél verstandelijk beperkt is.quote:Op zondag 3 september 2017 17:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Moet toch wel geïnspireerd raken door Dumoulin, hij is godverdomme toch niet verstandelijk beperkt?!
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 3 september 2017 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Miguel gaat ook winnen op Angliru.
Hij probeert het wel, maar dat is daar helemaal niet nodig. Bij normale kritiek staan velen ook al op hun achterste poten.quote:Op zondag 3 september 2017 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft Mani weer zitten trollen?
Ja.quote:Op zondag 3 september 2017 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Miguel gaat ook winnen op Angliru.
Zeker, jammer dat Bardet net niet sterk genoeg was. Had toch Poels moeten kiezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |