Is goed JR.quote:Op zondag 3 september 2017 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
@Typisch
Je kan toch ook andere wedstrijden in de stad kijken. Genoeg kroegen zullen alles wel uitzenden
Maak je UI maar vast op maat.quote:Op zondag 3 september 2017 17:04 schreef Jojoortje het volgende:
Cillessen; Tete, De Vrij, Hoedt, Blind; Vilhena, Wijnaldum, Pröpper; Promes, Janssen, Robben.
Goed verhaal.quote:Op zondag 3 september 2017 17:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb net de eerste peper getest die aan mijn peperplant groeien.
Mokerheet.
Ik ga inderdaad niet uitleggen waarom ik het leuker vind om Oranje te kijken in de stad dan andere potjes voetbal.quote:Op zondag 3 september 2017 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je kan er weer niet op ingaan.
Jammer zeg.quote:Op zondag 3 september 2017 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad niet uitleggen waarom ik het leuker vind om Oranje te kijken in de stad dan andere potjes voetbal.
blij dat ik niet nuchter was want dat was me toch een slechte wedstrijdquote:Op zondag 3 september 2017 17:16 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb de WK-finale in 2010 thuis in m'n eentje gekeken.. Broekje uit (was warm), geen gedoe om me heen, concentratie voor 't spel.. Was een uitstekende beslissing..
Slecht toernooi ookquote:Op zondag 3 september 2017 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
blij dat ik niet nuchter was want dat was me toch een slechte wedstrijd
Idem dito. De fietstocht naar huis na de finale was een hel. Al die tokkies met hun vuurwerkquote:Op zondag 3 september 2017 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wel de uitschakeling van het Nederlands elftal tegen Rusland in 2008 tussen een mensenmenigte gezien.. Niet nuchter, ook.. Dat heeft het café geweten.. Desalniettemin een fijne nacht gehad vanwege een vet feest waar ik later binnenkwam..quote:Op zondag 3 september 2017 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een leuk toernooi. Tot en met de halve finale op Tenerife gevolgd. Was 1 groot feest die vakantiequote:Op zondag 3 september 2017 17:20 schreef Typisch het volgende:
WK 2010 was echt genot. Was net geslaagd en had net het huis van mijn pa alleen.
Goede zomer was dat.
het hangt een beetje van de wedstrijd af, die wedstrijd zag je al meteen dat het niks zou worden, net zoals Ajax afgelopen EL finale, maar die WK finale waren ze beiden net zo slecht, dan is het jammer als je dan toch verliest.quote:Op zondag 3 september 2017 17:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb wel de uitschakeling van het Nederlands elftal tegen Rusland in 2008 tussen een mensenmenigte gezien.. Niet nuchter, ook.. Dat heeft het café geweten.. Desalniettemin een fijne nacht gehad vanwege een vet feest waar ik later binnenkwam..
Maar volgens JR is het net zo leuk als je naar Zweden-Iran gaat zitten kijken in de stad.quote:Op zondag 3 september 2017 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een leuk toernooi. Tot en met de halve finale op Tenerife gevolgd. Was 1 groot feest die vakantie
Bij zo'n toernooi kijk ik echt niet zo naar het voetbal. Sowieso het constante gezeik dat iets 'slecht' is vind ik erg vermoeiend. Zeker op dat niveau kan ik bijna altijd wel genieten van een potje voetbal. Als er iets op het spel staat vind ik het al snel goed.quote:Op zondag 3 september 2017 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
het hangt een beetje van de wedstrijd af, die wedstrijd zag je al meteen dat het niks zou worden, net zoals Ajax afgelopen EL finale, maar die WK finale waren ze beiden net zo slecht, dan is het jammer als je dan toch verliest.
quote:Op zondag 3 september 2017 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar volgens JR is het net zo leuk als je naar Zweden-Iran gaat zitten kijken in de stad.
JR is wereldvreemd.quote:Op zondag 3 september 2017 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar volgens JR is het net zo leuk als je naar Zweden-Iran gaat zitten kijken in de stad.
De wereld is nu eenmaal op vele manieren te interpreteren dus het concept wereldvreemd bestaat niet echt.quote:
Eigenlijk is dat het enige toernooi geweest waar ik na afloop wel teleurgesteld was dat we het niet hadden gered.. Als je zag hoe dat toernooi begon en hoe het vier wedstrijden later eindigde..quote:Op zondag 3 september 2017 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
het hangt een beetje van de wedstrijd af, die wedstrijd zag je al meteen dat het niks zou worden, net zoals Ajax afgelopen EL finale, maar die WK finale waren ze beiden net zo slecht, dan is het jammer als je dan toch verliest.
Dit idee had je op de Rietveld kunnen uitventen.. Gemiste kans..quote:Op zondag 3 september 2017 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De wereld is nu eenmaal op vele manieren te interpreteren dus het concept wereldvreemd bestaat niet echt.
De Typisch methode, woorden uit het verband trekken om een punt te maken.quote:Op zondag 3 september 2017 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met jouw vezelinname zit het wel snorquote:Op zondag 3 september 2017 17:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist voor de tweede keer vandaag een flinke bolus in de pot gelegd..
Dat mag je wel stellen ja.. De keutels waren ook goed van kleur en structuur.. Ik ben een tevreden en bovendien gezond mens, dat bleekquote:Op zondag 3 september 2017 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met jouw vezelinname zit het wel snor
Oei, keutels. Dat klinkt niet goed vriendquote:Op zondag 3 september 2017 17:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat mag je wel stellen ja.. De keutels waren ook goed van kleur en structuur.. Ik ben een tevreden en bovendien gezond mens, dat bleek..
Twee keer nummertje 4.. Prima..quote:Op zondag 3 september 2017 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei, keutels. Dat klinkt niet goed vriend
[ afbeelding ]
Keutel betekent onder meer drol, uitwerpsel..quote:
Nou ja, vooruit dan maar maatje. Maar ik prefereer dat je voortaan gewoon het woord drol gebruikt. Bij keutels denkt men snel aan konijnenkeutels.quote:Op zondag 3 september 2017 17:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Keutel betekent onder meer drol, uitwerpsel..
http://www.encyclo.nl/begrip/keutel
Ondertussen verorber ik gewoon mijn bakje kwarkquote:Op zondag 3 september 2017 17:37 schreef Tarado het volgende:
lekker onderwerp weer zo tegen etenstijd
Praat voor jezelf..quote:Op zondag 3 september 2017 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij keutels denkt men snel aan konijnenkeutels.
Alles heb ik wel eens voorbij zien komen, behalve die eerste volgens mij. Netjesquote:Op zondag 3 september 2017 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na het uitgaan ontploft mijn anus meestal 's ochtendsquote:Op zondag 3 september 2017 17:37 schreef Tarado het volgende:
lekker onderwerp weer zo tegen etenstijd
quote:Op zondag 3 september 2017 17:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alles heb ik wel eens voorbij zien komen, behalve die eerste volgens mij. Netjes
Heb zowat altijd nummer 4, nooit moeite doenquote:Op zondag 3 september 2017 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 september 2017 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb zowat altijd nummer 4, nooit moeite doen
Zijn wij kakmaatjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |