Misschien vinden ze het prima zo, misschien kan Froome niet harder. Wet weten het niet met die toneelschool van Froome.quote:Op zondag 3 september 2017 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doet t peloton opeens niks?
RUDY!quote:Op zondag 3 september 2017 16:40 schreef Columbiafan het volgende:
[ afbeelding ]
Seliger maar kopman maken boor Bergen?
Als Sam nu kopwerk was gaan doen waren er hier wel een paar mad geworden.quote:Op zondag 3 september 2017 16:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
SAM was hier van goudwaarde geweest.
De Duitsers gaan komen met Kittel, Greipel, Degenkolb, Schwarzmann, Selig, Arndt en Zabel en Tony Martin en Jasha Sutterlin gaan temporijdenquote:Op zondag 3 september 2017 16:40 schreef Columbiafan het volgende:
[ afbeelding ]
Seliger maar kopman maken boor Bergen?
We lachen wat af hier.quote:Op zondag 3 september 2017 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Duitsers gaan komen met Kittel, Greipel, Degenkolb, Schwarzmann, Selig, Arndt en Zabel en Tony Martin en Jasha Sutterlin gaan temporijden
Akkerman en Bow-wowz mogen ook gaan sprinten.quote:Op zondag 3 september 2017 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Duitsers gaan komen met Kittel, Greipel, Degenkolb, Schwarzmann, Selig, Arndt en Zabel en Tony Martin en Jasha Sutterlin gaan temporijden
Iedereen die vierde wordt in de Tour en in de Vuelta rustig aan doet, moet toch wel een keer kunnen uitpakken?quote:Op zondag 3 september 2017 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk aan het instorten, terwijl Yaids verder blijft brommeren.
Af en toe is deze sport zo walgelijk he.
Zelfs de Duitse bond is niet zo dom om Kittel in de voorselectie op te nemen.quote:Op zondag 3 september 2017 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij deed niet rustig aan, hij was kapotslecht op Calar Alto.quote:Op zondag 3 september 2017 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Iedereen die vierde wordt in de Tour en in de Vuelta rustig aan doet, moet toch wel een keer kunnen uitpakken?
Nou daar tekenen we voorquote:Op zondag 3 september 2017 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Akkerman en Bow-wowz mogen ook gaan sprinten.
We hebben een keer een rit nodig met een lastige aanloop.quote:
Dat wordt wachten tot volgende week zaterdagquote:Op zondag 3 september 2017 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben een keer een rit nodig met een lastige aanloop.
Kan ik me niet herinneren, maar ik geloof je op je woord.quote:Op zondag 3 september 2017 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij deed niet rustig aan, hij was kapotslecht op Calar Alto.
Italiaantjes doen het toch veel regelmatigerquote:Op zondag 3 september 2017 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben een keer een rit nodig met een lastige aanloop.
Op een paar kilometer van de top stond hij ineens geparkeerd en verloor hij nog een minuut of negen. Als je spaart ga je niet volgen tot op een paar kilometer van de top.quote:Op zondag 3 september 2017 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren, maar ik geloof je op je woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |