Errug lekker (met heul veul boter). Moet je echt eens uitproberen, van banketbakker, niet uit de supermarkt.quote:Op zondag 3 september 2017 18:50 schreef Cherna het volgende:
[..]
Gevulde koek ken ik wel. Wij noemde dat blindplaten vanwege de vorm etc. Boterkoek zegt mij niets.
Ik vind ze ook lekker, maar ik wordt er altijd misselijk van, daarom eet ik het niet meer.quote:Op zondag 3 september 2017 18:55 schreef watisernouweer het volgende:
Errug lekker (met heul veul boter).
Mijn vaste antwoord.quote:Op zondag 3 september 2017 20:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil ...
Vader: ik wil ook wel eens wat.
Moeder Rowenaquote:Op maandag 4 september 2017 19:47 schreef Qarrad het volgende:
Het conflict is opgelost!
De protesterende ouders zijn in gesprek gegaan met de schoolleiding en hebben het uitgepraat. Komt goed. Jomairo gaat gewoon aan het water op de lange duur!
quote:,,Water is voor honden belangrijk, maar ook voor mensen. Meer dan de helft van ons lichaam bestaat uit water. Dit geeft al aan hoe belangrijk het is”, zegt Annemarie Brouwers van GGD Hart voor Brabant
😂😂😂quote:Op zondag 3 september 2017 19:12 schreef soapie het volgende:
Ik; 'Ik wil ... voor mijn verjaardag'
Vader; 'Ik zal er één voor je tekenen....'
Zolang hun grote voorbeeld hoe heet die ook alweer, stylist van het zuiden met zijn worsten broodjes met spek... Aan het zwaaien blijft, vinden bepaalde mensen een frikandelbroodje "normaal" als ontbijt.quote:Op maandag 4 september 2017 20:26 schreef agter het volgende:
Als ontbijt zelfs:
"Volgens Rowena werden enkele ouders diverse keren erop geattendeerd dat het meegeven van 'frikadellenbroodjes en energiedrankjes' als ontbijteten volstrekt uit den boze is."
quote:Op maandag 4 september 2017 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zolang hun grote voorbeeld hoe heet die ook alweer, stylist van het zuiden met zijn worsten broodjes met spek... Aan het zwaaien blijft, vinden bepaalde mensen een frikandelbroodje "normaal" als ontbijt.
Worstenbroodjes zijn onze cultuur. Geen kwaad woord daarover. Een worstenbroodje kan altijd.quote:Op maandag 4 september 2017 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zolang hun grote voorbeeld hoe heet die ook alweer, stylist van het zuiden met zijn worsten broodjes met spek... Aan het zwaaien blijft, vinden bepaalde mensen een frikandelbroodje "normaal" als ontbijt.
Wel de ecte van Bakkerij Smolders.quote:Op maandag 4 september 2017 20:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn onze cultuur. Geen kwaad woord daarover. Een worstenbroodje kan altijd.
Nou, eigenlijk heeft vader Kevin gewonnen:quote:Op maandag 4 september 2017 19:47 schreef Qarrad het volgende:
Het conflict is opgelost!
De protesterende ouders zijn in gesprek gegaan met de schoolleiding en hebben het uitgepraat. Komt goed. Jomairo gaat gewoon aan het water op de lange duur!
http://www.telegraaf.nl/b(...)chool_voorbij__.htmlquote:Kou uit de lucht: ’Water voor honden én mensen’
37 min geleden
TILBURG - Ouders die boos waren over een waterrantsoen op een Tilburgse basisschool, hebben het bijgelegd met de schoolleiding. Tijdens de ’grote pauze’ zijn sapjes en chocoladepasta gewoon welkom.
Vorige week was het geschil tussen ouders en schoolleiding groot nieuws: alleen water, fruit en boterhammen waren nog geoorloofd op Don Sarto. Althans, dat hoorden ouders. Ze waren woest. „Water is voor honden”, zei Kevin Rovers.
Nu is alle kou uit de lucht. De schoolleiding zegt dat sapjes in de lange middagpauze wel zijn toegestaan. In ’kleine pauzes’ is alleen water toegestaan. Rovers is opgelucht. „Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat mijn zoontje niet van de ene op de andere dag enkel water kan drinken in alle drie de pauzes”, aldus Rovers tegen Brabants Dagblad.
En honden lusten ook graag een worstenbroodje tussendoor, bij hun bakje water.quote:Op maandag 4 september 2017 20:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn onze cultuur. Geen kwaad woord daarover. Een worstenbroodje kan altijd.
😂, vandaar...quote:Op maandag 4 september 2017 20:34 schreef 8777 het volgende:
[..]De zoon van Royke zijn zus/moeder zit ook op de Don Sarto.
o begrijp me niet verkeerd. Worstenbroodjes zijn heilig.quote:Op maandag 4 september 2017 20:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben je dan eigenlijk een Brabantse die in Rotterdam verzeild is geraakt?quote:Op maandag 4 september 2017 20:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
o begrijp me niet verkeerd. Worstenbroodjes zijn heilig.
In 6 jaar nog geen bakker tegengekomen die echte worstenbroodjes kan maken in Rotterdam 😑
yepquote:Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben je dan eigenlijk een Brabantse die in Rotterdam verzeild is geraakt?
Als het voor je onmogelijk is om Brabant nog te bereiken (om wat voor reden dan ook), dan wil ik je wel eens wat worstenbroodjes sturen hoor! Ik weet wat het is!quote:
familie neemt ze soms mee, 1zakje veel te weinig.quote:Op maandag 4 september 2017 20:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als het voor je onmogelijk is om Brabant nog te bereiken (om wat voor reden dan ook), dan wil ik je wel eens wat worstenbroodjes sturen hoor! Ik weet wat het is!
Oh. Gelukkig. Ik zag je al helemaal zitten in dat koude, winderige Rotterdam. Bij het licht van een TL-balk en zonder worstenbroodje om de leegte te vullen.quote:Op maandag 4 september 2017 21:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
familie neemt ze soms mee, 1zakje veel te weinig.
Ik maak ze tegenwoordig zelf, was wel ff oefenen qua samenstelling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |