quote:Op maandag 11 september 2017 10:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blink twice if you need help.
Dat t leek alsof je gedwongen werd dit te typen, onder schot of zoquote:
Komt omdat je geen tourist bent en geen zachte G hebtquote:Op maandag 11 september 2017 13:11 schreef Kaas- het volgende:
Owhhhh
Nee tot nu toe word ik zeer vriendelijk bejegend door Amsterdammers.
Harde L wordt er bovendien ook wel gewaardeerd :Squote:Op maandag 11 september 2017 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat je geen tourist bent en geen zachte G hebt
Anders was je al uitgescholden.
He loves you long time.quote:Op maandag 11 september 2017 13:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Aziaten die de geldende UB etiquette niet respecteren...
Als de hele tafel nog vrij is hoef je niet strak naast mij te gaan zitten
Of Facebooken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dickpic.![]()
Je zet toch wel je beste Rotterdamse accent op?quote:Op maandag 11 september 2017 13:11 schreef Kaas- het volgende:
Owhhhh
Nee tot nu toe word ik zeer vriendelijk bejegend door Amsterdammers.
quote:Op maandag 11 september 2017 18:32 schreef MeesterWortel het volgende:
[..]Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dickpic.
Huh!?
Ik kom origineel uit een heul andere provincie.quote:Op maandag 11 september 2017 18:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je zet toch wel je beste Rotterdamse accent op?
Ik had theatermama verwacht.quote:
Doe je best maarquote:Op maandag 11 september 2017 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kom origineel uit een heul andere provincie.
Die heet Dick.quote:
Dat deed die van mij op 't eind ookquote:Op maandag 11 september 2017 19:46 schreef TwisterNederland het volgende:
De batterij van mijn telefoon ging in een keer van 38% naar 0%
Zover wil ik nog niet gaan, de telefoon werkt nog vlot genoeg en als ie een nachtje heeft geladen komt ie de dag nog wel door. Maar die onberekenbaarheid jaquote:Op dinsdag 12 september 2017 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat deed die van mij op 't eind ook
Super irritant en onberekenbaar. Dus een nieuwe gekocht.
Er wordt vandaag een nieuwe iPhone gepresenteerd!quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:08 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zover wil ik nog niet gaan, de telefoon werkt nog vlot genoeg en als ie een nachtje heeft geladen komt ie de dag nog wel door. Maar die onberekenbaarheid ja
Nieuwe batterij + erin laten zetten kost een euro of 60 bij de meesten. Zal wel even kijken wat ik ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |