Froome is natuurlijk bang voor de derde week van Stevo.quote:Op zondag 3 september 2017 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kruijswijk zal denk ik weinig ruimte krijgen.
Oliveiraquote:Op zondag 3 september 2017 15:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Wie is de 4de man in dat groepje?
Er zijn genoeg ploegen die hun 7e of 8e plaats veilig willen stellen.quote:Op zondag 3 september 2017 15:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Froome is natuurlijk bang voor de derde week van Stevo.
Ik ben niet blind. Zag 115 net in het midden.quote:Op zondag 3 september 2017 15:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zag Clement lossen nog voor Roche loste, dus ik denk niet dat Clement al terug is.
Zal zo eens koekeloeren. Volgens mij zaten er nog drie en waren dat Tolhoek, Bouwman en De Tier, maar misschien is Clement dan toch wel teruggekomen.quote:Op zondag 3 september 2017 15:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben niet blind. Zag 115 net in het midden.
Laat dat misschien maar weg. Tolhoek heb ik nog niet gezien trouwens.quote:Op zondag 3 september 2017 15:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zal zo eens koekeloeren. Volgens mij zaten er nog drie en waren dat Tolhoek, Bouwman en De Tier, maar misschien is Clement dan toch wel teruggekomen.
En hij heeft nog verfijnde humor ook.quote:Op zondag 3 september 2017 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sander Armee is een van de meest onderschatte renners ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |