abonnement Unibet Coolblue
pi_173555824
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 06:31 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

als een italiaan dus?
Zoveel als een Marokkaan, maar dan met aziatische trekken, want ik ben niet oorspronkelijk van Afrika.
pi_173555826
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 06:30 schreef Hdero het volgende:
En de laatste 6-7 jaar van mijn sekscarriére, (ja zo noem ik het dan :P ) zijn de dames veel meer gasn squirten dan voorheen. Veranderde tijden? :D Wie het weet, mag het zeggen.
eerder ontwikkelde techniek van jou kant. ^O^

de trend van 't moment veranderd namelijk niet de lichamelijke samenstelling van de vrouw, natuurlijk.
pi_173555827
quote:
6s.gif Op zondag 3 september 2017 06:34 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

eerder ontwikkelde techniek van jou kant. ^O^

de trend van 't moment veranderd niet de lichamelijke samenstelling van de vrouw, natuurlijk.
Of ze worden gewoon geiler van een iets ouder ogende. :7 8-) B-)
  zondag 3 september 2017 @ 06:35:26 #54
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173555828
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 06:28 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

_O- andersom zijn dat ook weer blanke vrouwen met getinte mannen.
Ik heb de indruk dat werd bedoeld "blanke mannen met getinte vrouwen", want dat zie ik vaak. Zeg maar de rijke westerling met een Aziatisch importbruidje.
Weinig blanke vrouwen die een getinte man hebben of het is een loverboy. In Nederland. Je hoort nooit over een getinte importbruidegom voor een blanke vrouw zeg maar.

Vreemd trouwens dat een voorkeur voor blond of rood etc wel mag maar de voorkeur voor de bijbehorende huidskleur ineens racisme is.
pi_173555830
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 06:35 schreef Hdero het volgende:

[..]

Of ze worden gewoon geiler van een iets ouder ogende. :7 8-) B-)
combinatie, waarschijnlijk. *)
pi_173555831
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 06:35 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat werd bedoeld "blanke mannen met getinte vrouwen", want dat zie ik vaak. Zeg maar de rijke westerling met een Aziatisch importbruidje.
Weinig blanke vrouwen die een getinte man hebben of het is een loverboy. In Nederland. Je hoort nooit over een getinte importbruidegom voor een blanke vrouw zeg maar.

Vreemd trouwens dat een voorkeur voor blond of rood etc wel mag maar de voorkeur voor de bijbehorende huidskleur ineens racisme is.
In dat geval is het een racisme waarvoor geen enkele oplossing of tegenmaatregel bestaat, zal mij aan mn reet roesten, (maar niet tijdens de seks dat weer).
pi_173555832
quote:
13s.gif Op zondag 3 september 2017 06:36 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

combinatie, waarschijnlijk. *)
Mijn techniek is niet verbeterd, het is er zelfs achteruitgegaan ivm met afgenomen verbeeldingskracht. :@
pi_173555836
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 06:35 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat werd bedoeld "blanke mannen met getinte vrouwen", want dat zie ik vaak. Zeg maar de rijke westerling met een Aziatisch importbruidje.
Weinig blanke vrouwen die een getinte man hebben of het is een loverboy. In Nederland. Je hoort nooit over een getinte importbruidegom voor een blanke vrouw zeg maar.

Vreemd trouwens dat een voorkeur voor blond of rood etc wel mag maar de voorkeur voor de bijbehorende huidskleur ineens racisme is.
het wordt dan gevoelt als verloochening van je eigen volk. alsof er geen deugdelijke blanke meisjes te vinden zijn.

ik kan het wel begrijpen.
pi_173555839
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 06:35 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat werd bedoeld "blanke mannen met getinte vrouwen", want dat zie ik vaak. Zeg maar de rijke westerling met een Aziatisch importbruidje.
Weinig blanke vrouwen die een getinte man hebben of het is een loverboy. In Nederland. Je hoort nooit over een getinte importbruidegom voor een blanke vrouw zeg maar.

Vreemd trouwens dat een voorkeur voor blond of rood etc wel mag maar de voorkeur voor de bijbehorende huidskleur ineens racisme is.
Ja import bruiden zie ik ook, maar je ziet niet vaak een blanke man met een negerin aan zijn arm. Terwijl ik wel geregeld een blanke vrouw met een neger aan haar arm zie.
pi_173555840
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 06:40 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

het wordt dan gevoelt als verloochening van je eigen volk. alsof er geen deugdelijke blanke meisjes te vinden zijn.

ik kan het wel begrijpen.
Dát pas zijn echte vooroordelen, mensen een schuldgevoel opleggen omdat ze omgang hebben met iemand die anders uitziet. Voorkeur daarentegen is grotendeels biologisch bepaald, en de rest heb je een flinke imaginatie voor nodig om die tot zijn recht te laten komen. :P
pi_173555841
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 06:38 schreef Hdero het volgende:

[..]

Mijn techniek is niet verbeterd, het is er zelfs achteruitgegaan ivm met afgenomen verbeeldingskracht. :@
wil je beweren dat je langzaamaan vergroeid tot 'n inspiratieloze vastgeroesde oude bok?

de dames voelen dat blijkbaar (nog) niet zo. O~)
pi_173555844
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 06:44 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja import bruiden zie ik ook, maar je ziet niet vaak een blanke man met een negerin aan zijn arm. Terwijl ik wel geregeld een blanke vrouw met een neger aan haar arm zie.
Dat was bij mij ook zo, tot een jaar of 3, 4 geleden. Nu lijkt het alsof iedereen een maatschappeliijke statement wil maken. Of misschien zit ik in de verkeerde plaatts, dat kan ook. :P
pi_173555845
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 06:44 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dát pas zijn echte vooroordelen, mensen een schuldgevoel opleggen omdat ze omgang hebben met iemand die anders uitziet. Voorkeur daarentegen is grotendeels biologisch bepaald, en de rest heb je een flinke imaginatie voor nodig om die tot zijn recht te laten komen. :P
als het niet zo is dan waarom doet de halve wereld er zo moeilijk over? :s)
pi_173555846
quote:
12s.gif Op zondag 3 september 2017 06:44 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

wil je beweren dat je langzaamaan vergroeid tot 'n inspiratieloze vastgeroesde oude bok?

de dames voelen dat blijkbaar (nog) niet zo. O~)
Of misschien juist dankzij, want dan zien ze het als een initiatief om zich meer op te winden ter compensatie.
pi_173555848
quote:
13s.gif Op zondag 3 september 2017 06:46 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

als het niet zo is dan waarom doet de halve wereld er zo moeilijk over? :s)
Mensen zijn bekrompen, ooit op deze aardkloot dacht het leeuwendeel van de mensen dat de aarde plat was. Herinner je je dat stuk uit de geschiedenisles nog? :P En bovendien heeft het menselijke brein maar een sterkt beperkte capaciteit om vrij te denken. Je kan het velen niet eens kwalijk nemen daardoor.
pi_173555871
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 06:47 schreef Hdero het volgende:

[..]

Of misschien juist dankzij, want dan zien ze het als een initiatief om zich meer op te winden ter compensatie.
niet perse als opwindend in zichzelf, eerder als bevrijdend & stimulerend zichzelf helemaal te verliezen. :9
pi_173555876
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 06:50 schreef Hdero het volgende:

[..]

Mensen zijn bekrompen, ooit op deze aardkloot dacht het leeuwendeel van de mensen dat de aarde plat was. Herinner je je dat stuk uit de geschiedenisles nog? :P En bovendien heeft het menselijke brein maar een sterkt beperkte capaciteit om vrij te denken. Je kan het velen niet eens kwalijk nemen daardoor.
mee oneens.
  User die overal opduikt 2022 zondag 3 september 2017 @ 07:10:53 #68
186611 Haags
pi_173555909
:?
Zonder wrijving geen glans
pi_173555921
quote:
15s.gif Op zondag 3 september 2017 07:05 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

mee oneens.
Wil je erover praten, zeg dan toch even iets meer, joh. 8)7
pi_173555926
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 07:04 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

niet perse als opwindend in zichzelf, eerder als bevrijdend & stimulerend zichzelf helemaal te verliezen. :9
Ze krijgen vrijheid bij, bedoel je? Om de les te dicteren? Itt wanneer ik aan de teugels trek?
pi_173555930
quote:
Kom je voor het eerst in het topic, of zit je hier al en zit jou iets dwars? :P
pi_173556010
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 07:14 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ze krijgen vrijheid bij, bedoel je? Om de les te dicteren? Itt wanneer ik aan de teugels trek?
ze voelen zich op hun gemak. zonder dat gaat squirten namelijk niet. :9
  User die overal opduikt 2022 zondag 3 september 2017 @ 07:24:47 #73
186611 Haags
pi_173556013
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 07:15 schreef Hdero het volgende:

[..]

Kom je voor het eerst in het topic, of zit je hier al en zit jou iets dwars? :P
snap het probleem niet
Zonder wrijving geen glans
pi_173556014
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 07:13 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wil je erover praten, zeg dan toch even iets meer, joh. 8)7
nee. ik wil er hier niet over praten.
pi_173556065
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 07:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

snap het probleem niet
de grap is dat hij zelf ook allochtoon is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')