Italië is compleet overklast op het middenveld. Niet gek ook gezien de opstellingquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:38 schreef klaasweetalles het volgende:
IK vond Italie niet eens zo slecht
spanje was effectief in hun kansen afronden
ben benieuwd hoe de kansenverhoudingen waren en het aantal doelpogingen op het doel.....
ik heb het gevoel dat de statistieken andere dingen gaan zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Italië is compleet overklast op het middenveld. Niet gek ook gezien de opstelling
Deze zijn beter klaas:quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb het toch goed gezien denk ik
van de uefa site
het aantal doelpogingen op het doel gelijk.....ik vond al dat de italianen veel kansen kregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:11tegen11 twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 22:51:11Passmaps & xGplot for Spain against Italy. #passmap #xGplot #autotweet https://t.co/WBxB1o93mJ reageer retweet
nee niet beter...eerder vage shitquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze zijn beter klaas:[ afbeelding ]twitter:11tegen11 twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 22:51:11Passmaps & xGplot for Spain against Italy. #passmap #xGplot #autotweet https://t.co/WBxB1o93mJ reageer retweet
Het valt inderdaad wel mee als je het zo ziet, maar de overwinning is alsnog gewoon dik verdiend natuurlijk
Youri zegt soms echt maar watquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er nou mis met Carvajal, beste Youri.
Nu ook weer doen alsof Barça-spelers niet bezig zijn met het voetbalseizoen in hun hoofd. Mijn god.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Youri zegt soms echt maar wat
Vooral tussen de vroege en late wedstrijden in wist ik echt niet wat ik hoorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep ESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 02-09-2017 23:30:01 ]![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Klein round-upje van alle poulestanden.
Groep ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep ESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule C en G zijn wel beslist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij andere poules kan het nog heel spannend worden. Als Zwitserland en Portugal blijven winnen wordt die clash op de laatste speeldag echt fantastisch![]()
Wat is daar leuk aan dan? Na de complete farce die Centenario was, krijg nu de derde keus van Portugal en Italië voor je kiezen waar helemaal niemand op zit te wachten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat is wel waardeloos, Copa America in de zomervakantie is dan wel weerPut these foolish ambitions to rest.![]()
Ik had beter "was" kunnen gebruiken inderdaadquote:Op zaterdag 2 september 2017 23:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan dan? Na de complete farce die Centenario was, krijg nu de derde keus van Portugal en Italië voor je kiezen waar helemaal niemand op zit te wachten.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Klein round-upje van alle poulestanden.
Groep ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep ESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groep IPrima post welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs Cyprus heeft dus nog kans
Alsof dat nog niet genoeg is, gaan ze ook de kwalificatie eigenhandig bij het vuilnis gooien.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had beter "was" kunnen gebruiken inderdaadPut these foolish ambitions to rest.![]()
Dat wist ik nog nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 23:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alsof dat nog niet genoeg is, gaan ze ook de kwalificatie eigenhandig bij het vuilnis gooien.Wat een treurboel
Dat zegt niet zoveel, stuk voor stuk ploegen waar je gewoon van kunt verliezen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben wedstrijden tegen Venezuela, Peru en Ecuador.
Peru is dé ploeg in vorm. Peru voor CAC: 6 wedstrijden, (1W, 1G, 4V), 4 punten, 6 doelpunten voor, 12 doelpunten tegen. Peru na CAC: 9 wedstrijden (5W, 2G, 2V), 17 punten, 18 doelpunten voor, 12 doelpunten tegen. Alleen Brazilië deed het beter.
Venezuela begint onder Dudamel steeds beter te spelen en langzaam maar zeker is hij de extreem talentvolle beloftenploeg aan het inpassen. Faríñez was tegen Colombia de beste man op het veld, 19 lentes jong. Yangel Herrera speelde de volledige 90 minuten.
Ecuador is thuis - zoek eens op hoe hoog Quito ligt - altijd tricky. Niet te vergeten dat ze niet zo lang geleden gewoon fier bovenaan stonden. Sampaoli is een uitstekende trainer, maar geen magiër. Als hij het niet snel op de rails heeft, kan dat gewoon einde verhaal zijn.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Bij die twee foute goals van Oekraïne ging hij achteraf de wedstrijd met een smartphone bij de scheidsrechter wijzen op zijn schermpje naar de foutenquote:.
![]()
72 jaar, doet hij goed.quote:Op zondag 3 september 2017 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij die twee foute goals van Oekraïne ging hij achteraf de wedstrijd met een smartphone bij de scheidsrechter wijzen op zijn schermpje naar de fouten.
![]()
Staan er best goed voor inderdaad, als ze winnen van Malta en Slowakije verliest staan ze ineens nog maar op 1 punt en dan moeten ze daar de volgende wedstrijd thuis tegenquote:![]()
![]()
Nou vandaag kan ik dan eindelijk eens een wedstrijdje of twee meepakken, alle andere wedstrijden stuk voor stuk gemist door werk
Van Nederland verwacht ik overigens niets vanavond, gelijkspel zou me niets verbazen![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15Zondag:
Kroatië 1 Kosovo 0 817
NEDERLAND 3 Bulgarije 1 813
Wit-Rusland 0 Zweden 4 813
Faeröer 1 Andorra 0 814
Estland 1 Cyprus 0 817
20.45 uur:
Frankrijk - Luxemburg - 813
Hongarije - Portugal - 814
Letland - Zwitserland - 814
Griekenland - België - 817
Gibraltar - Bosnië-Herz. - 817
France XI vs. Luxembourg: Lloris; Sidibe, Koscielny, Umtiti, Kurzawa; Mbappe, Pogba, Kante, Lemar; Griezmann, Giroud.
Switzerland XI vs. Latvia: Sommer; Lichtsteiner, Schar, Djourou, Rodriguez; Behrami, Xhaka; Shaqiri, Dzemaili, Mehmedi; Seferovic.
Portugal XI vs. Hungary: Rui Patricio; Cedric, Pepe, Bruno Alves, Coentrao; Martins, Danilo, Joao Mario, Moutinho; Ronaldo, Silva.
Belgium XI vs. Greece: Courtois; Meunier, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen; Dembele, Fellaini; De Bruyne, Carrasco, Mertens; R. Lukaku![]()
Spannend
Ik gok op 1-2 voor België
Frankrijk wordt een walk-over, Zwitserland en Portugal worden 2 kutwedstrijdenPolitical correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Aux armes, citoyens!quote:
Formez vos bataillons
Marchons! Marchons!
Qu'un sang impur
Abreuve nos sillons
Dat dat eigenlijk nog toegelaten is verbaast me welPolitical correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
In GRE-BEL gebeurt er letterlijk niksPolitical correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Dat schot op de paal netquote:Op zondag 3 september 2017 21:00 schreef Lothiriel het volgende:
In GRE-BEL gebeurt er letterlijk niks![]()
![]()
Dat was mooi inderdaadquote:Als je het afsteekt tegen de rest zeker
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Ik hoop dat de Belgen eraf gaan tegen Griekenland. Ze krijgen een beetje de Hollandse arrogantie die wij hadden toen we nog goed waren. Dat kan ik alleen bij ons wel tolereren.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ik wou het net zeggenquote:Op zondag 3 september 2017 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luxemburg levert beter tegenstand aan Frankrijk dan Nederland![]()
Nauwelijks kansen. De beste kans is voor Griekenland.quote:Op zondag 3 september 2017 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand die kan vertellen hoe Belgie speelt. Als ik highlights mag geloven erg matig...![]()
Griekenland speelt aardig en kan niet beter (matige ploeg), België speelt kapotslecht voor hun potentieel, in dit geval niet echt beter of slechter dan de Grieken.quote:Op zondag 3 september 2017 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand die kan vertellen hoe Belgie speelt. Als ik highlights mag geloven erg matig...
Dus ja, matig is een goede omschrijvingPolitical correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
België speelt zoals gebruikelijk. Traag en onbeweeglijk. Zullen wel scoren in de 88e minuut of zo.quote:Op zondag 3 september 2017 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand die kan vertellen hoe Belgie speelt. Als ik highlights mag geloven erg matig...The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Nwah, er zit ook een beetje bij dat Frankrijk matig afrondt. Griezmann had er makkelijk wat kunnen maken.quote:Op zondag 3 september 2017 21:26 schreef Sked het volgende:
Deze wedstrijd is erg pijnlijk
voor Nederland![]()
Welk belang hebben wij erbij dat frankrijk vandaag wint? #ikvolghetnietmeer.speak only if it improves the silence.![]()
0-1 in 95ste minuutquote:Op zondag 3 september 2017 21:33 schreef KingRadler het volgende:
zou een bak zijn als Fra gelijk speeltPolitical correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Wanneer Luxemburg het Frankrijk moeilijker weet te maken dan Nederland.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Als frankrijk gelijk of verlies speelt dan zijn er weer 3 ploegen die kans maken op de bovenste twee plaatsen toch? niks aan de hand dus voor nederland.speak only if it improves the silence.![]()
Nederland mag van geluk spreken dat het niet meer tegen Luxemburg hoeft. Zou kansloze nederlaag worden.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Als ze dat ook tegen zweden kunnen dan juich ik voor ze!!quote:Op zondag 3 september 2017 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luxemburg komt serieus vaker bij doel van Frankrijk dan Nederlandspeak only if it improves the silence.![]()
Eh ....quote:Op zondag 3 september 2017 22:02 schreef Maver24 het volgende:
Is Frankrijk nou zo slecht of Luxemburg zo goed 🤔🤔🤔🤔![]()
Gelukkig koos Dick tegen Frankrijk voor de Hollandse School-aanpak: 4-3-3, vastzetten op hun eigen helft, en het balletje maar laten rollen......
Daar hebben die baguettevreters ontzettende moeite mee.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
En dan nog te denken dat Zweden het tegen de zwakke teams ook best lastig heeft.
Genot deze groep
graag op anoniem![]()
Grieken zeker een halve minuut gelukkig.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ja blijven we nou bezig?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik stond iets meer dan 5 minuten geleden op het punt te posten dat het een vrij saaie avond was
omg![]()
![]()
![]()
bijna
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Frankrijk - Nederland 4-0
Frankrijk - Luxemburg 0-0
Ik zou graag jullie mening hierover horen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Luxemburg 4-0 Nederlandquote:Op zondag 3 september 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou graag jullie mening hierover horen![]()
Frankrijk is nu ook wel echt kut aan het spelen - toch op basis van de stukjes die ik gezien hebquote:Op zondag 3 september 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou graag jullie mening hierover horenPolitical correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Advocaat is een mongoolquote:Op zondag 3 september 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou graag jullie mening hierover horen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: