denk niet meer ,over klein weekje alweer naar huisquote:Op zondag 10 september 2017 18:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
PSVCL, wanneer ben je in Tetouan dan? Hoe lang nog in Marokko?
ja hier ook wel ,gister naar saidia geweestquote:Op zondag 10 september 2017 20:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
PSVCL, oh jammer! Het is extreeeem warm nu. En dus ideaal on nu naar stranden te gaan. Leeeeg en rustig....
Ik vermoed dat je daar niet mag komen van je man.quote:Op zondag 10 september 2017 20:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
PSVCL, oh jammer! Het is extreeeem warm nu. En dus ideaal on nu naar stranden te gaan. Leeeeg en rustig....
Duss.. ik ga er maar voor dat alles verzonnen is want niemand is zo dom toch?quote:
quote:
Ik versta je niet....quote:Op dinsdag 12 september 2017 09:38 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Duss.. ik ga er maar voor dat alles verzonnen is want niemand is zo dom toch?
Toch?! Manmanmanman wat ik ben ik toch blij dat ik, mijn vrienden en mijn familie nuchtere Friezen zijn.
Fryslân is it bêste lân op ierde, mei de bêste minsken. mar fergelike mei de moslims jildt dat foar alle Nederlânske minsken.quote:
Jullie zouden je motten afscheiden. Veel beter voor jullie en veel beter voor de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:04 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Fryslân is it bêste lân op ierde, mei de bêste minsken. mar fergelike mei de moslims jildt dat foar alle Nederlânske minsken.
No no no net sa mâlquote:Op dinsdag 12 september 2017 10:04 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Fryslân is it bêste lân op ierde, mei de bêste minsken. mar fergelike mei de moslims jildt dat foar alle Nederlânske minsken.
Ze hoeft toch nie gered te worden? Gewoon beetje wennen, da's alles.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:36 schreef Andromache het volgende:
Kunnen we haar ex-collega's inschakelen om haar te redden uit Tetouan? Als ze maar weer op Europees grondgebied komt.
Wij zijn Nederland.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jullie zouden je motten afscheiden. Veel beter voor jullie en veel beter voor de rest van Nederland.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:16 schreef henrivo het volgende:
Iets zegt mij dat we niks meer gaan horen van Maghrebijnse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |