Klinkt als een sprookje inderdaad !quote:Op zondag 10 september 2017 16:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lenny, je kent hem niet. Dit is een normale jongeman. Ben juist weggegaan van die andere omdat dat geen man voor het huwelijk is. Oftewel, heb een slimme keus gemaakt.
Anyway, verveeeeel me! Ben net klaar met dweilen en boenen van z'n huis. Hij wil voetbal kijken. Ik wil eigenlijk naar m'n ouderlijk huis. Even gewoon lekker alleen zijn... en daarna eens naar buiten. Ben meer thuis dan buiten en het is zo lekker weer.
Hij is nog erger dan mij dus.quote:Op zondag 10 september 2017 17:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Havetmoetkoekje, mag best naar buiten. Gisteren wou ik naar ouderlijk huis en toen zei hij pak mijn auto en ga! Maar zomaar naar buiten met vriendinnen mag niet. Tenzij het m'n tantes of nichten is, alleen familie. En die zijn er allemaal niet meer.
Prima regime toch!quote:Op zondag 10 september 2017 17:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Havetmoetkoekje, mag best naar buiten. Gisteren wou ik naar ouderlijk huis en toen zei hij pak mijn auto en ga! Maar zomaar naar buiten met vriendinnen mag niet. Tenzij het m'n tantes of nichten is, alleen familie. En die zijn er allemaal niet meer.
je mag alleen naar buiten op zijn voorwaarden dus. Wat is er mis met vriendinnen?quote:Op zondag 10 september 2017 17:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Waar slaap je dan? In de logeerkamer ofzo?quote:Op zondag 10 september 2017 18:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
8777, ons huis nu. Woon ook in mijn eigen huis. Beetje half, half... tot mijn ouders komen in oktober.
En heb je seks gehad?quote:Op zondag 10 september 2017 18:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
Kamers genoeg, maar ben getrouwd op papier.
Anyway, na de wedstrijd gaat meneer me naar buiten brengen. We gaan buiten eten... en eindelijk eens naar buiten.
quote:Op zondag 10 september 2017 17:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Havetmoetkoekje, mag best naar buiten. Maar zomaar naar buiten met vriendinnen mag niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |