Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:58 schreef CoolGuy het volgende:
Dat gebeurd in de jungle ook he, daar schreeuwen de apen ook te pas en te onpas.
Geen idee, maar ik vond het wel een snedige opmerking.quote:
Ja want stel je voor je noemt een neger een negerquote:
jawel, blank is een racistenwoord.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:00 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja want stel je voor je noemt een neger een neger.
En als mijn klacht was: waarom zijn blanke vrouwen zo stil was ik geen racist zeker
Jouw moeder IS een speenvarken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je moeder gilt ook als een speenvarken.
Oh nou you didn'tquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:58 schreef CoolGuy het volgende:
Dat gebeurd in de jungle ook he, daar schreeuwen de apen ook te pas en te onpas.
Ik had die graftak net uit m’n hoofd.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:58 schreef CoolGuy het volgende:
Weleens meegemaakt. Gezegd dat niet de hele buurt hoefde te weten dat ze de seks zo lekker vondquote:
Dan gewoon deze gebruiken:quote:Op zondag 3 september 2017 11:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Weleens meegemaakt. Gezegd dat niet de hele buurt hoefde te weten dat ze de seks zo lekker vond
Slimquote:Op zondag 3 september 2017 11:46 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dan gewoon deze gebruiken:
[ afbeelding ]
Misschien vond ze het vervelend dat je in haar navel zat te porren..quote:Op zondag 3 september 2017 11:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Weleens meegemaakt. Gezegd dat niet de hele buurt hoefde te weten dat ze de seks zo lekker vond
En dan in een flat zitten waar nog een Antilliaanse woont. Krijg je een krijswedstrijd.quote:Op zondag 3 september 2017 11:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, zijn beiden welkom. Ik ben de moeilijkste nietquote:Op zondag 3 september 2017 14:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En dan in een flat zitten waar nog een Antilliaanse woont. Krijg je een krijswedstrijd..
Wordt vrij snel vervelend.quote:Op zondag 3 september 2017 14:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, zijn beiden welkom. Ik ben de moeilijkste niet
https://www.google.nl/url(...)ust=1504534123325224quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gorilla's In The Mist aan 't kijken.
Komt door fatoeman.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:53 schreef Blue_note het volgende:
Waarom, waarom, waarom moeten negerinnen bij alles wat ze meemaken gillen als een speenvarken?
Het valt me op dat bijvoorbeeld japanse vrouwen dat niet zo overdreven doen.
Het is echt zeer irritant! En kinderachtig ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |