zou life changing zijnquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou met jou wel de grenzen opzoeken tho
rtquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
Zin in een alcoholische versnapering.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Drink alleen bij gelegenheden
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet posten.
Wel jammer want met 35 jaar heb je wel de perfecte leeftijdquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet posten.
hoeveel glazen drink je als je drinkt?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doordeweeks meestal niet, maar daar zit niet echt een idee achter.
Als je niet bent overleden in je slaap, als je een halve werkdag hebt doorstaan, bij het einde van de werkdagquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
alle sociale gelegenheden in mijn kenniskring zijn met alcohol. Van mij hoeft nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik alleen drink is het gewoon om te genieten, glaasje whisky/wijntjes/biertjes, maar met bezoek gewoon tot het gaatje zodat er gepijpt kan worden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:38 schreef Drug het volgende:
[..]
hoeveel glazen drink je als je drinkt?
Dat zijn prestaties en geen gelegenhedenquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je niet bent overleden in je slaap, als je een halve werkdag hebt doorstaan, bij het einde van de werkdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |