Gelukkig vernederd de legende Grosjean.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:55 schreef beantherio het volgende:
Kalff gaat zichzelf weer eens vernederen voor een legende.
Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dus het kan nog wel dat hij achter ric start, toch? Of hoeft hij dan niet binnen 5 plekken te blijven?
Sinds wanneer heet Jack Plooij nu ineens Allard Kalff.quote:
Wie is Kalff?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:55 schreef beantherio het volgende:
Kalff gaat zichzelf weer eens vernederen voor een legende.
Nee lekker stoppen met droog rijden van de baan die vervolgens nog slechter rijdbaar wordt werkt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En zelfs die hebben geen invloed op aquaplaning. Je kunt niet op het randje van aquaplaning gaan rijden, en je kunt niet hebben dat de helft met 300 km/u stuurloos alle kanten op glijdt.
In Eindhoven ook nogquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze komen dit jaar ook naar Nederland schijnt
ja, oke dat bedoelde ik dus, thanksquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt.
Hij eindigt alleen achter RIC als hij 6 plaatsen of meer slechter kwalificeert dan RIC
Is dat niet gewoon die van Sky, Rachel Brooks?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:51 schreef Rockefellow het volgende:
Hoe heet die blonde F1 presentatrice van het circus zelf?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja die ken ik, maar die zag ik niet in beeld.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet Jack Plooij nu ineens Allard Kalff.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:58 schreef Verbodsbord het volgende:
Die helikopterpiloot heeft toch ook wel een mooie baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |