SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Wilt u genieten van de werken van onder meer José Been en Juan Antonio Flecha en in volle finale uitgelegd krijgen hoe je het beste bochten kunt nemen dan ben je van harte welkom in het warme bad dat Eurosport heet. Als je een voorkeur hebt voor het beste commentaarduo binnen het wielrennen, Michel Wuyts en José de Cauwer, dan is Sporza meer wat voor jou. Mocht er onverhoopt een Nederlander succes hebben dan bestaat de kans er genoten kan worden van Joris van den Berg.
Opdat wij niet vergeten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspellen:
CYCLINGMASTER:
Subleague: De Vuelta subliek van FOK!
ww: twancastelijns
SCORITO:
https://www.scorito.com/c(...)7b-a042-0f3b18a47a60Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
het fokwielertopic nu officieel het beste topic ooitquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:34 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ga Primo Levi lezen, dat maakt me nog vrolijker dan deze flosphow.
donald duck komt altijd op donderdag (bij mij tenminste)quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Even kijken of mijn Donald Duck er al is.
Zware kost. Ik hou het bij Manu Joseph.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:34 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ga Primo Levi lezen, dat maakt me nog vrolijker dan deze flosphow.
twitter:TeamSunweb twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 14:46:45#LV2017 @SamOomen has abandoned the race due to sickness. More info to follow. Get well soon, Sam. https://t.co/msUxESM7ns reageer retweet
Godverdommequote:Op zaterdag 2 september 2017 14:47 schreef showtimer het volgende:
twitter:TeamSunweb twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 14:46:45#LV2017 @SamOomen has abandoned the race due to sickness. More info to follow. Get well soon, Sam. https://t.co/msUxESM7ns reageer retweet
Moet ook zeker niet onderschat worden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond de Harry Potter serie al moeilijk te volgen.
Het is godverdomme niet mogelijktwitter:TeamSunweb twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 14:46:45#LV2017 @SamOomen has abandoned the race due to sickness. More info to follow. Get well soon, Sam. https://t.co/msUxESM7ns reageer retweet
Je kunt ook kijken hoe Ratajski Klaasen probeert te wippenquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Even kijken of mijn Donald Duck er al is.
Klaasen is al een hele lange tijd niet meer om aan te gluren, dus nee dankje.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken hoe Ratajski Klaasen probeert te wippen
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:47 schreef showtimer het volgende:
Sterkte.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:49 schreef Columbiafan het volgende:
Nu zal Kämna ook vast wel nog uitvallen.
twitter:quickstepteam twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 14:48:04Untortunately, @marcelkittel has been forced to abandon #BCC2017. reageer retweet
Zijn er genoeg mensen bij je in de buurt?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:49 schreef Columbiafan het volgende:
Nu zal Kämna ook vast wel nog uitvallen.
Ik heb Stichting Korrelatie al ingeschakeld.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn er genoeg mensen bij je in de buurt?
Maar Ian Curtis koos ook voor de strop.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
godverdomme.
ik zet Joy Division maar meteen op.
PartyPool heeft met 6-3 gewonnen, grinta in die jongen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klaasen is al een hele lange tijd niet meer om aan te gluren, dus nee dankje.
En Tom won de Giro na uitvallen van zijn meesterknecht. Goed nieuws voor jouw held Kelderman dus.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is heel erg zonde.
Van de andere kant haalde Dumoulin het einde van zijn eerste grote ronde ook niet. Sam gaat dus over een paar jaar de Giro winnen.
Lol.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
Over opgaves gesprokentwitter:quickstepteam twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 14:48:04Untortunately, @marcelkittel has been forced to abandon #BCC2017. reageer retweet
![]()
![]()
Kelderman gaat vandaag minuten verliezen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En Tom won de Giro na uitvallen van zijn meesterknecht. Goed nieuws voor jouw held Kelderman dus.
Als Wilco een beetje mentaal weerbaar is toont hij net nu dat ie een waardige kopman is.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kelderman gaat vandaag minuten verliezen.
Misdaad & Straf inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lekker wel, welke? Ik vond misdaad & straf alleszins meevallen.
ik denk dat hij bij de eerste 5 klassementsrenners aankomt vandaagquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kelderman gaat vandaag minuten verliezen.
Hoe hij omging met het wegsturen van Barguil is me alleszins meegevallen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:56 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Als Wilco een beetje mentaal weerbaar is toont hij net nu dat ie een waardige kopman is.
jep. ben er bang voorquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:56 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Als Wilco een beetje mentaal weerbaar is toont hij net nu dat ie een waardige kopman is.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik ga mn UI ook maar weer veranderen, die drol van een Rene was te lui om te bidden zeker.
Grappig, ik ben er ook in bezig. Wel pas op bladzijde 80.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:59 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Misdaad & Straf inderdaad.
interessante jongen die Raskolnikov
Sterkte. Heb mezelf wel beloond met een flesje Dalwhinnie toen ik die uit had.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Grappig, ik ben er ook in bezig. Wel pas op bladzijde 80.
ik op blz 70quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Grappig, ik ben er ook in bezig. Wel pas op bladzijde 80.
alle wielerliefhebbers zijn drinkersquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Columbiafan is een drinker.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Sterkte. Heb mezelf wel beloond met een flesje Dalwhinnie toen ik die uit had.
Ik heb gisteren mijn 1000e biertje ingecheckt op untappd.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
alle wielerliefhebbers zijn drinkers
Ik drink bijna nooit alcohol.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Jean heeft het voorgedaanquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zorgwekkend.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn 1000e biertje ingecheckt op untappd.
sinds?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alcoholist.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
12 december 2013.quote:
quote:
quote:,,Ik drink niet, Ik zuip. Ik begin ’s ochtends wanneer ik wakker word met een jenever. U kunt zich niet voorstellen dat ik een halve liter jenever drink en niet omval? Ik ben ambassadeur van een jenevergenootschap en weet heus wat ik doe."
,,Ik ben geen alcoholist. Ik luister goed naar mijn lichaam. Voor mij is het geen probleem. Het belemmert mijn werkzaamheden ook niet. Ik ben zelfs actiever dan ooit. Alcohol wordt pas een probleem als je er niet meer de baas over bent. Ik weet wat ik doe. Genoeg is genoeg. En mijn lichaam zegt nooit: Genoeg!’’
Mods, kan deze user weg?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 384 ciders ingecheckt op untappd.
Dat zou wel geniaal zijn, maar volgens mij is het gewoon toeval en krijgen alleen Russian Imperial stouts de Russische namen. En de andere biertjes krijgen allitererende of anderszins bij elkaar passende woorden als naam.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eigenlijk moet je eerst toergenjev lezen, vaders & zonen is een alleraardigst boekje.
Is de benaming van De Molen biertjes geïnspireerd op de titels van boeken uit de Russische literatuur, vraag ik me opeens af.
Als je dat écht graag wiltquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mods, kan deze user weg?
Mooi.quote:
Ik zal eens kijken wat er allemaal mogelijk isquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooi.
Mensen die ciders drinken gaan maar lekker op bokt.nl posten.
Dit is allemaal al gepost.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:25 schreef wimderon het volgende:
Om het even over de koers te hebben in plaats van over drank (), boekjes en matige muziek:
Vijeja pakt puntjes, Majka vindt de bergtrui blijkbaar niet zo rullevant en pakt helemaal niets mee.
Bagrijn, Trek en Astana zetten een mannetje op kop in het peloton.
Wat is jouw favoriete drankje, boek en album?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:25 schreef wimderon het volgende:
Om het even over de koers te hebben in plaats van over drank (), boekjes en matige muziek:
Vijeja pakt puntjes, Majka vindt de bergtrui blijkbaar niet zo rullevant en pakt helemaal niets mee.
Bagrijn, Trek en Astana zetten een mannetje op kop in het peloton.
TOETERTJESquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep; Bahrain, Trek en Astana gaan voor etappewinst
op dit moment vind ik ALLES goed...quote:
Lennard haalt dus zelfs de tijdrit niet en Keldermerckx kan top 5 vergeten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:12 schreef showtimer het volgende:
Sunweb heeft een virus. SKA en Haga zijn ook al gelost.
Stuijven sprint ook achteruitquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:17 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Gelachen om de leadout van De Deeg
Rest is nog fit. Spaanse motorman was net aan de auto bij Van Dongen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde hoor, hopelijk is Kelderman nog in orde
Tja, ze zullen natuurlijk niet snel toegeven dat iedereen ziek, zwak en misselijk is.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Rest is nog fit. Spaanse motorman was net aan de auto bij Van Dongen.
SKA en Haga gaan doorrijden? Dus Kemna en Hamilton moeten dan Wilco bijstaan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Rest is nog fit. Spaanse motorman was net aan de auto bij Van Dongen.
Ik vooral om Sunweb dat met 3 man sprintte en er helemaal niets van bakte.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:17 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Gelachen om de leadout van De Deeg
Demare zal er ook hartelijk om lachenquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vooral om Sunweb dat met 3 man sprintte en er helemaal niets van bakte.
Mwa, ontkennen heeft weinig zin. Het is niet dat Wilco een leiderstrui ofzo heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, ze zullen natuurlijk niet snel toegeven dat iedereen ziek, zwak en misselijk is.
De Intralipid was niet genoeg gekoeld.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:21 schreef komrad het volgende:
Wat hebben ze onder de leden? Darmvirus?
Wie weet een nieuwe intralipid-relquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:21 schreef komrad het volgende:
Wat hebben ze onder de leden? Darmvirus?
Sunweb heeft positiviteit ongetwijfeld hoog in het vaandel staan. Daarnaast, incubatietijd, ze worden na elkaar ziek, dus dat kan nog even doorgaan.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mwa, ontkennen heeft weinig zin. Het is niet dat Wilco een leiderstrui ofzo heeft.
je bent wel een beetje een dramaqueen, het is vervelend maar het niet zo dat Keldermerkx zo maar Froome eraf zou gaan rijden straksquote:
Ik geloof in Wilco.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:24 schreef komrad het volgende:
[..]
je bent wel een beetje een dramaqueen, het is vervelend maar het niet zo dat Keldermerkx zo maar Froome eraf zou gaan rijden straks
PDM genotquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie weet een nieuwe intralipid-rel
Die berenlikkers moeten natuurlijk nog eerst de hele podiumceremonie uitzenden.quote:
Sven Vanthourenhout moet ook zendtijd krijgen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die berenlikkers moeten natuurlijk nog eerst de hele podiumceremonie uitzenden.
Sven Vanthourenhout is een mensonterende slechte commentator. Bijna net zo slecht als Joris van de shorttrack.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sven Vanthourenhout moet ook zendtijd krijgen.
Bij Vive le Velo zat hij er ook al bij als een figuur die dacht dat hij alles wel wist.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sven Vanthourenhout is een mensonterende slechte commentator. Bijna net zo slecht als Joris van de shorttrack.
En dan ook nog de gummibeer op de motor. Wat een verschrikking.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Vive le Velo zat hij er ook al bij als een figuur die dacht dat hij alles wel wist.
het was ook al een parodie op een veldrijderquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sven Vanthourenhout is een mensonterende slechte commentator. Bijna net zo slecht als Joris van de shorttrack.
Stelling: Joris commentaar horen geven is minder erg dan Jeroen Stekelenburg verslag of interviews zien doen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan ook nog de gummibeer op de motor. Wat een verschrikking.
Zijn hele carrière te danken aan het feit dat hij een vriend van Nys was. Ik zou me daar echt voor schamen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef komrad het volgende:
[..]
het was ook al een parodie op een veldrijder
Nee, bijna komt diequote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef Tjacka het volgende:
nu pas klaar met werkleef
muur is al geweest zeker?
je bent ruim op tijdquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:32 schreef Tjacka het volgende:
nu pas klaar met werkleef
muur is al geweest zeker?
Nou, nee, dat is allebei heel erg.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelling: Joris commentaar horen geven is minder erg dan Jeroen Stekelenburg verslag of interviews zien doen.
Passen beiden prima bij deze knakenkoers. Voortaan lekker op Ketnet uitzenden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan ook nog de gummibeer op de motor. Wat een verschrikking.
Met in plaats van Renaat die natte wind van een Ruben van Gucht, om het helemaal af te maken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Passen beiden prima bij deze knakenkoers. Voortaan lekker op Ketnet uitzenden.
Dat interview met Advocaat ging hier weer door merg en been. Dickie knuffelen en lekker meehuilen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, nee, dat is allebei heel erg.
Er werken bijna alleen maar kneuzen bij de NOS.
als hij ook meegelift heeft met de startgelden kan hij nog best een aardige bankrekening hebben. Waarom ze hem bondscoach gemaakt hebben is echt een raadsel?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn hele carrière te danken aan het feit dat hij een vriend van Nys was. Ik zou me daar echt voor schamen.
Interviewtje van Bert Maalderink met Robbon was ook intens genieton.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat interview met Advocaat ging hier weer door merg en been. Dickie knuffelen en lekker meehuilen.
Hiddink en Blind zullen vast in tranen voor hun TV hebben gezeten. Die kregen een kruisverhoor.
Zelden zo'n mensonterend interview gezienquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Interviewtje van Bert Maalderink met Robbon was ook intens genieton.
"Arjen, weet je wat de uitslag is bij Bulgarije - Zweden?"
- Nou?
"Drie!
...
TWEE!!!!!!!"
Poels komt langzaam in week 3 vorm en schroeit iedereen de berg afquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:34 schreef Strani het volgende:
Een commentator of ESPN Latijns Amerika zou hebben gezegd dat Froome al de hele dag zit te niezen en hoesten.
Bij de NOS zijn bijna geen verslaggevers die maar één sport doen. Misschien op Jeroen Elshoff na. Voor de rest kun je ze in 24 uur met een voetbaljasje zien staan en plots met een schaatsjasje in Thialf. Het is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
- Nou?
"Drie!
...
TWEE!!!!!!!"
Kruijswijk gaat nog podium halen in de derde weekquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:37 schreef komrad het volgende:
[..]
Poels komt langzaam in week 3 vorm en schroeit iedereen de berg af
Plaatsvervangende schaamte inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
- Nou?
"Drie!
...
TWEE!!!!!!!"
Jeroen Elshoff vind ik dan ook direct de enige die wel wat kwaliteiten heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de NOS zijn bijna geen verslaggevers die maar één sport doen. Misschien op Jeroen Elshoff na. Voor de rest kun je ze in 24 uur met een voetbaljasje zien staan en plots met een schaatsjasje in Thialf. Het is verschrikkelijk.
Volgens wie?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:34 schreef Strani het volgende:
Een commentator of ESPN Latijns Amerika zou hebben gezegd dat Froome al de hele dag zit te niezen en hoesten.
Klopt, de enige die ik hoog heb zitten bij de NOS.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeroen Elshoff vind ik dan ook direct de enige die wel wat kwaliteiten heeft.
Mario Sabato, blijkbaar. Hij zou het gezegd hebben op ESPN en een producer van ESPN ( https://twitter.com/pmpalermo ) heeft dat dan weer gemeld op Twitter.quote:
Dat zou goed nieuws zijn voor Wielco op zo'n dramatische dag.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:40 schreef Aguero het volgende:
Is vandaag de dag dat het pantser van Froome scheurtjes gaat vertonen?
mijn username is akkoordquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paddy Konrad gaat voor een legendarische solo.
en hansquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, de enige die ik hoog heb zitten bij de NOS.
Ty.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Mario Sabato, blijkbaar. Hij zou het gezegd hebben op ESPN en een producer van ESPN ( https://twitter.com/pmpalermo ) heeft dat dan weer gemeld op Twitter.
twitter:pmpalermo twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 16:27:36Tal vez no sea nada, pero como bien indica @mario_sabato en #LaVueltaxESPN , Froome ha estado tosiendo/estornudando/escupiendo. ¡Y hay 40°! reageer retweet
Klopt, Wielco zit halverwege.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Denk dat dat Lennard was die net ging lossen, Wilco zat nog lekker vooran.
K. zag m nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Denk dat dat Lennard was die net ging lossen, Wilco zat nog lekker vooran.
dit muurtje mag wel de naam muur krijgenquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wuyts vindt het muurtje niet leuk. Ouwe zeur.
rijden Haga en Ska nog wel door of al afgestapt?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:47 schreef Columbiafan het volgende:
Lennard lijkt ook volledig op. Kelderman gaat na morgen nog alleen overblijven.
Dat groepje gaat nu weer aansluiten zo te zien.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Samen met Anton, Roson en Pardilla.
De grote Don Pat zelf.quote:
Hannes houdt ze slecht op de hoogte.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:55 schreef Columbiafan het volgende:
Hebben ze bij Sporza wel weet van het virus bij Sunweb?
zo te horen nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:55 schreef Columbiafan het volgende:
Hebben ze bij Sporza wel weet van het virus bij Sunweb?
Ik heb die Nederlandse Loterij voor tonnen opgelicht hahaha.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:56 schreef showtimer het volgende:
Het kan ook snel gaan, deze twee waren de afgelopen 48 uur flink aan de schijt en hebben vandaag alweer lol.
[ afbeelding ]
Wuyts heeft echt geen benul van een goed parcours, altijd gezeur.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wuyts vindt het muurtje niet leuk. Ouwe zeur.
Wat is eigenlijk de Nederlandse naam voor Juanjo? Jan Jaap?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb die Nederlandse Loterij voor tonnen opgelicht hahaha.
Jan-Joost.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de Nederlandse naam voor Juanjo? Jan Jaap?
Uitstekende naam voor een wielrenner wel. Die heeft zijn excuus al klaar als hij ooit gepakt wordt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:00 schreef Columbiafan het volgende:
Andrea Innocenti wint de tweede rit in Lunigiana.
Grappig, ik heb voor etappe 6 deze foto genomen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:56 schreef showtimer het volgende:
Het kan ook snel gaan, deze twee waren de afgelopen 48 uur flink aan de schijt en hebben vandaag alweer lol.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uitstekende naam voor een wielrenner wel. Die heeft zijn excuus al klaar als hij ooit gepakt wordt.
Angst.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:01 schreef showtimer het volgende:
Waarom is DLC ineens zo'n waardeloze daler? In Baskenland won hij nog een etappe in de afdaling
De La Cruz?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:01 schreef showtimer het volgende:
Waarom is DLC ineens zo'n waardeloze daler? In Baskenland won hij nog een etappe in de afdaling
Er zijn meer renners dan Mas en Lennard hè.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:04 schreef Columbiafan het volgende:
Als ie niet ziek is is dit wel compleet waardeloos van Lennard om hier niet meer bij te zitten, groep is gegroeid tot een man of 60
Uran Uranquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valdepeñas de Jaén
Wat een genot.
Die was in 2010 ietwat overmoedig.quote:
Zand in de ogen strooien van de concurrentie. Ik keur het goed.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:07 schreef Columbiafan het volgende:
Don Pat is dus ook niet zo'n heel eerlijke man.
Don Pat is ploegmanager geweest in het dopingtijdperk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:07 schreef Columbiafan het volgende:
Don Pat is dus ook niet zo'n heel eerlijke man.
Bron?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is vooral schijn vrees ik. Hij is moe en wat ziek.
Kelderman ziek? Bron?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
hoe weet jij ditquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stevie, Staf en Antwan.quote:
Dat staat er niet idioot.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/vuelta/(...)r-een-plek~a48a7e13/
Dit is wel echt een Mani-post.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/vuelta/(...)r-een-plek~a48a7e13/
Nee maar breng dan geen fake news.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag t een onsje minder in je taalgebruik gast?
Waar kunnen we die dan spotten?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:12 schreef showtimer het volgende:
Miguel voelt zich gesterkt door de aanwezigheid van zijn grootste fan.
Hij geeft aan dat ie zich wat zwak voelt, is niet erg. Iedereen raakt een beetje ziek zwak en misselijk in zo'n ronde.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar breng dan geen fake news.
Op deze klim met het bord Tram A12quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Waar kunnen we die dan spotten?
twitter:quickstepteam twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 17:11:27That was an incredible acceleration from Grand Tour debutant @EnricMasNicolau! #WayToRide #LV2017 reageer retweet
Hij zegt ook nergens dat ie zich zwak voelt...quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat ie zich wat zwak voelt, is niet erg. Iedereen raakt een beetje ziek zwak en misselijk in zo'n ronde.
Adem in, adem uit jongen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zegt ook nergens dat ie zich zwak voelt...
De Belgen doen gewoon of ze hem serieus nemen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Men heeft in België echt respect voor Jan Mulder he, terwijl wij hem een gek vinden.
De tijd dat Quick Step geen ronderenners kon prepareren ligt ver achter ons.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blijf nog altijd wachten op de grote ineenstorting van De La Cruz.
Je weet hoe lang en zwaar die klim is he?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
Majka is wel weg voor ritwinst als ze nu niets proberen.
Jij zag daar Meintjes in het laatste wiel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:16 schreef Max23 het volgende:
Zag ik daar Meintjes in het laatste wiel
Zegt weinig bij Froomequote:Op zaterdag 2 september 2017 17:16 schreef LekkerWeertje het volgende:
Kelderman zit er op het oog frisser bij dan Froome.
Ook zo'n beetje de enige voor wie de Vuelta het enige seizoenshoogtepunt is.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De tijd dat Quick Step geen ronderenners kon prepareren ligt ver achter ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |