quote:Partij voor de Dieren-lijsttrekker Marianne Thieme gaat scheiden van haar man Jaap Korteweg. Het stel was negen jaar bij elkaar.
Dat laat Thieme (45) weten in een bericht op de website van haar politieke partij.
"Marianne Thieme en Jaap Korteweg gaan na een huwelijk van 9 jaar uit elkaar. Hoewel het een privé-aangelegenheid betreft, berichten wij hierover omdat velen Marianne en Jaap kennen van hun niet aflatende inzet voor dieren, natuur en milieu", luidt het bericht.
Korteweg is bekend door zijn oprichting van de Vegetarische Slager, het bedrijf dat vleesvrije producten maakt en verkoopt.
Zo erg?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:24 schreef pvdplanet het volgende:
Een heks in de lichaam van een prinses
En lid van een sektequote:Op zaterdag 2 september 2017 14:24 schreef pvdplanet het volgende:
Geld, vent is multimillionairquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:20 schreef KrappeAuto het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom zij is getrouwd met een slager.
Ah, dat verklaart haar scheiding.quote:
Ik ben het vaak met haar oneens, maar het is een zeer charmante en intelligente vrouw.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker hoor.
Maar kan me niet voorstellen dat je het als man zijnde langer dan een nacht bij zo'n freak kan uithouden. Dit soort dierenfreaksHeel eng.
Vegetarische slager.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:20 schreef KrappeAuto het volgende:
wat leuk dat u hier ook een account heeft Jaap.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:24 schreef pvdplanet het volgende:
vega slagerquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:20 schreef KrappeAuto het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |