abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 september 2017 @ 18:33:53 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_173991469
Nieuwe toestellen van xiaomi hebben naar mijn idee steeds sneller een international edition (met band 20)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_174035648
Ik kan voor 200 euro een Moto Z overnemen van iemand. Lijkt mij voor die prijs een prima deal:

- 5.5” 1440p AMOLED
- 4GB RAM/32GB ROM
- Snapdragon 820
- microsd

Ik heb vanmiddag mijn U11 verkocht en zoek een (relatief) goedkoop Android toestel voor werk. Het hoeft geen high end toestel te zijn, maar ik wil er wel nog af en toe emulators en wat spelletjes op willen spelen. En alles moet soepel lopen uiteraard.

Ik zat naar de Xiaomi A1/Mi 5X te kijken omdat ik fan ben van het merk en beiden aantrekkelijke voordelen hebben. De A1 krijgt lekker snel updates omdat het een Android One toestel is, en de 5X draait op MIUI. Maar de 625 in die toestellen is wat minder krachtig dan de 820 in de Moto Z.

De Mi 6 is ook een optie die ik overweeg. Geweldig toestel vond ik dat, en voor 350 euro haal je een hoop high end specs in huis. Maar als ik eerlijk ben, heb ik geen twee high end toestellen nodig, en zou het zonde zijn 150 euro extra uit te geven voor de heb.

De camera’s van Motorola’s zijn nooit zo indrukwekkend geweest, maar daar ga ik mijn iPhone wel voor gebruiken. De mods spreken mij wel aan. Ik denk niet dat ik die echt veel ga gebruiken, maar de gamepad mod ziet er wel leuk uit om een keer tweedehands op de kop te tikken.

Ik heb niet heel hoge eisen:

- 5.15-5.7” scherm (afhankelijk van de bezels)
- minimaal Snapdragon 625, bij voorkeur sneller
- bij voorkeur minimaal 4GB RAM
- minimaal Android 7.0 en regelmatige updates/makkelijk te flashen naar custom roms
- minimaal 1080p resolutie

Als jullie nog opties hebben, hoor ik het graag. Bij voorkeur onder de ¤250 euro, maar hoger wil ik wel overwegen als de specs ernaar zijn (lees: betere prijs/kwaliteit verhouding dan de Mi 6). Tweedehands mag ook, en als hij uit China moet komen, dan alleen met PDM.

Roept u maar!
pi_174036448
ben op zoek naar een nieuwe/refurbished

1) 4.5"
2) android 6
3) snel opladen
4) goede camera
5) budget 75 euro
6) 2GB ram
7) mircosd slot

welke merk camera komt hiervan in de buurt?
  woensdag 27 september 2017 @ 19:03:59 #129
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174036899
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 18:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kan voor 200 euro een Moto Z overnemen van iemand. Lijkt mij voor die prijs een prima deal:

- 5.5” 1440p AMOLED
- 4GB RAM/32GB ROM
- Snapdragon 820
- microsd

Ik heb vanmiddag mijn U11 verkocht en zoek een (relatief) goedkoop Android toestel voor werk. Het hoeft geen high end toestel te zijn, maar ik wil er wel nog af en toe emulators en wat spelletjes op willen spelen. En alles moet soepel lopen uiteraard.

Ik zat naar de Xiaomi A1/Mi 5X te kijken omdat ik fan ben van het merk en beiden aantrekkelijke voordelen hebben. De A1 krijgt lekker snel updates omdat het een Android One toestel is, en de 5X draait op MIUI. Maar de 625 in die toestellen is wat minder krachtig dan de 820 in de Moto Z.

De Mi 6 is ook een optie die ik overweeg. Geweldig toestel vond ik dat, en voor 350 euro haal je een hoop high end specs in huis. Maar als ik eerlijk ben, heb ik geen twee high end toestellen nodig, en zou het zonde zijn 150 euro extra uit te geven voor de heb.

De camera’s van Motorola’s zijn nooit zo indrukwekkend geweest, maar daar ga ik mijn iPhone wel voor gebruiken. De mods spreken mij wel aan. Ik denk niet dat ik die echt veel ga gebruiken, maar de gamepad mod ziet er wel leuk uit om een keer tweedehands op de kop te tikken.

Ik heb niet heel hoge eisen:

- 5.15-5.7” scherm (afhankelijk van de bezels)
- minimaal Snapdragon 625, bij voorkeur sneller
- bij voorkeur minimaal 4GB RAM
- minimaal Android 7.0 en regelmatige updates/makkelijk te flashen naar custom roms
- minimaal 1080p resolutie

Als jullie nog opties hebben, hoor ik het graag. Bij voorkeur onder de ¤250 euro, maar hoger wil ik wel overwegen als de specs ernaar zijn (lees: betere prijs/kwaliteit verhouding dan de Mi 6). Tweedehands mag ook, en als hij uit China moet komen, dan alleen met PDM.

Roept u maar!
Zuk Z2 (pro). En anders genoegen nemen met de SD625 in de Xiaomi's.
pi_174037175
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zuk Z2 (pro). En anders genoegen nemen met de SD625 in de Xiaomi's.
In welk opzicht is de Zuk Z2 beter dan de Moto Z?
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:37:38 #131
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174069837
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:12 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

In welk opzicht is de Zuk Z2 beter dan de Moto Z?
Vergelijk ze met elkaar en kijk welke verschillen jij belangrijk vindt. Een beetje eigen research kan geen kwaad

De Z2 pro heeft in elk geval 128gb, ipv 32. En de camera is sowieso beter.
pi_174071094
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vergelijk ze met elkaar en kijk welke verschillen jij belangrijk vindt. Een beetje eigen research kan geen kwaad

De Z2 pro heeft in elk geval 128gb, ipv 32. En de camera is sowieso beter.
Oké. Bedankt voor het noemen van het toestel maar dat gaat hem niet worden.

Beetje eigen research doen :’)

De Moto Z heeft een hogere resolutie, een AMOLED scherm,Nederlandse garantie, is goedkoper, werkt met Moto mods, is dunner en lichter, en draait op een nieuwere versie van Android.

[ Bericht 11% gewijzigd door Splackavellie02 op 29-09-2017 13:05:02 ]
  vrijdag 29 september 2017 @ 14:17:59 #133
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_174072713
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 18:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kan voor 200 euro een Moto Z overnemen van iemand. Lijkt mij voor die prijs een prima deal:

- 5.5” 1440p AMOLED
- 4GB RAM/32GB ROM
- Snapdragon 820
- microsd
Die heb ik en hij bevalt me prima, Niet moeders mooiste (wel aardig plat) maar met de mods kun je nu of later nog diverse kanten uit. (extra batterij, zoom-camera, beamer, achterkantjes)
Verder snel zat, QHD-scherm, goede bouwkwaliteit.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 29 september 2017 @ 19:28:25 #134
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_174077883
Helaas is de onderkant van het scherm van m'n UMI Super naar de gallemiezen na een valpartij uit m'n jaszak op de fiets :') Scherm gebarsten, deel reageert niet meer (evenals de knoppen) en daarnaast last van ghost touches. Tijd om een nieuwe toestel te bestellen, denk dat het de Zuk Z2 Pro gaat worden :Y

EDIT: Zojuist een Zuk Z2 Pro besteld *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door N22 op 30-09-2017 00:11:07 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_174079723
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:28 schreef N22 het volgende:
Helaas is de onderkant van het scherm van m'n UMI Super naar de gallemiezen na een valpartij uit m'n jaszak op de fiets :') Scherm gebarsten, deel reageert niet meer (evenals de knoppen) en daarnaast last van ghost touches. Tijd om een nieuwe toestel te bestellen, denk dat het de Zuk Z2 Pro gaat worden :Y
Nokia 8
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 29 september 2017 @ 21:47:07 #136
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_174081089
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nokia 8
¤240 vs ¤550, dat is nog wel even een verschil...
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 29 september 2017 @ 21:54:25 #137
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174081286
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:38 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Oké. Bedankt voor het noemen van het toestel maar dat gaat hem niet worden.

Beetje eigen research doen :’)

De Moto Z heeft een hogere resolutie, een AMOLED scherm,Nederlandse garantie, is goedkoper, werkt met Moto mods, is dunner en lichter, en draait op een nieuwere versie van Android.
De Z2 pro heeft ook een AMOLED-scherm, 4x zo veel opslag, meer werkgeheugen, betere camera.

Zoals ik al zei: tis maar net wat je belangrijk vindt. Als jij motomods een pré vindt, dan moet je de Motorola kopen.
pi_174086016
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:17 schreef Dromer het volgende:

[..]

Die heb ik en hij bevalt me prima, Niet moeders mooiste (wel aardig plat) maar met de mods kun je nu of later nog diverse kanten uit. (extra batterij, zoom-camera, beamer, achterkantjes)
Verder snel zat, QHD-scherm, goede bouwkwaliteit.
Bedankt, klinkt inderdaad als een ideale budget oplossing. Goed scherm en degelijke brouwkwaliteit zijn belangrijk. De kleine accu valt met een mod te compenseren en zonder mods is het dunne frame een leuke bonus. Ik krijg hem vandaag (hopelijk) binnen. Wel de witte versie, wat ik persoonlijk een minpunt vind. Maar voor de prijs kan je moeilijk klagen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De Z2 pro heeft ook een AMOLED-scherm, 4x zo veel opslag, meer werkgeheugen, betere camera.

Zoals ik al zei: tis maar net wat je belangrijk vindt. Als jij motomods een pré vindt, dan moet je de Motorola kopen.
Jammer dat je zo selectief reageert. Dat vier keer zoveel opslag wordt een beetje teniet gedaan door de SD-kaart, en dat de camera (iets) beter is, is niet relevant. Tenzij de camera van de Zuk Z2 beter is dan die van de iPhone 8 Plus, en dat lijkt mij heel sterk.

Motomods zijn geen doorslaggevende overweging, maar leuk om als optie te hebben. Als ik een leuker toestel zie zonder Moto mods, ga ik daarvoor.

Het is een toestel dat ik bijna uitsluitend ga gebruiken voor werk, emulators en chromecast. En om met Android te spelen. Daarom hoeft het niet veel te kosten.

Ik overweeg nu om over een maand of twee, als de verkoop van de Mi Mix 2 gestart is, de eerste generatie Mix te kopen. Omdat ik het toestel niet als mijn primaire telefoon ga gebruiken, vallen de grootste nadelen van de Mix - slechte belkwaliteit, matige camera, en het gigantische formaat - een beetje weg en houd je een aantrekkelijk toestel over met een mooi, groot scherm, indrukwekkend design, redelijke snelheid en mijn favoriete versie van Android. Gezien de dingen waar ik hem voor ga gebruiken, is het meer een mini tablet dan een smartphone, en uitstekend voor multimedia gebruik ^O^
  zaterdag 30 september 2017 @ 08:33:24 #139
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174086112
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:10 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Bedankt, klinkt inderdaad als een ideale budget oplossing. Goed scherm en degelijke brouwkwaliteit zijn belangrijk. De kleine accu valt met een mod te compenseren en zonder mods is het dunne frame een leuke bonus. Ik krijg hem vandaag (hopelijk) binnen. Wel de witte versie, wat ik persoonlijk een minpunt vind. Maar voor de prijs kan je moeilijk klagen.

[..]

Jammer dat je zo selectief reageert. Dat vier keer zoveel opslag wordt een beetje teniet gedaan door de SD-kaart, en dat de camera (iets) beter is, is niet relevant. Tenzij de camera van de Zuk Z2 beter is dan die van de iPhone 8 Plus, en dat lijkt mij heel sterk.

Motomods zijn geen doorslaggevende overweging, maar leuk om als optie te hebben. Als ik een leuker toestel zie zonder Moto mods, ga ik daarvoor.

Het is een toestel dat ik bijna uitsluitend ga gebruiken voor werk, emulators en chromecast. En om met Android te spelen. Daarom hoeft het niet veel te kosten.

Ik overweeg nu om over een maand of twee, als de verkoop van de Mi Mix 2 gestart is, de eerste generatie Mix te kopen. Omdat ik het toestel niet als mijn primaire telefoon ga gebruiken, vallen de grootste nadelen van de Mix - slechte belkwaliteit, matige camera, en het gigantische formaat - een beetje weg en houd je een aantrekkelijk toestel over met een mooi, groot scherm, indrukwekkend design, redelijke snelheid en mijn favoriete versie van Android. Gezien de dingen waar ik hem voor ga gebruiken, is het meer een mini tablet dan een smartphone, en uitstekend voor multimedia gebruik ^O^
*Zucht*

Ik reageer niet selectief. Ik geef alleen aan dat niet alles aan de Moto beter is en dat je zelf moet bepalen wat jij het belangrijkste vindt. Dat heb je kennelijk gedaan, prima. Dan is jouw doel en mijn doel bereikt!

Nu nog een cursus begrijpend lezen en je kunt de hele wereld aan!

Overigens, een SD-slot is in mijn wereld absoluut geen vervanging voor meer intern geheugen. En als je veel met emulators werkt, dan weet je ook dat 32gb intern erg weinig is.
pi_174086165
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

*Zucht*

Ik reageer niet selectief. Ik geef alleen aan dat niet alles aan de Moto beter is en dat je zelf moet bepalen wat jij het belangrijkste vindt. Dat heb je kennelijk gedaan, prima. Dan is jouw doel en mijn doel bereikt!

Nu nog een cursus begrijpend lezen en je kunt de hele wereld aan!

Overigens, een SD-slot is in mijn wereld absoluut geen vervanging voor meer intern geheugen. En als je veel met emulators werkt, dan weet je ook dat 32gb intern erg weinig is.
Ik vind het ironisch dat je mij een cursus begrijpend lezen aanraadt, maar zelf duidelijk het eerste bericht waarop je reageerde niet goed hebt gelezen. Anders zou je niet blijven hameren op pluspunten van de Zuk die niet relevant zijn, zoals de betere camera.

Ik ben het met je eens dat 32GB mager is anno 2017, en dat zou voor mij in een dagelijks toestel ook zeker niet voldoende zijn. Maar de grootste roms die ik in emulators zal draaien, zijn max 100-200MB. De Snapdragon 820 kan toch geen PSP/Dolphin aan, dus die roms zijn niet relevant, en de grotere games speel ik wel op mijn iPhone.
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:10:01 #141
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_174088019
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 00:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Looks zijn niet belangrijk, het moet vooral een klein beetje robuust zijn (met name ivm koude temperaturen), prestaties zijn in elk geval belangrijker dan de looks.

Xiaomi zet ik eens op het lijstje :)
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 23:58 schreef elinx het volgende:

[..]

Tja, de plaatjes van deze merken zien er altijd gelikt uit en hebben vaak een hoog "Samsung" gehalte. Zolang alleen de looks belangrijk zijn en de telefoon verder naar behoren werkt kan je het ermee doen. Ik heb ervaring met beide merken en heb ze slechts kort gehad, want na verloop van tijd begon ik me te irriteren aan bepaalde zaken (knopjes, camera enz.).
Voor hetzelfde of lagere bedrag kan je ook een Xiaomi aanschaffen, zoals bv de Redmi Note 4 Global of ivm de kosten een meer voordelige Redmi 4X Global.
Ik heb zelf ook al iets langer dan een maandje de Redmi 4X Global naar grote tevredenheid.
Ik had hiervoor een Jiayu S3+, welke ook een MediaTek (octacore) processor had zoals de door jou, heywoodu, aangehaalde telefoon.
Ondanks dat het hele nette processoren zijn, zijn ze helaas niet altijd even compatible met software, zoals je met Qualcomm/Snapdragon wel gewend bent.
nec cito nec tarde
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:12:46 #142
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_174088077
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 18:45 schreef THEFXR het volgende:
ben op zoek naar een nieuwe/refurbished

1) 4.5"
2) android 6
3) snel opladen
4) goede camera
5) budget 75 euro
6) 2GB ram
7) mircosd slot

welke merk camera komt hiervan in de buurt?
De Oukitel U22 is wel een aardig budget toestel. (4 lensen - 2 front, 2 back) en was geloof ik 65 euro toen ik de prijs het laatste checkte.

1) 5,5 inch
2) Android 7
3) snel opladen
4) netjes, 4 lensen dus (alleen nog wel eens wat moeite met frontcam - binnen foto's tegen licht in)
5) 65 euro of minder als ik mij niet vergis
6) 2Gb om 16Gb
7) MicroSD zit er ook in
nec cito nec tarde
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 september 2017 @ 11:13:43 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174088096
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:10 schreef irish.joe het volgende:

[..]

[..]

Ik heb zelf ook al iets langer dan een maandje de Redmi 4X Global naar grote tevredenheid.
Ik had hiervoor een Jiayu S3+, welke ook een MediaTek (octacore) processor had zoals de door jou, heywoodu, aangehaalde telefoon.
Ondanks dat het hele nette processoren zijn, zijn ze helaas niet altijd even compatible met software, zoals je met Qualcomm/Snapdragon wel gewend bent.
Dat maakt niet veel uit, als Facebook en Whatsapp het maar doen en er een beetje fatsoenlijke foto's mee gemaakt kunnen worden denk ik :+

De grootste uitdaging is dat de telefoon het in de kou uit moet houden. Naast thuis in Brazilië gebruikt ze hem in Europa namelijk veel in de kou (ze is immers een biatlete en staat dus veel in de sneeuw).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:18:06 #144
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_174088215
FB en WA zit goed. Foto's zijn ook goed te doen. Zeker met Flickr of HDR stand valt er nog wat leuks te zien. :)
Kou durf ik je nog niet goed te zeggen. Heb ik nog niet kunnen checken. Grotendeels metalen behuizing doet mij denken dat dat wel goed zit?
nec cito nec tarde
pi_174090827
Vanmorgen de Moto Z binnen gekregen. Blijkt de gouden versie te zijn :') En de witte voorkant is inderdaad niet het meest fraaie toestel om te zien. Gelukkig zit er een zwarte carbon fibre motomod bij, wat er al een stuk beter uit ziet. Skin op de voorkant en hij ziet er prima uit wat mij betreft.

Eerste indrukken zijn positief: hij is dun! Bijna onmogelijk dun, lijkt het wel, maar voelt toch solide aan. En het scherm oogt mooi scherp. Ik ga het de komende dagen uitgebreider vergelijken, maar het scherm ziet er minstens even scherp uit als het scherm van mijn iPhone 8 Plus. Alles werkt vlot, zeker met de Pixel Launcher geinstalleerd. Bizar, maar ik denk dat je in 80% van het dagelijks gebruik niets merkt van het prijsverschil van 700 euro.

Ben benieuwd hoe dit toestel zich verhoudt tot de U11 die ik heb weg gedaan. De U11 ziet er beter uit en voelt iets verfijnder, maar voor nu ben ik erg onder de indruk van wat 200 euro koopt ^O^
pi_174123813
Is het het waard om te wachten op de mi 7 denken jullie? Of is de mi max 2 ook een prima ding?
Mij lijkt de mi max2 net iets aan de te grote kant. Als de mi 7 ook bezel less is dan ga ik liever voor die.
  zondag 1 oktober 2017 @ 22:48:08 #147
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_174127673
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:03 schreef mtchel112 het volgende:
Is het het waard om te wachten op de mi 7 denken jullie? Of is de mi max 2 ook een prima ding?
Mij lijkt de mi max2 net iets aan de te grote kant. Als de mi 7 ook bezel less is dan ga ik liever voor die.
Mi7 gaat waarschijnlijk niet bezel-less, vast ook wel fancy maar niet direct de markt van de Mix kanibaliseren ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 2 oktober 2017 @ 06:44:56 #148
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174130745
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:03 schreef mtchel112 het volgende:
Is het het waard om te wachten op de mi 7 denken jullie? Of is de mi max 2 ook een prima ding?
Mij lijkt de mi max2 net iets aan de te grote kant. Als de mi 7 ook bezel less is dan ga ik liever voor die.
De mi7 zal meer een design als de Galaxy S8 worden, vermoed ik. Met smalle bezels boven en onder. Kleiner en goedkoper dan de Mix 2.

De Max 2 waar je het over hebt is groot en qua hardware matiger dan de mi serie.
pi_174139453
Denk dat ik dan toch op de mi7 wacht. Ik vind een phablet gewoon net iets te groot.
Daarnaast goedkoper en betere specs. Jammer dat we nog zo lang moeten wachteb
pi_174139742
De xaomi redmi 4 is inmiddels aardig inburgerd toch? Of moet je alsnog een tweaker zijn om alles werkend te krijgen? Ondersteuning en whatnot
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')