Als Nederland ontbreekt, dan lijkt het eerder een originele Xiaomi rom, want die ondersteunt de regio Nederland niet. Je moest altijd een buurland kiezen om door te kunnen starten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:50 schreef GuitarJJ het volgende:.......
Gearbest levert hem wel af met een of andere custom rom. In het landenmenu (niet de taal van het toestel) ontbreekt Nederland, dus dat zegt wel wat. ......
De Global versie heeft ook geen ondersteuning voor Nederland. De enige versie die dit wel doet, is de EU ROM.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:04 schreef elinx het volgende:
[..]
Als Nederland ontbreekt, dan lijkt het eerder een originele Xiaomi rom, want die ondersteunt de regio Nederland niet.
Ik ken het merk eigenlijk niet. Ben ook altijd wat terughoudend m.b.t. software die aangeleverd wordt door - redelijke onbekende - Chinese makelij. Vaak slechte ondersteuning, onderhoud en bugs.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:37 schreef Marvelous het volgende:
Jullie hebben vast verstand van telefoons?
Ik zoek een reden om de agm x2 niet te kopen, en wat zou een goede andere optie zijn?
Met andere woorden, wat is er negatief over de agm x2?
Vrij simpel, niemand kent het merk en er is geen fatsoenlijke review over te vinden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:37 schreef Marvelous het volgende:
Ik zoek een reden om de agm x2 niet te kopen, en wat zou een goede andere optie zijn?
Een China phone betreft meestal niet een rugged Phone zoals de AGM, daardoor zal je slechts een mening ontvangen van gebruikers ervan en die zijn er niet zoveel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:37 schreef Marvelous het volgende:
Dat ligt aan jouw definitie van “weinig geld”quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:39 schreef Hallojo het volgende:
Ik kreeg vandaag deze aangeboden voor weinig geld: Ulefone MIX 5.5 inch All Screen 4GB RAM 64GB ROM MT6750T Octa core 4G
Is dat wat of zeggen jullie: Nooit doen!
¤ 120. Vind ik niet duur voor zo'n telefoon. Dus ik vraag me af of er een addertje onder het gras zit.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw definitie van “weinig geld”
Het is een Ulefone. Koop voor dat geld lekker iets anders en bespaar je de ergernis.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:43 schreef Hallojo het volgende:
[..]
¤ 120. Vind ik niet duur voor zo'n telefoon. Dus ik vraag me af of er een addertje onder het gras zit.
Is het echt zo erg?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is een Ulefone. Koop voor dat geld lekker iets anders en bespaar je de ergernis.
Dat ligt er aan wat je verwacht van een telefoon en hoe snel je je ergert aan halfbakken software en hardware die net niet doet wat je er van zou mogen verwachten.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:16 schreef dimmak het volgende:
Ik heb mijn Xiaomi Mi A1 binnen. De eerste indrukken zijn goed. Lekker vlot, stock en prima camera.
Zal eerder voor xiaomi gaan. Toch een stuk beter bewezen... Zowel qua software als hardware.quote:Op zondag 8 oktober 2017 00:13 schreef Sotchi2014 het volgende:
Ulephone mix of Xiaomi?
Neig naar Ule, maar X heeft zich met voorgaande modellen al wel beewzen....
De Mi6. Of de Mix 2 als je een mooier design wilt. Buiten het design en het grotere scherm is de Mi6 gelijk.quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:43 schreef relativity het volgende:
[..]
Zal eerder voor xiaomi gaan. Toch een stuk beter bewezen... Zowel qua software als hardware.
Ulephone daarentegen
Ikzelf ben aan het twijfelen tussen de OP5, Xiaomi mi6 of Xiaomi mi mix 2...
Wat zouden jullie doen?
Ik kom van de OP3 en ben zelf voor de Mi Mix 2 gegaan, krijg ik binnenkort binnen. OP5 stelde voor mij toch een beetje teleurgesteld en wilde wel eens wat anders. Tussen de Mi6 en Mi Mix 2 was de keuze snel gemaakt. Mi Mix 2 ondersteunt alle 4g banden hier.quote:Ikzelf ben aan het twijfelen tussen de OP5, Xiaomi mi6 of Xiaomi mi mix 2...
Wat zouden jullie doen?
Is dit tegen mij of iemand anders?quote:Op zondag 8 oktober 2017 16:31 schreef irish.joe het volgende:
Ze verwachten hem rond november OTA, als ik de Miui community mag geloven.
Sorry ja, tegen jou. Soms val ik in dat technische jargon.quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dit tegen mij of iemand anders?![]()
Ah oké duidelijkquote:Op zondag 8 oktober 2017 19:54 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Sorry ja, tegen jou. Soms val ik in dat technische jargon.
Wat ik volgens mij vandeweek op de MIUI communities tegenkwam, was dat ze deze rond november eindelijk gaan pushen naar de geschikte toestellen.
Oktober was de open BETA, dus je kunt nu al flashen door moeilijk te doen met koppelen aan computers.
Maar rond november schijnt het te kunnen middels een gewone (Over The Air / OTA)update voor jouw toestel.
Zo'n 8 dagen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een prima toestel, ik overweeg er ook eentje te bestellen voor een vriendin van mij. En dan bied ik natuurlijk geheel onbaatzuchtig aan even alles te testen
Hoe lang is het toestel onderweg geweest?
Fijn toestelquote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:23 schreef N22 het volgende:
Poh, Zuk Z2 Pro binnen, dat is toch wel even een verademing t.o.v. m'n UMI Super
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |