quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:54 schreef Pg_up het volgende:
Update (top 50):
1. devzero / 5492
2. noodgang / 5341
3. Handleiding / 5291
4. aloa / 4746
5. haags_kwartiertje / 4626
6. FlippingCoin / 4503
7. Martin_marvellous / 4440
8. Stien_Struis / 4251
9. Homijn / 3230
10. Pharkus / 3059
11. CarltonBanks / 2839
12. MichaelScott / 2690
13. magnetronkoffie / 2628
14. Pg_up / 2099
15. _--_ / 1972
16. KoningPils / 1655
17. mtchel112 / 1546
18. Hdero / 1475
19. hemarookworst / 1254
20. appartementencomplex / 1227
21. Zolderkamer / 1076
22. HerrFritz / 1029
23. Tassendief / 1007
24. Borrelnootje00 / 998
25. LurkJeRot / 897
26. Sparkle_Bunny / 764
27. Geerd / 738
28. PartyHard / 359
29. Rodgrod / 323
30. PierreTT / 280
31. Cousin_Eddy / 272
32. DKUp / 258
33. Spriet4 / 254
34. Halcon / 196
35. BoneThugss / 188
36. de_boswachter / 158
37. bondage / 130
38. PrisTheShiz / 115
39. Fokker89 / 108
40. trein2000 / 89
41. ijs_beer / 77
42. racerdkb / 65
43. I. / 64
44. Sjemmert / 59
45. Maureentje / 56
46. Durmada / 54
47. Dejavu85 / 48
48. richolio / 48
49. remlof / 45
50. 1marcelfilms / 43
quote:
Ze hebben zoals veel andere spinachtigen acht poten en twee relatief lange pedipalpen. De mannetjes kunnen poten van wel 13 cm lang hebben en tot 50 gram wegen. Er zijn ongeveer 1100 soorten rolspinnen bekend.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan moeten ze flink giftig zijn wel, of vangen ze die in een web?
Moest wel even googlen wat pedipalpen zijn, maar wat een gruwels joh.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ze hebben zoals veel andere spinachtigen acht poten en twee relatief lange pedipalpen. De mannetjes kunnen poten van wel 13 cm lang hebben en tot 50 gram wegen. Er zijn ongeveer 1100 soorten rolspinnen bekend.
Ook de kaken zijn erg groot, deze kunnen bij volwassen exemplaren bijna een derde van het lijf uitmaken. Rolspinnen gebruiken hun kaken als schaar om een prooi klein te maken. Lang werd gedacht dat ze de kaken ook gebruikten om hun prooi te grijpen. Een onderzoek in 2010 naar de soort Eremochelis bilobatus wees echter uit dat ze dat doen met hun pedipalpen. Deze bevatten kleverige delen, waarmee de rolspinnen zich tijdelijk vast kunnen hechten aan de prooi.[1] Na het vastgrijpen van hun prooi scheiden ze een eiwitoplossend enzym af, dat de zachte gedeeltes van de prooi vloeibaar maakt.
Ik zal wel nog vager gaan posten voor de OP.quote:
daar hoef je iig geen moeite voor te doenquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal wel nog vager gaan posten voor de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
daar hoef je iig geen moeite voor te doenDrankje meer doet het meeste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ja zeker, man man man zou flink panisch worden als die zo in mijn bed ligt.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:38 schreef appartementencomplex het volgende:
[ afbeelding ]ik kan ook praten
quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:38 schreef devzero het volgende:
Je bent even weg en je mist een heel deeltje
jaquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zeker, man man man zou flink panisch worden als die zo in mijn bed ligt.
Zo nuchter als maar kan.. en zelfs dan op de kopquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Drankje meer doet het meeste.
Dat kan ik niet zeggen momenteel, maar goed, het smaakt prima.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zo nuchter als maar kan.. en zelfs dan op de kop
Komische beesten.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Komische beesten.![]()
Kunnen nog aardig rennen ook dacht ik.
Als Stien Egyptisch was, zou die hierop racen.quote:
En zou ik op hem wedden..quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als Stien Egyptisch was, zou die hierop racen.
Ben je het zat?quote:
Dat sowieso.quote:
quote:
quote:
Hahaha zo slecht.quote:
Dan ken jij Martin niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
zo dan.quote:
Jezus hoe verzin je het.quote:
Klein beetje misschien.quote:
Welterusten LL.quote:
ja.quote:Op zaterdag 2 september 2017 03:01 schreef appartementencomplex het volgende:
borrerlnoot? ga je naar bed?
Jij ook.quote:
Jij, en ik.quote:
best friend foreverquote:
Ik ga mijn glas leegdrinken, de hond uitlaten en ook pitten; weltrusten.quote:
Sorry.quote:
Nu, lang genoeg gelopen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 03:30 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ben jij nu al terug?
Ach twint minuutjes als laatste ronde, not bad.quote:Op zaterdag 2 september 2017 03:49 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
het is aan de korte kant, je maakt je er met een Jantje van Leiden vanaf
Even de park gechekt met de hond.quote:
Dat is ook weer zo, maar hoe ver moet zn muil houden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 03:52 schreef appartementencomplex het volgende:
al slaapt een chinees, 20 minuten voor de hond zijn nooit te ver
hoe heet jouw hond?quote:Op zaterdag 2 september 2017 03:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Even de park gechekt met de hond.
Django.quote:Op zaterdag 2 september 2017 03:52 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
hoe heet jouw hond?
nerdquote:
quote:Django is a free and open-source web framework, written in Python, which follows the model-view-template architectural pattern. It is maintained by the Django Software Foundation, an independent organization established as a 501 non-profit.
Ken ik wel, maar Django Unchained.quote:
Haha valt wel mee.quote:Op zaterdag 2 september 2017 03:57 schreef appartementencomplex het volgende:
jaja altijd maar op fok dus geen tijd om af te richten ja!
Je kan ook andere dingen roken tijdens het uitlaten heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 2 september 2017 03:57 schreef devzero het volgende:
Het is jammer dat ik niet meer rook. Even de hond uitlaten is wel het mooiste excuus om even lekker een peukje te gaan roken
Ik heb geen hond en mijn kat wil niet uitgelaten wordenquote:Op zaterdag 2 september 2017 03:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan ook andere dingen roken tijdens het uitlaten heb ik gehoord.Wat voor hond heb je?
Lol wel eens geprobeerd ja, geen succes.quote:Op zaterdag 2 september 2017 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen hond en mijn kat wil niet uitgelaten worden
Truste complex.quote:
Die van mij wil het afkrabben, en werkt tegen als je gaat lopen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 04:03 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]mijn kat gaat op de grond liggen en zet zich scrap. 2x geprobeerd, maar nooit meer.
Ja en binnenkort een konijn als mijn zusje op vakantie is.quote:
Ja hoop dat het goed gaat, is wel een leuk beestje op zich, zou zelf niet snel een konijn nemen alleen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 04:10 schreef devzero het volgende:
Maar dat is maar tijdelijk. Ik heb wel eens op konijnen van vrienden gepast, maar mijn kat is veel te geinterreseerd in die beesten om ze maar los te laten.
Dat is leuk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 04:11 schreef appartementencomplex het volgende:
waarom willen mensen dieren opsluiten
Droom maar van mij, dan komt alles altijd en overal goed.quote:Op zaterdag 2 september 2017 04:12 schreef appartementencomplex het volgende:
ik vind dat niet leuk ik ga nu slapen anders krijg ik nachtmerries
Om een beetje macht te kunnen uitoefenen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 04:11 schreef appartementencomplex het volgende:
waarom willen mensen dieren opsluiten
Ik zing nog wel eens in mijn dromen, maar ben wel stil in mijn slaapquote:Op zaterdag 2 september 2017 04:13 schreef appartementencomplex het volgende:
ik praat heel hard in mn droom
Eerder wat gezelschap denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2017 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Om een beetje macht te kunnen uitoefenen?
Voor huisdieren ja, maar een dierentuin?quote:Op zaterdag 2 september 2017 04:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Eerder wat gezelschap denk ik
Tja dierentuinen zijn niet meer dan economisch gemotiveerd vrees ik.quote:Op zaterdag 2 september 2017 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor huisdieren ja, maar een dierentuin?
Die relatie met hem was eigenlijk één en al gedoe.quote:Op zaterdag 2 september 2017 06:18 schreef Martin_marvellous het volgende:
ja, opgelucht bedoelde ik. natuurlijk is het ook gek, relaties horen liever niet te eindigen in gedoe.
Hahahaquote:Op zaterdag 2 september 2017 06:20 schreef Martin_marvellous het volgende:
wat is hij aan 't doen ? een wereldreis maken
ja. hij heeft het mooi bekekenquote:Op zaterdag 2 september 2017 06:22 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Hahahanee gewoon even wat anders dan FOK
quote:Op zaterdag 2 september 2017 06:23 schreef Martin_marvellous het volgende:
kutgedoe is meestal wel lekker.
maar ik snap wat je bedoeld, it takes two to tango
Ach hij komt wel weer terug over een tijdjequote:Op zaterdag 2 september 2017 06:23 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ja. hij heeft het mooi bekeken
We zullen zienquote:Op zaterdag 2 september 2017 06:26 schreef Martin_marvellous het volgende:
ik denk het niet. het zal 'm zwaar vallen nu er zoveel mensen zijn
me too. als 'n bron van informatiequote:Op zaterdag 2 september 2017 06:31 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Daarvoor las ik een tijdje mee zonder account
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 september 2017 06:31 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
me too. als 'n bron van informatie
utopia is toch nep? met al die acteurs enzoquote:Op zaterdag 2 september 2017 06:34 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Hahahahaik omdat ik bijna een jaartje utopia op tv volgde en hier de topics las.
Bewijzen.. voor wie dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 06:33 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ja, ik heb me nog niet kunnen bewijzen.
Hahahahaha ja idd daar kwam ik ook achterquote:Op zaterdag 2 september 2017 06:35 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
utopia is toch nep? met al die acteurs enzo
er zijn 'n paar trollen hier die mij zitten te stalken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 06:36 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Bewijzen.. voor wie dan?
FOK is ontspanning voor mij, en wanneer ik me echt gruwelijk verveel
Ohhh echtquote:Op zaterdag 2 september 2017 06:38 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
er zijn 'n paar trollen hier die mij zitten te stalken.
maar verder gaat 't wel goed
eigenlijk is alles op tv ge-acteerd, tot het nieuws toe.quote:Op zaterdag 2 september 2017 06:37 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Hahahahaha ja idd daar kwam ik ook achter![]()
![]()
Sindsdien was ik ook klaar met die bs
Dat kan dus echt niet, anders zou alles wat in de krant staat ook nep zijnquote:Op zaterdag 2 september 2017 06:43 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
eigenlijk is alles op tv ge-acteerd, tot het nieuws toe.
slecht verhaal.quote:Op zaterdag 2 september 2017 06:41 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ohhh echtmaar wie dan? En waarom dan?
Ik ben ook 1x vet lang gestalkt.. door een pizzabezorglosertje
niet precies zo nee, veel professioneler.quote:Op zaterdag 2 september 2017 06:46 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Dat kan dus echt niet, anders zou alles wat in de krant staat ook nep zijn![]()
Het journaal is ook een toneelstukje net als flutopia?
Oh dat is wel enorm kut danquote:Op zaterdag 2 september 2017 06:52 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
slecht verhaal.![]()
komt erop neer dat 'n stel fantasieloze pubers niets beters te doen heeft dan 'n nieuwe gebruiker te spammen.
écht saai dit.
jij hebt meer geluk gehad, zo te horen gratis pizza.
maar was hij van fok!? hoe kende je 'm dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 06:57 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Oh dat is wel enorm kut dan
Nou het was alles behalve dan een feest.. tot ik naar zijn werk ben gegaan met een vriendin en zijn manager alles vertelde![]()
Nooit meer last van gehad
Alles is nepquote:Op zaterdag 2 september 2017 06:54 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
niet precies zo nee, veel professioneler.
maar de leugen regeert er uiteindelijk wel ja
je billen zijn toch wèl echt, hoop ik.quote:Op zaterdag 2 september 2017 06:58 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Alles is nepmijn tieten.. mijn wimpers.. mijn haar.. utopia en nu ook nog het journaal
Geen idee of hij op FOK zit, hij kwam 1x een pizza bezorgen en vervolgens kwam hij nog wekelijks ongevraagd langs in en na zijn werktijd.quote:Op zaterdag 2 september 2017 06:58 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
maar was hij van fok!? hoe kende je 'm dan?
Hahahaha ja die welquote:Op zaterdag 2 september 2017 07:00 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
je billen zijn toch wèl echt, hoop ik.
voelde je je eerst nog gevleid?quote:Op zaterdag 2 september 2017 07:02 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Geen idee of hij op FOK zit, hij kwam 1x een pizza bezorgen en vervolgens kwam hij nog wekelijks ongevraagd langs in en na zijn werktijd.
Via de bon in de computer had hij mijn telnr.
Maandenlang belde hij en zei niets. Soms smste hij rare teksten zoals dat ie van mij hield enzo
Nee ik vond hem meteen een rare gast! Iewwwquote:Op zaterdag 2 september 2017 07:04 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
voelde je je eerst nog gevleid?
oeh.quote:Op zaterdag 2 september 2017 07:03 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Hahahaha ja die welwel getraind dat wel.
ik maak maar 'n lolletje.quote:Op zaterdag 2 september 2017 07:06 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Nee ik vond hem meteen een rare gast! Iewww
quote:Op zaterdag 2 september 2017 07:06 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
oeh.lekkere getrainde bilspieren
vandaar dat de pizzabezorger niet van je weg te slaan was.
quote:
SPOILER: :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 07:08 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
bodembekkenspieren, kan goed van pas komen.Nadat je een kind gebaard hebt ja.SPOILER: :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in mijn geval is dat niet nodig![]()
Geen kind en geen wijde poes![]()
je maakt me geil.quote:Op zaterdag 2 september 2017 07:11 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Nadat je een kind gebaard hebt ja.
En in mijn geval is dat niet nodig![]()
Geen kind en geen wijde poes
Omdat ik nog moet slapenquote:Op zaterdag 2 september 2017 07:17 schreef Martin_marvellous het volgende:
hoe kan je nou moe zijn. de zon gaat net op
Ja zoietsquote:Op zaterdag 2 september 2017 07:19 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
oh, je hebt lekker gefeest. goed zo
Maar ik ga nu naar bed, truste voor als jij ook gaat slapenquote:Op zaterdag 2 september 2017 07:19 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
oh, je hebt lekker gefeest. goed zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap zacht, lekker ding.quote:Op zaterdag 2 september 2017 07:22 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Maar ik ga nu naar bed, truste voor als jij ook gaat slapen![]()
Doeiii Martin! Het was gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik bepaal zelf wie ik wel of niet mag.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik bepaal zelf wat ik wel of niet doe.
is hartstikke hot, je weet niet waar je 't over hebt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
die bikini kleuren mogen niet samen.
Ik vind dat niks.quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:22 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
is hartstikke hot, je weet niet waar je 't over hebt.
stop jij dan met je pics?quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:32 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
kun je je comments voor je laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |