In een container vol tyfuszooi?quote:Op zondag 10 september 2017 21:44 schreef dennistd het volgende:
Rara, waar was ik vandaag?
[ afbeelding ]
oh, sorry. Mijn fout. Blijkt maar weer dat ik er geen verstand van heb.quote:Op zondag 10 september 2017 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee fiets, dit is een container. Een bunker is wat anders.
Het is inderdaad de erfenis van Riekje, maar voor zover ik zag hebben die containers er al wel langer gestaan. Voor wie nog nooit van Riekje gehoord heeft hier wat leesvoer en kijkvoer.quote:Op zondag 10 september 2017 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij de curator die de erfenis van Riekje van Waterhuizen in een zeecontainer gesodemieterd heeft?
Als een computer op wielen gok ikquote:Op maandag 11 september 2017 07:06 schreef MTL het volgende:
Spannend hoor, ik weet al een jaar hoe ie er uit komt te zien
[ afbeelding ]
Ja, maar die man is natuurlijk ook al honderd en die zoon heeft misschien zelf ook weleens zin in een leven voor z'n eige, en dus staat de hele boel daar heel langzaam weg te rotten en te pauperen. Welk doel is daarmee gediend?quote:
dat zeg ik ook altijd na een shopping spree...quote:Op maandag 11 september 2017 11:42 schreef James1988 het volgende:
Sowieso, wat móet je met al die spullen? Als het nou een minimuseum was zou het leuk zijn, maar ik zie alleen maar een hobby die enorm uit de hand is gelopen.
Overheidsdienst "Help mijn X heeft een hobby" invoeren dan maar?quote:Op maandag 11 september 2017 11:42 schreef James1988 het volgende:
Sowieso, wat móet je met al die spullen? Als het nou een minimuseum was zou het leuk zijn, maar ik zie alleen maar een hobby die enorm uit de hand is gelopen.
Gewoon niemand zijn X wordenquote:Op maandag 11 september 2017 12:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Overheidsdienst "Help mijn X heeft een hobby" invoeren dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |