Dan ben je behoorlijk dom.quote:
jellymadquote:
alles verbiedenquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:14 schreef DKUp het volgende:
Fastfood en alcoholistische dranken verbieden
troll of?quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:14 schreef agter het volgende:
Wat mij betreft pakken ze die tabaksindustrie heel hard aan.
ja, ik verf de mijne dan roodquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
jij hebt wel zin om met je ballen tegen die van KingRoland aan te tikken?
jij rookt ook zeker?quote:
wie nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
jij hebt wel zin om met je ballen tegen die van KingRoland aan te tikken?
suiker hebben we nodigquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Maar zo'n verhaaltje kun je toch ook houden voor suiker en alcohol? Is ook super verslavend
Mensen lekker laten gaan. Drukt de AOW-kosten voor de maatschappij nog een beetje.quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Maar zo'n verhaaltje kun je toch ook houden voor suiker en alcohol? Is ook super verslavend
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Zeker met Panhuusquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:20 schreef Ingolstadt het volgende:
Seks kan best schadelijk zijn hoor.
#METOO
ik vertrouw steven seagal welquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik vertrouw mannen met knotjes per definitie niet.
denk je?quote:
Onbegrijpelijk genoeg ken ik ook best wat verstandige en leuke mensen die roken.quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:20 schreef KingRoland het volgende:
grappig dat alle mensen die roken allemaal paupers zijn. jammer dat die mooie chick aan tafel dat wel doet. natuurlijk zijn er ook nette mensen als mijn grote lieve vriendin karina die dat doet geloof ik, maarja we maken allemaal eens fouten in het leven
De mensen die ik ken die roken begeven zich over het algemeen in de hogere kringen van de samenleving.quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:20 schreef KingRoland het volgende:
grappig dat alle mensen die roken allemaal paupers zijn. jammer dat die mooie chick aan tafel dat wel doet. natuurlijk zijn er ook nette mensen als mijn grote lieve vriendin karina die dat doet geloof ik, maarja we maken allemaal eens fouten in het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |