quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:36 schreef devzero het volgende:
Als je alle tijd hebt, dan is alleen een chinees lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Als, als de ene chinees, de andere niet had gekeest, dan ware er nooit zoveel chineze geweest.
Ching chong pong whutttt MADDAFAKKA CHINESEEE?!! Ghehehequote:Op vrijdag 1 september 2017 18:14 schreef lao_tse het volgende:
Ja, ja, maak maar grappen over dit schitterende volk met zoveel wijsheden. Gij barbaren.
Als je goed naar de staart van de kikker kijkt, zie je dat hij er geen heeft.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:14 schreef lao_tse het volgende:
Ja, ja, maak maar grappen over dit schitterende volk met zoveel wijsheden. Gij barbaren.
Wacht maar tot je reincarneert in een hond en in je volgende leven opgegeten wordt door een Chinees gezin in een drie-sterren restaurant in Gaungzhou.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:16 schreef kurva het volgende:
[..]
Ching chong pong whutttt MADDAFAKKA CHINESEEE?!! Ghehehe
Een der wijsheden inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je goed naar de staart van de kikker kijkt, zie je dat hij er geen heeft.
Faggotquote:Op vrijdag 1 september 2017 18:20 schreef lao_tse het volgende:
[..]
Een der wijsheden inderdaad.![]()
Beloon goedheid met goedheid. Beloon kwaadheid met goedheid. Zo komt goedheid tot stand.
Aziaten hebben anders een hoger IQ dan Europeanen. Daarom gaat het ook goed met Azie en kut met Europa en neemt China de wereld over binnen 4 jaar.quote:
nu immer?quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:26 schreef lao_tse het volgende:
[..]
Aziaten hebben anders een hoger IQ dan Europeanen. Daarom gaat het ook goed met Azie en kut met Europa en neemt China de wereld over binnen 4 jaar.
Chinezen zijn nu immer slimmer.
Begin maar alvast Mandarin te leren.
Oké dan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:27 schreef lao_tse het volgende:
[..]
Na ja, nicht immer.
Aber immer ofter.
Also.
Overigens moet ik er wel bij vermelden dat het mij zelf totaal niet lukt om volgens deze wijsheden te leven. In de praktijk dus.quote:Omdat mensen onwetend zijn, begrijpen ze me niet. Slechts weinig mensen begrijpen me. Ik vind dat een compliment.
Je staat op de lijst om mongool te worden.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:32 schreef lao_tse het volgende:
[..]
Overigens moet ik er wel bij vermelden dat het mij zelf totaal niet lukt om volgens deze wijsheden te leven. In de praktijk dus.Komt waarschijnlijk omdat ik toch een Nederlander ben en dus gewoon niet erg wijs in vergelijking met een persoon uit Azie. Volgende incarnatie wil ik toch maar liever ergens in Azie geboren worden. Nu ben ik meer een faalhaas, iemand die predikt, maar zelf niets tot stand weet te brengen.
Het klimaat in Mongolie is niet erg aangenaam, maar wellicht is een leven daar toch wel leuk. Geen idee, misschien wel een leuke incarnatie-mogelijkheid.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je staat op de lijst om mongool te worden.
Kan je ook terug in de tijd incarneren?quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:37 schreef lao_tse het volgende:
[..]
Het klimaat in Mongolie is niet erg aangenaam, maar wellicht is een leven daar toch wel leuk. Geen idee, misschien wel een leuke incarnatie-mogelijkheid.
Ja.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan je ook terug in de tijd incarneren?
[ afbeelding ]
Slechts een vierde dimensie.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:42 schreef lao_tse het volgende:
[..]
Ja.
Ik begrijp dat je ook nog een tijdje - maar tijd bestaat niet in het 'hiernamaals' - in een Hemelachtige toestand verblijft, waar alles tienduizend keer mooier, liever en fijner is dan hier.
Tijd is slechts de vierde dimensie. Natuurlijk kan je tijdreizen, dat kan nu eigenlijk ook al (alleen weet tot op heden niemand nog exact hoe).
Ja, het stelt eigenlijk niet voor dus.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Slechts een vierde dimensie.
Wat is die extra dimensie dan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:01 schreef devzero het volgende:
Ik post alleen diepzinnige posts en dat geeft een extra dimensie aan dit forum.
Wat zijn de overige dimensies dan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:58 schreef lao_tse het volgende:
Hoe ver in het konijnenhol wil je gaan?![]()
Reizen naar 4e en 5e dimensies is kinderspel eigenlijk. We reizen nu al door de vierde dimensie, maar slechts een richting uit.
Ik probeer een wijze te vinden richting andere dimensies te reizen. Momenteel lukt me dit nog niet.
Trouwens dit forum is tweedimensionaal en toch wordt op internet de illusie van een derde dimensie geschapen. In het echte leven ben je drie-dimensionaal.
Mijn helaas te vroeg vertrokken mentor Possetje was altijd tegen het nummeren van dimensies. Een nummer is ook maar een getal op een 1-dimensionele liniaal. Tenzij het een complex nummer is natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is die extra dimensie dan?
Er zijn nog heel veel andere dimensies. Zodra je deze ontegenzeggelijk saaie planeet verlaat - ik zal nog zo'n 50 jaar hier moeten uitzingen op een of andere wijze, vrees ikquote:Op vrijdag 1 september 2017 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat zijn de overige dimensies dan?
Dat is ook wijsheid.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn helaas te vroeg vertrokken mentor Possetje was altijd tegen het nummeren van dimensies. Een nummer is ook maar een getal op een 1-dimensionele liniaal. Tenzij het een complex nummer is natuurlijk.
Dat filmpje is zo vaak getoond maar slaat juist nergens opquote:Op vrijdag 1 september 2017 18:53 schreef lao_tse het volgende:
[..]
Ja, het stelt eigenlijk niet voor dus.![]()
Wat is echt en wat is niet echt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |