Ik ook niet maar het schijnt wel vaker langs de kant te staan bij wielrennen en veldrijden, het is Belgisch. Maar wat precies het verhaal is weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik snap dit hele A12 sneltrem gedoe nie hoor.
twitter:ThomasSijtsma twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 12:04:25Slecht nieuws uit de Vuelta: Sam Oomen voelt zich niet al te lekker. Gaat vandaag vooral proberen finish te bereiken. #vuelta reageer retweet
Bron??? Dan moet ik m’n team nog even aanpassen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Enriek is ziekjes volgens Don Pat.
https://www.ad.nl/video/p(...)n-goed-pieken~vp7787quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bron??? Dan moet ik m’n team nog even aanpassen.
#pray4samquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanmiddag staan we voor het altaar, biddend voor Sam.twitter:ThomasSijtsma twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 12:04:25Slecht nieuws uit de Vuelta: Sam Oomen voelt zich niet al te lekker. Gaat vandaag vooral proberen finish te bereiken. #vuelta reageer retweet
Sneu voor Sam, maar ook backfire voor het wegsturen van de Warren.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanmiddag staan we voor het altaar, biddend voor Sam.twitter:ThomasSijtsma twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 12:04:25Slecht nieuws uit de Vuelta: Sam Oomen voelt zich niet al te lekker. Gaat vandaag vooral proberen finish te bereiken. #vuelta reageer retweet
quote:Volgens ploegleider Marc Reef heeft kopman Wilco Kelderman nergens last van: ,,Kelderman is fit en in goede doen.'' Door de fysieke problemen bij Oomen zijn Chris Hamilton en Lennard Kämna aangewezen als laatste helpers voor Kelderman, die vierde staat in het klassement.
Het is een beetje cult. Al jaren staat er altijd zo'n gast op de meest bekende plekken in de koers zo'n bord omhoog te houden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het schijnt wel vaker langs de kant te staan bij wielrennen en veldrijden, het is Belgisch. Maar wat precies het verhaal is weet ik niet.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sam was dus de kamergenoot van Lennard Hofstede. Dit is al voorspeld door columbiafan.
Jinx dit nou nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Vervelend voor Oomen, maar gelukkig is er met Kelderman niets aan de hand.
Even beter gegoogled. Hij heet Jef blijkbaarquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is een beetje cult. Al jaren staat er altijd zo'n gast op de meest bekende plekken in de koers zo'n bord omhoog te houden.
Ik heb mijn Emile Schelvis shrine er bij gepakt, dat zou moeten helpen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Leg nu allemaal je linkerhand op je beeldscherm en stuur je energie naar Sam.
Dat valt niet te zeggen, virussen hebben een incubatietijd.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Vervelend voor Oomen, maar gelukkig is er met Kelderman niets aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |