Ja heb ik ook af en toe. Ik geef de schuld altijd maar aan mijn internet.quote:Op maandag 11 september 2017 21:56 schreef mschol het volgende:
is het te voorkomen dat netflix de streamkwaliteit opeens naar beneden gooit?
heel soms heb ik dat ik zit te kijken naar een film of serie en dan van het een op het andere moment kijk ik letterlijk naar blokjes..
ik ben dan niks aan het downloaden (niemand zelfs) dus er is geen enkele reden om die beroerde kutkwaliteit te tonen..
als ik vervolgens pauzeer, tien seconden terugga en weer start is het weer goed..
ik ookquote:Op maandag 11 september 2017 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb ik ook af en toe. Ik geef de schuld altijd maar aan mijn internet.
Ik heb de Netflix-app op mijn Sony tv opgegeven. Niets wilde meer spelen. Gebruik nu een Apple TV en die werkt heerlijk. Die app wordt ook gewoon bijgehouden, en die op m'n Sony volgens mij helemaal niet.quote:Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Toevallig een Sony tv? die van mij doet dat ook af en toe. Wat bij mij helpt is netflix opstarten, gebruiker laden en dan een tijdje wachten tot het starten van iets, 20-30 secs ofzo.
Ik heb dit de laatste anderhalve week iets vaker. Zelfs zo erg dat het stopt, even niks doet en dan weer verder gaat. Mijn netwerksnelheid is op dat moment gewoon helemaal prima, dus ik denk dat het op dat moment aan Netflix zelf ligt.quote:Op maandag 11 september 2017 21:56 schreef mschol het volgende:
is het te voorkomen dat netflix de streamkwaliteit opeens naar beneden gooit?
heel soms heb ik dat ik zit te kijken naar een film of serie en dan van het een op het andere moment kijk ik letterlijk naar blokjes..
Inderdaad, via Apple TV; zo doe ik het ook. Prima combi.quote:Op maandag 11 september 2017 22:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb de Netflix-app op mijn Sony tv opgegeven. Niets wilde meer spelen. Gebruik nu een Apple TV en die werkt heerlijk. Die app wordt ook gewoon bijgehouden, en die op m'n Sony volgens mij helemaal niet.
Op mijn Sony tv wel.quote:Op maandag 11 september 2017 22:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb de Netflix-app op mijn Sony tv opgegeven. Niets wilde meer spelen. Gebruik nu een Apple TV en die werkt heerlijk. Die app wordt ook gewoon bijgehouden, en die op m'n Sony volgens mij helemaal niet.
Zeker de moeite. De eerste twee afleveringen moet je achter elkaar zien. Erg heftig.quote:Op zondag 10 september 2017 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Eerste 2 afleveringen gezien van The Confession Tapes maar damn goede docu weer.
quote:Op maandag 11 september 2017 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Had ik al gezegd dat ik The Confession Tapes erg goed vind?
Dat is wel verwonderlijk. Weet je ook waarom?quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:09 schreef KingRadler het volgende:
langzaam zijn ze apps uit mijn Samsung TV het slopen, het zal niet lang duren en Netflix zal er ook af worden gehaald. Dan maar over stappen op Chromecast.
Dat is niet verwonderlijk. Dit is al jaren zo. Ik geloof dat Samsung garantie geeft op de apps tot ongeveer 5 jaar nadat het apparaat op de markt is gezet. Ik had ook een blurayspeler met Netflix. 1 jaar nadat ik hem in de winkel kocht verdwenen ook de apps. Ik moest maar een nieuwe blurayspeler kopen volgens de klantenservice. Daarna maar een Chromecast gekocht...quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is wel verwonderlijk. Weet je ook waarom?
ben met aflevering 1 begonnen maar wist eigenlijk totaal niet meer hoe s1 geėindigd wasquote:Op dinsdag 12 september 2017 13:13 schreef Vinture het volgende:
The expanse seizoen 2 uitgekeken
Vond het 2de seizoen veel leuker en beter dan het 1ste
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Electric Horseman, The – 1979 AL 2:00 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Comedy, Drama, Romantisch
Acteurs: Robert Redford, Jane Fonda, Valerie Perrine
Een alcoholistische ex-rodeokampioen die reclame maakt voor ontbijtgranen, steelt tijdens een reclamestunt een kostbaar paard dat wordt mishandeld.
Godfather Part II, The – 1974 12 3:22 uur
Genre: Drama, Misdaad
Acteurs: Al Pacino, Robert Duvall, Diane Keaton
Deze tweede film in de Godfather-trilogie gaat terug in de tijd naar de wortels van de Corleones, van Siciliė tot hun maffiabestaan in New York.
Heroin(e) – 2017 AL 0:39 uur - Netflix Original
Genre: Documentaire, Provocerend
Deze documentaire volgt drie vrouwen - een brandweercommandant, een rechter en een missionaris - in hun strijd tegen de opiatenepidemie in West Virginia.
Jeff Dunham: Relative Disaster – 2017 AL 1:10 uur - Netflix Original
Genre: Stand-upcomedy
Acteurs: Jeff Dunham
Buikspreker Jeff Dunham neemt zijn brutale, lompe en doldwaze groep poppen mee naar Ierland om eens flink de draak te steken met onderwerpen als familie en politiek.
NatureVision TV (Collectie 3) – 2014 AL
Audio: × | CC: EN
Genre: Special Interest
Rustgevende muziek en de zachte, omringende natuurgeluiden vergezellen de indrukwekkende beelden van de meest spectaculaire landschappen op aarde.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.90 Minutes in Heaven – 2015 12 2:01 uur
Genre: Drama, Waargebeurd
Acteurs: Hayden Christensen, Kate Bosworth, Dwight Yoakam
Na een ongeluk wordt een jonge pastoor ter plekke officieel doodverklaard. Negentig minuten later komt hij weer tot leven en beweert hij dat hij in de hemel was.
X-Mas – 2015 12 1:41 uur
Genre: Comedy
Acteurs: Joseph Gordon-Levitt, Seth Rogen, Anthony Mackie
Drie goede vrienden besluiten om een einde te maken aan hun traditie van wilde kerstfeesten, maar beleven eerst nog een laatste kerstavond vol drugs in New York.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:NatureVision TV (Collectie 3) – 2014 AL
Audio: × | CC: EN
Genre: Special Interest
Rustgevende muziek en de zachte, omringende natuurgeluiden vergezellen de indrukwekkende beelden van de meest spectaculaire landschappen op aarde.
zelfs dat niet, wat een baggerquote:Op dinsdag 12 september 2017 01:48 schreef Isabeau het volgende:
En The Mist is črg slechtMaar wel vermakelijk slecht.
Deze maand Suburra dat er wat op lijkt:quote:Op woensdag 13 september 2017 11:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Van het weekend begonnen aan Gomorra (de serie) nadat ik ooit eens een aflevering op NPO3 gezien had.
Wat een ontzettend dikke serie!![]()
Jammer dat Netflix tot nu toe alleen seizoen 1 heeft. Er zijn al 4 seizoenen van.
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 13 september 2017 11:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Deze maand Suburra dat er wat op lijkt:
Met collega's kijken en commentaar leveren was best leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |